گوگل در حال آزمایش فید Discover در صفحه اصلی دسکتاپ خود است

گوگل در حال حاضر در حال آزمایش افزودن فید کشف در صفحه اصلی دسکتاپ خود در هند است. این فید جدید محتوای توصیه شده را در کنار کادر جستجو نشان می دهد. شایان ذکر است که این فید مدتی است در جستجوی گوگل برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس بوده است.

نکات برجسته

  • گوگل در حال آزمایش افزودن فید کشف در صفحه اصلی دسکتاپ خود در هند است.
  • این فید جدید محتوای توصیه شده را در کنار کادر جستجوی معمولی نشان می دهد.
  • شایان ذکر است که این فید مدتی است در جستجوی گوگل برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس بوده است.

یک اسکرین شات از MSPowerUser که این اصلاح را کشف کرده است، فید حاوی عناوین اخبار، پیش بینی آب و هوا، امتیازات ورزشی و اطلاعات سهام سه شرکت مختلف را نشان می دهد.

لارا لوین، سخنگوی گوگل، این تغییر را در بیانیه ای که در اختیار The Verge قرار داده، تایید کرده است. لوین اشاره کرد که این یک ویژگی آزمایشی است که در حال حاضر در هند آزمایش می شود.

همانطور که توسط MSPowerUser مشخص شده، به نظر می رسد رابط آزمایشی Google شبیه آنچه مایکروسافت در موتور جستجوی Bing خود ارائه می دهد، که در حال حاضر دارای لیست گسترده ای از اخبار و اطلاعات اضافی است.

Google’s Discover Feed به دلیل توصیه‌های محتوای شخصی‌شده‌اش معروف است. با ادغام آن در صفحه اصلی دسکتاپ، کاربران می توانند پیشنهادات محتوای مناسب را بر اساس تاریخچه جستجو و علایق خود دریافت کنند. این امر ارتباط محتوایی را که کاربران مشاهده می‌کنند افزایش می‌دهد و می‌تواند در یافتن اطلاعات مورد علاقه‌شان در زمان صرفه‌جویی کند.

هفته گذشته، گوگل اعلام کرد که حفاظت از حق چاپ را برای مشتریان مولد هوش مصنوعی خود ارائه خواهد کرد. این بدان معناست که اگر به دلایل حق نسخه‌برداری به چالش کشیده شوید، Google مسئولیت خطرات قانونی احتمالی مربوطه را بر عهده می‌گیرد. این اطمینان نشان‌دهنده تعهد شرکت به ایستادن در کنار کاربران خود در هنگام مواجهه با چالش‌های کپی رایت است، و اعتماد به استفاده از راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تقویت می‌کند.

هم‌اکنون، غول فناوری از خروجی‌های تولید شده از این خدمات محافظت می‌کند: هوش مصنوعی Duet در Workspace (از جمله متن تولید شده در Google Docs و Gmail و تصاویر تولید شده در Google Slides و Google Meet)، هوش مصنوعی Duet در Google Cloud (از جمله Duet) هوش مصنوعی برای توسعه برنامه کاربردی)، جستجوی Vertex AI، Vertex AI Conversation، Vertex AI Text Embedding API / Multimodal Embeddings، Visual Captioning / Visual Q&A در Vertex AI و Codey API.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.