4 گوشی هوشمند آینده که در این ماه به بازار عرضه می شود

در حالی که وارد یک ماه جدید می شویم، انتظار برای عرضه گوشی های هوشمند جدید و آینده ما را فرا گرفته است. من بسیار هیجان زده هستم که ببینم این ماه چه چیزی را ارائه می دهد. پس بیایید نگاهی به چهار گوشی هوشمندی بیندازیم که ممکن است در ماه می عرضه شوند.

لیست گوشی هایی که در ماه می 2024 عرضه می شود

گوگل پیکسل 8a

برای شروع، گوگل I/O سالانه خود را در نیمه اول ماه می میزبانی می کند و گزارش ها حاکی از آن است که پیکسل 8a در این کنفرانس معرفی خواهد شد. این می تواند چیپست Tensor G3 را در زیر کاپوت قرار دهد و ممکن است با وعده هفت سال به روز رسانی امنیتی ارائه شود. این یک پیشنهاد مقرون به صرفه در مجموعه پیکسل 8 خواهد بود.

وان پلاس Nord 4

OnePlus همچنین می تواند Nord 4 را پس از موفقیت OnePlus Nord CE 4 خود کنار بگذارد. این گوشی هوشمند جایگزین Nord 3 قبلی خواهد شد. اگر شایعات را باور کنیم، OnePlus Nord 4 ممکن است از OnePlus Ace 3V الهام بگیرد. ممکن است دارای پردازنده Snapdragon 7+ Gen 3 و رم و گزینه های ذخیره سازی کافی باشد. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند نداریم.

موتورولا اج 50 اولترا

Edge 50 Pro که اخیراً حذف شده بود، واکنش‌های خوبی داشت، اما به نظر می‌رسد موتورولا در اینجا متوقف نشده است. ممکن است به زودی Edge 50 Ultra را عرضه کند. ظاهراً این تلفن هوشمند بر روی علاقه مندان به عکاسی و همچنین کسانی که به دنبال عملکرد هستند تمرکز خواهد کرد. ممکن است نمایشگری با نرخ تازه سازی 144 هرتز، چیپست اسنپدراگون 8s نسل 3 و مقدار زیادی رم ارائه شود. حتی ممکن است حسگرهای دوربین با وضوح بالا را در این دستگاه ببینیم.

سامسونگ گلکسی F55

در نهایت، سامسونگ ممکن است گوشی هوشمند دیگری را در بخش میان رده با گلکسی F55 عرضه کند. حدس زده می شود که این یک نسخه تغییر نام تجاری از گلکسی M55 5G باشد. گلکسی F55 می‌تواند با قیمت رقابتی و متناسب با مخاطبان هندی عرضه شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.