تغییر طراحی Galaxy Z Fold 6 دوباره تایید شد

چند ماه پیش، اولین رندرهای ساخته شده توسط طرفداران که طراحی ادعایی Galaxy Z Fold 6 را به تصویر می‌کشیدند. این رندرها به تغییر در طراحی برای پرچمدار آینده اشاره کردند و شواهد بیشتری در حمایت از آن گزارش های اولیه اکنون در حال ظهور است.

Thinborne سازنده کیس مستقر در ایالات متحده اخیراً CAD یک Galaxy Z Fold 6 را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و مجدداً تأیید کرده است که پرچمدار آینده زاویه دارتر از مدل فعلی خواهد بود.

طبق تمام اطلاعات فاش شده تا کنون، گلکسی زد فولد 6 دارای سطوح صاف تر، لبه های تیزتر و حتی گوشه های تیزتر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود.

سامسونگ کی آن را معرفی می کند؟

انتظار می رود گلکسی زد فولد 6 اولین حضور رسمی خود را در اوایل جولای در رویداد بعدی Unpacked انجام دهد. رویداد معرفی باید تنها چند هفته قبل از شروع بازی های المپیک 2024 توسط سامسونگ در پاریس برگزار شود.

سامسونگ سال به سال طراحی بیرونی سری گلکسی زد فولد را اصلاح کرد. با قضاوت بر اساس رندرهای غیررسمی، Galaxy Z Fold 6 ممکن است ادامه زبان طراحی باشد که اولین بار توسط Z Fold 3 ایجاد شد. با این حال، حتی بیشتر به سطوح صاف و گوشه های تیز متمایل می شود.

اگر این رندرهای غیر رسمی موردی باشد، یک تغییر اساسی می تواند شامل گوشه های واضح تر صفحه نمایش باشد. با این حال، ما هرگز نمی‌توانیم از صحت رندرهای اولیه CAD مطمئن باشیم، بنابراین این اطلاعات را همان طور که هست در نظر بگیرید و بمانید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.