آموزش مرحله به مرحله نصب اینستاگرام فارسی

هدف از این  مقاله، آموزش نصب اینستاگرام به بیان ساده و مرحله به مرحله همراه با شکل می باشد. اینستاگرام نصب  بسیار ساده و راحتی دارد. از  این رو اگر قصد نصب اینستاگرا م فارسی دارید  و یا  به طور کلی  می خواهید  نصب برنامه اینستا  را به راحتی  انجام دهید و از  این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کنید، با این آموزش نصب اینستاگرام که برای شما آماده کرده ایم، همراه چیکاو باشید.

رسانه های اجتماعی بخشی از زندگی روزمره ما است که رو به رشد است، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین اشکال رسانه های اجتماعی از همه بالاتر می رود و پلی بزرگ برای برقراری ارتباط بین دوستان و خانواده و همچنین ابزاری برای ملاقات با افراد جدید است!

در حدود 5-10 دقیقه شما می توانید به طور موثر از اینستاگرام استفاده کنید. هنگام جستجوی از طریق تلفن ها و موبایل های هوشمند خود، می توانید از طریق اینستاگرام، عکس های خود را اضافه کنید، مورد پسند و نظر قرار گرفته و با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید!

نکته قابل توجه  در مورد این شبکه پرطرفدار این است که امکان  نصب اینستاگرام  فارسی رایگان جدید وجود دارد. زیرا که نصب اینستاگرام  فارسی  مانند انگلیسی است. در واقع  روند نصب اینستاگرام فارسی و  یا انگلیسی و هر زبان دیگری تفاوتی نمی کند.

آموزش نصب اینستاگرام و راه اندازی پیج در کمتر از 3 دقیقه [تماشا کنید]

شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران دیگر، حوصله و یا وقت کافی را برای مطالعه مقاله ندارید، ما در این ویدیو به نصب اپلیکیشن اینستاگرام از طریق کافه بازار و نصب و راه اندازی آن پرداخیتم. ما در این ویدیو سعی کردیم تا در کوتاه ترین زمان به شما نحوه ساختن یک پیج اینستاگرامی را ضبط کنیم. امیدواریم برای شما مفید باشد.

 

برای نصب آسان اینستاگرام  مراحل زیر را با دقت  و به ترتیب دنبال کنید.

مرحله اول آموزش نصب اینستاگرام فارسی

فروشگاه APP store  یا برنامه بازار را باز کنید.

مرحله دوم نصب اینستا فارسی رایگان جدید

Instagram را در در بازار یا اپ استور جستجو کنید. تا آیکن آن نمایش داده شود.

دانلود و نصب اینستاگرام جدید - چیکاو

نصب اینستا

مرحله سوم نصب اینستاگرام فارسی رایگان: دانلود اینستاگرام

برای شروع دانلود برنامه اینستاگرام،  روی دکمه آبی Open  کلیک کنید(اگر اگر قبلا Instagram را بارگیری نکرده اید باید Download را نشان دهد. دکمه آبی رنگ Open با پیکان در تصویر زیر نشان داده شده است). بدین ترتیب  در عرض چند دقیقه  دانلود انجام می شود و بخش اصلی فرآیند نصب اینستاگرام انجام می گیرد.

نصب اینستاگرام فارسی - چیکاو

نصب اينستاگرام فارسي رايگان

مرحله چهارم آموزش نصب اینستاگرام: برنامه Instagram را اجرا کنید

در این مرحله از نصب آسان اینستاگرام به صفحه اصلی خود برگردید تا برنامه   اینستاگرام دانلود شده را باز و اجرا کنید.

نکته: اگر تعداد زیادی برنامه بارگیری شده دارید، اینستاگرام شما ممکن است در صفحه دوم یا حتی سوم قرار گیرد.

نصب اينستاگرام فارسي رايگان

مرحله پنجم نصب اینستاگرام فارسی رایگان : ایمیل و یا شماره تلفن را وارد کنید

در این بخش از نصب برنامه اینستاگرام روی “ثبت نام با تلفن یا ایمیل” کلیک کنید (همانطور که در پیکان در تصویر سمت چپ در زیر نشان داده شده است) و با آدرس ایمیل خود ثبت نام کنید (همانطور که در پیکان در تصویر سمت راست در زیر نشان داده شده است).

نکته: هنگام نصب اینستاگرام می توانید ثبت نام با تلفن یا ایمیل را انتخاب کنید (در تصاویر بالا نشان داده شده است) یا ثبت نام از طریق فیسبوک خود را انتخاب کنید (قبلاً باید حساب فیسبوک داشته باشید).

مرحله ششم نصب آسان اینستاگرام : نام خود را وارد کنید

نام و رمز عبور خود را برای ساخت اینستاگرام فارسی خود و داشتن یک حساب وارد کنید.

 

پس از انتخاب اینکه از Email ،   Phone یا Facebook  برای نصب برنامه اینستا و ساخت حساب کاربری خود استفاده کردید، نام کامل خود را وارد کنید (همانطور که در بالای در تصویر نشان داده شده است). وارد کردن نام خود باعث می شود دوستانتان حساب شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند.

سپس، رمز عبور مورد نظر خود را تایپ کنید (همانطور که در تصویر نشان داده شده است). اکنون روی دکمه بزرگ آبی “next” کلیک کنید (با پیکان سیاه در تصویر سمت راست در بالا نشان داده شده است).

هشدار: مهم است که یک گذرواژه ایمن انتخاب کنید که بتوانید هم آن را بخاطر بسپارید و در عین حال  دیگران  نتوانند به راحتی آن را حدس بزنند. ممکن است لازم باشد گذرواژه ای را که انتخاب کرده اید بنویسید و آن را در جایی امن نگه دارید.

مرحله هفتم نصب اینستاگرام: دستورالعمل های اینستاگرام

اینستاگرام مجموعه دستورالعمل های خاص خود را به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند ساخت اینستاگرام فارسی  را انجام دهید و حساب خود را فعال کنید. پیکان ها و دایره های به کار رفته در تصاویر زیر همان چیزی است که ما هنگام ساخت اینستاگرام خود انتخاب کرده ایم، اما انتخاب کاملاً به خود شما بستگی دارد.

نصب اینستاگرام رایگان

نکته:  تصویری که برای عکس پروفایل خود انتخاب می کنید اولین چیزی است که سایر کاربران اینستاگرام هنگام بازدید از نمایه شما مشاهده خواهند کرد.

 

مرحله هشتم نصب اینستاگرام فارسی

در مرحله هشتم نصب برنامه اینستااطلاعات ورود خود را ذخیره کنید.

ذخیره ورود اطلاعات به شما امکان می دهد از فرآیند ورود صرف نظر کرده و پس از باز کردن برنامه اینستاگرام به حساب خود دسترسی سریع داشته باشید. روی دکمه آبی  save کلیک کنید (همانطور که در پیکان در تصویر بالا نشان داده شده است).

نکته: شما همچنین می توانید رد شدن را انتخاب کنید. اگر در این مرحله  skip را انتخاب کنید، باید هر بار نام کاربری و رمز عبور خود را هنگام باز کردن برنامه Instagram وارد کنید.

هشدار: اگر تلفن شما قفل و بدون مراقبت باقی بماند، دیگران می توانند به اینستاگرام شما دسترسی پیدا کرده و حساب شما را تغییر دهند یا تغییر دهند، کارهایی مانند عکس، ارسال عکس، نظر دادن در مورد عکس های دیگران و غیره ارسال کنند.

 

 

مرحله نهم نصب اینستاگرام : دنبال کردن حساب های دیگر

در مرحله بعدی، اینستاگرام با یک صفحه کشف افراد (discover people) از شما درخواست می کند. این صفحه برای کمک به شما در پیدا کردن افرادی است که می خواهید آنها را دنبال کنید. با کلیک بر روی دکمه آبی دنبال کردن (follow) صفحاتی را که می خواهید دنبال کنید انتخاب کنید.

اگر می خواهید هنگام ساخت اینستاگرام، این برنامه گزینه های بیشتری از صفحات را برای دنبال کردن به شما نشان دهد، باید روی دکمه hide نشان داده شده توسط دایره سیاه پایین در تصویر بالا کلیک کنید.

اتصال به فیس بوک : اگر قبلاً حساب فیس بوک داشتید، می توانید بر روی دکمه آبی Connect در سمت راست اتصال به فیس بوک کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه Facebook Friends  خود را در    Instagram پیدا می کنید تا بتوانید آنها را دنبال کنید.

اتصال مخاطبین: اگر روی دکمه آبی connect در سمت راست connect contact کلیک کنید، همه افراد مخاطبین شما که اینستاگرام دارند در این صفحه ظاهر می شوند. با این کار می توانید مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنید، بنابراین می توانید آنها را دنبال کنید.

مرحله دهم نصب اینستا: لایک کردن و پسندیدن پست ها

برای پسندیدن یک پست می توانید بر روی دکمه قلب کلیک کنید (با پیکان در تصویر بالا نشان داده شده است) یا دو بار بر روی پست مورد نظر برای پسندیدن کلیک کنید. شما می دانید که هنگامی که دکمه قلب قرمز است یک پست را با موفقیت پسندید

می توانید پست های اینستاگرام را لایک کنید و یا درباره آنها نظر دهید.

مرحله یازدهم  نصب اینستاگرام: نحوه ارسال نظر درباره پست اینستاگرام

برای ارسال نظر، ابتدا بر روی حباب خالی گفتار (در سمت چپ توسط فلش ​​در تصویر اول در زیر نشان داده شده است) کلیک کنید. سپس افزودن نظر به عنوان نام کاربری اینستاگرام خود را در بالای صفحه کلید خود قرار دهید (این در تصویر دوم نشان داده شده است). پیام خود را تایپ کنید و سپس Post آبی رنگ را در سمت راست نظر خود (در تصویر سوم نشان داده شده) بزنید.

نکته جانبی: مانند عکس ها، می توانید با زدن قلب در سمت راست هر نظر، آنها را نیز لایک کنید. (این در تصویر چهارم نشان داده شده توسط دایره نشان داده شده است)

مرحله دوازدهم نصب اینستا: جستجوی حساب ها

در این مرحله از  آموزش  نصب اینستاگرام ابتدا بر روی نوار جستجو کلیک کنید تا کسی یا آنچه را می خواهید جستجو کنید (با پیکان در تصویر اول مشخص شده است). نوع بعدی را برای جستجوی چه کسی یا آنچه می خواهید جستجو کنید (برای این دستورالعمل ها ما Instagram را جستجو کردیم همانطور که در تصویر دوم نشان داده شده است). بعد از اینکه متوجه شدید چه کسی یا چه چیزی را جستجو می کنید، روی نمایه وی کلیک کنید. این شما را به صفحه آنها می رساند (در تصویر سوم با دایره نشان داده شده است)

 

  • پس از نصب این پیام رسان محبوب با دنیای وسیعی از اطلاعات رو به رو می شوید. برای استفاده بیشتر و بهتر از این دنیای جذاب نیاز به شناخت کامل آن دارید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنم تا مقاله “اصطلاحات اینستاگرام” را مطالعه کنید.

یادداشت های جانبی:

شما پنج زبانه مختلف دارید که می توانید روی پایین برنامه Instagram  کلیک کنید. مورد دوم (در تصویر اول  نشان داده شده است) صفحه کاوش شما است. در اینجا پست های پیشنهادی از صفحات عمومی را مشاهده خواهید کرد و همچنین می توانید افراد، برچسب ها و مکانها را جستجو کنید.

people: این مردان و زنان دیگری در اینستاگرام هستند که می توانید آنها را جستجو کنید.

tags: اینها هشتگهایی هستند که می توانید در اینستاگرام جستجو کنید. افراد از هشتگ در پست های خود استفاده می کنند ، بنابراین می توان آنها را در این بخش از صفحه جستجو  یافت، بنابراین می توانند پسندیدن، نظرات و دنبال کنندگان بیشتری دریافت کنند.

place: مکانها مکانهایی در سراسر جهان هستند که می توانید آنها را جستجو کنید. هنگام جستجوی مکانی، پست هایی ظاهر می شوند که با آن مکان خاص در عکس آنها برچسب گذاری شده اند.

سوال متداول

چگونه اینستاگرام را در گوشی نصب کنیم؟

در این مقاله به صورت کامل و گام به گام مراحل نصب را توضیح داده ایم. مقاله را با دقت مطالعه کنید.

نصب اینستاگرام فارسی چگونه است؟

تمامی مراحل نصب اینستاگرام فارسی و انگلیسی کاملا یکسان است. کافیست زبان برنامه را به فارسی تغییر دهید.

جمع بندی

در این مقاله به این موضوع که چگونه اینستاگرام نصب کنیم( نصب آسان اینستاگرام) و چگونه از  آن استفاده کنیم پرداختیم. اما استفاده از اینستاگرام شامل نکات متعدد دیگری نیز می باشد که از بخش آموزش اینستاگرام می توانید مشاهده کنید. اگر در روند نصب و ساخت اکانت اینستاگرام مشکلی داشتید، در بخش نظرات سوال خود را بپرسید. تیم تحریریه ما سعی می کنند در اولین فرصت به شما پاسخ دهند.
4.7/5 - (53 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

175 نظرات
  1. ناهید خسروی نجف ابادی می گوید

    نصب اینستاگرام وراهنمایی ورفع مشکل نصب بر روی گوشی As21

  2. Mohammad reza [email protected] می گوید

    به این برنامه نیاز دارم کسی هست روش نص بش رابگه

  3. Mohammad reza [email protected] می گوید

    سلام برای ورودبه اینستا مشکل دارم بهترین و راحت ترین روش ورودبه اینستا رامیخوام

  4. سجاد می گوید

    سلام،من بعد از دانلود در نصب مشکل دارم و ارور شماره یازده میزنه،چیکار کنم مشکل کجاست

  5. سیاوش می گوید

    از کجا جدید ترین نسخه اینستا هواوی رو بگیرم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از کافه بازار. اگر بازار رو ندارید به مقاله “نصب بازار جدید” مراجعه کنید.

  6. شیما می گوید

    اینستاگرام اندروید رو می تونم از کافه بازار دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز.
      دانلود بازار

  7. شریفه حسینی می گوید

    من به کمک مقاله شما اینستاگرام نصب کردم ممنون اما کاش بیشتر درباره اصطلاحاتی که داخل اینستاگرام به کار برده شده توضیح میدادین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اصطلاحات مربوط به اینستاگرام در مقاله ای جداگانه به طور کامل توضیح داده شده است.

  8. پناهیان می گوید

    منو گوشی من انگلیسی هست، می تونم اینستاگرام فارسی نصب کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله می توانید.

  9. محمدعلی بهارلو می گوید

    چقدر محتوایی که تولید کردین در زمینه اینستاگرام نسبت به محتوا های داخل پیج های اینستاگرام جامع و کامل هست
    آفرین به شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم. موفق و موید باشید.

  10. افرا می گوید

    قابلیت های استوری اینستاگرام داخل اینستاگرام فارسی و انگلیسی متفاوت هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

  11. پژوهان می گوید

    سلام
    چگونه می توان اینستاگرام را لغو. نصب کرد و از آن استفاده نکرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      چنانچه قصد دارید حساب کاربری و پیج اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش حذف اکانت اینستاگرام
      چنانچه قصد دارید به صورت موقت حساب کاربری خود را از دسترس خارج کرده و بعد از مدتی دوباره آن را فعال کنید، به مقاله زیر سربزنید.
      آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

  12. اژدری می گوید

    من از همین روش استفاده می کنم اما نمیدونم چرا اینستاگرام نصب نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با چه مشکلی رو به رو شدید و در کدام کرحله از نصب اینستاگرام؟
      آموزش رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام

  13. وحید هاشمی می گوید

    سلام
    روز بخیر
    من قصد دارم اینستاگرام انگلیسی رو نصب کنم
    اگر ممکنه با زبان انگلیسی هم آموزش ساخت اکانت اینستاگرام را بگذارید
    پیشاپیش از لط شما متشکرم
    موفق و موید باشید

    1. چیکاو می گوید
  14. تیدا می گوید

    ببخشید من اینستاگرام نصب کردم اما بلد نیستم فونت اینستاگرام رو تغییر بدم. ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. چیکاو می گوید
  15. امیری می گوید

    ممنونم از اموزش خوب شما لطفا آموزش اصطلاحات اینستاگرام به زبان فارسی رو هم بگید

    1. چیکاو می گوید
  16. Fereshte می گوید

    مقالتون رو خوندم
    کاملا عالیه
    همیشه با این روش می تونستم اینستاگرام نصب کنم الان اصلا نمیشه اصلا نمی دونم چی به چیه ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      به مقاله زیر سر بزنید.
      علت نصب نشدن اکانت اینستاگرام چیست؟

  17. Tarlan می گوید

    آموزش نصب اینستاگرام با زبان فارسی رو بگید لطفا

    1. چیکاو می گوید
  18. سمیه رسایی می گوید

    سلام
    چگونه می توان از دایرکت اینستاگرام استفاده کرد؟

    1. چیکاو می گوید
  19. مهشید می گوید

    من هر چقدر تلاش می کنم پروفایل اینستاگرام واسم تغییر نمی کنه

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش حل مشکل تغییر نکردن پروفایل اینستاگرام

  20. راضیه اعتمادی می گوید

    سلام من چقدر تلاش می کنم موفق به نصب اینستاگرام نمی شم. ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      مقاله آموزش رفع مشکل نصب نشدن اینستاگرام را ببینید.

  21. محمدی می گوید

    ببخشید من اینستاگرام نصب کردم و اکانت اینستاگرام ساختم اما عکس پروفایلم تغییر نمی کنه

  22. طاها می گوید

    من همیشه با این روش اینستاگرام نصب میکردم اما الان موفق به نصب نمیشم

    1. Masiha می گوید

      وای برای منم اینستام نصب نمیشه مشکل چیه لطفا راهنمایی کنید

      1. چیکاو می گوید

        سلام و درود
        نصب نشدن اینستاگرام دلایل مختلفی دارد.
        علت نصب نشدن اکانت اینستاگرام چیست؟

  23. محمود می گوید

    ویدئو آموزشی که گذاشتید خیلی مفید هست. لطفا بهم بوید رمز اینستاگرام رو فراموش کردم چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش بازیابی رمز اینستاگرام

  24. محمودرضا روستا می گوید

    سلام برای نصب اینستاگرام باید اپلیکیشن اینستاگرام رو از کجا دانلود کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از کافه بازار.

  25. علی بهروزی می گوید

    روز بخیر من رمز اکانت اینستاگرامم رو فراموش کردم. مجبور شدم پیج جدید بسازم . روی پیج قبلی ایمیل نداشتم با شماره موبایل بودم اما به اون شماره دسترسی ندارم. میخوام روی اکانت جدیدم ایمیل هم بگذارم لطفا آموزش ساختن ایمیل جدید با گوشی هواوی رو هم بگید. سپاس و تشکر

    1. چیکاو می گوید
  26. فهیمه بردبار می گوید

    فکر میکردم منظورتون از نصب اینستاگرام فارسی، برنامه نزدیکا باشه

    1. چیکاو می گوید
  27. نوری می گوید

    سلام برای نصب اینستاگرام باید از فیلتر شکن استفاده کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر نیازی نیست.

  28. مقصود لو می گوید

    میشه آموزش گذاشتن عکس پروفایل و ویرایش متن زیر عکس پروفایل اینستاگرام رو هم بگید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      به مقاله زیر مراجعه کنید .
      چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم ؟

  29. لاجوردی می گوید

    لطفا یه توضیح درباره استوری گذاشتن داخل اینستاگرام بدین بهم. پیشاپیش از پاسخگوییتون متشکرم

    1. چیکاو می گوید
  30. امین خلیلی می گوید

    سلام برای کامپیوتر ويندوز 10 اینستاگرام هست؟

    1. چیکاو می گوید
  31. زر زر می گوید

    وای وای وای خیلی خوب بود بهترین کامنت بود ????

  32. آریان مهر می گوید

    اموزش نصب اینستاگرام از طريق کافه باز رو هم اگر میشه توضیح بدهید. پیشاپیش متشکرم از لطف شما

  33. خراسانی می گوید

    اسنکه من تونستم اینستاگرام فارسی نصب کنم عالیه اما اینکه بلد نیستم دقیق باهاش کار کنم اقلا خوب نیس ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای آموزش اینستاگرام به مقاله زیر سر بزنید .
      اصطلاحات اینستاگرام

    2. جوکر می گوید

      ???

  34. لعیا می گوید

    لطفا آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ویندوز 10 رو هم بگید

    1. چیکاو می گوید
  35. میرتوحید می گوید

    سلام لطفا آموزش ساختن ایمیل جدید با موبایل هم بگید تا بتونم با ایمیل اینستاگرام بسازم. پیشاپیش خیلی خیلی خیلی ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      آموزش ساختن ایمیل جدید

  36. سرمدی می گوید

    سلام من میخوام اینستاگرام نصب کنم اما نمیخوام مخاطب هام اصلا متوجه بشن چکار کنم؟ بی شماره موبایل میشه اینستاگرام نصب کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید اکانت ابنستاگرام رو با ایمیل بسازید .

  37. امید می گوید

    سلام ممنونم تونستم اینستاگرام نصب کنم خداروشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام امید عزیز
      از اینکه مقاله آموزش گام به گام نصب اینستاگرام فارسی برای شما مفید بوده است خوشحالیم . موفق باشید .

  38. جهانگیری می گوید

    سلام لطفا بگید چجوری اینستاگرام روی کامپیوتر نصب کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  39. ملکی می گوید

    سلام من رمز اکانت قبلی اینستاگرام رو فراموش کردم. الان پیج جدید ساختم. روی پیج قبلی ایمیل داشتم اما نحوه بازیابی رمز اینستاگرام رو بلد نیستم. اگر ممکنه بهم توضیح بدین. سپاس و تشکر

    1. چیکاو می گوید
  40. یضربی می گوید

    بسیار عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  41. رضا خسروی می گوید

    سلام. من حالا که با مقاله شما تونستم اپلیکیشن اینستاگرام نصب کنم چجوری باید اکانت بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به مقاله زیر مراجعه کنید .
      آموزش ساختن اکانت جدید اینستاگرام

  42. امتنان می گوید

    سلام. خسته نباشید. ممنونم از سایت خوبتون. من اینستاگرام نصب کردم با همین روشی که گفتین اما متاسفانه ایمیل نداشتم و با شماره موبایل اکانت اینستاگرام ساختم. مشکلی پیش نمیاد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      الان مشکلی وجود ندارد اما اگر لازم باشد به هر دلیلی با اینستاگرام مکاتبه کنید ، یا برای پیج شما مشکلی پیش بیاید در صورت نداشتن ایمیل با مشکلات جدی مواجه خواهید شد . به همین دلیل به شما توصیه میکنم که برای هر اکانت یکی ایمیل اختصاصی در نظر بگیرید .
      آموزش ساختن ایمیل جدید

  43. Telena می گوید

    سلام. لطفا درباره اصطلاحات و مفاهیم اینستاگرام هم توضیح بدین. پیشاپیش ممنونم ازتون.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای آشنایی با اصطلاحات اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/28/instagram-terms/

  44. کاوه می گوید

    سلام لطفا آموزش ساخت اپل آیدی رو هم بگین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش ساخت اپل آیدی رایگان به لینک زیر مراجعه کنید .

  45. ملی. ار می گوید

    من نمیخوام مخاطبینم متوجه بشن اینستاگرام دارم. باید چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما می توانید برای ساخت اکانت اینستاگرام از ایمیل استفاده کنید تا مخاطبین شما متوجه نشوند که شما اینستاگرام دارید .
      ساختن ایمیل جدید

  46. Rastegar می گوید

    برای پیدا کردن مخاطبان در اینستاگرام باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز همانطور که در مقاله “ آموزش گام به گام نصب اینستاگرام فارسی ” گفته شد :
      اگر روی دکمه آبی connect در سمت راست connect contact کلیک کنید، همه افراد مخاطبین شما که اینستاگرام دارند در این صفحه ظاهر می شوند. با این کار می توانید مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنید، بنابراین می توانید آنها را دنبال کنید.

  47. ثمر می گوید

    خیلی عالی بود متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  48. جعفری می گوید

    مرسی از مقاله خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  49. محمد علی سلیمانی می گوید

    سلام چیکار کنم که کسانی که شمارم رو دارن نفهمن اینستا دارم. میتونم با ایمیل اینستاگرام بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله پیجتون رو با ایمیل بسازید .

  50. فاطمه شجاعت پور می گوید

    سلام لطفا درباره نصب اینستاگرام ویندوز هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش نصب اینستاگرام ویندوز و آموزش گذاشتن پست و استوری در اینستاگرام در کامپیوتر به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  51. مرضیه نامی می گوید

    عالی

    1. چیکاو می گوید

      موفق و پیروز باشید

  52. شروین می گوید

    سلام. داخل فیلم آموزش نصب اینستاگرام جدید فارسی شما برنامه اینستاگرام اندروید رو از بازار دانلود می کنید. لطفا آموزش بدین برنامه بازار رو چجوری باید نصب کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای نصب خودکار کافه بازار وارد لینک شوید .

  53. شهبازی زاده می گوید

    سلام با روشی که گفتید با استفاده از شماره موبایل اینستاگرام را نصب کردم. لطفا درباره ساخت ایمیل جدید گوشی سامسونگ هم توضیح دهید. با تشکر از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش ساختن ایمیل جدید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  54. mahta می گوید

    سلام من با روشی که گفتین اینستاگرام فارسی نصب کردم خیلی عالی بود. حالا از کجا باید بفهمم که چه کسی پیج اینستاگرام منو سرچ کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      محتا جان برای اینکه متوجه بشی چه کسی اکانت اینستاگرام شما رو چک کرده به لینک زیر مراحعه کن .
      https://chikav.ir/1399/05/24/how-to-find-out-who-checked-our-instagram/

  55. Sana می گوید

    سلام مفید بود ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . با بخش های مختلف سایت چیکاو همراه باشید .

  56. هلما می گوید

    سلام لطفا نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ویندوز 10 رو هم بذارید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش نصب اینستاگرام در پلتفرم ویندوز و همچنین انتشار پست و استوری اینستاگرام روی کامپیوتر به اینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  57. طنازم می گوید

    اینکه فیلم کوتاه آموزش نصب اینستاگرام اندروید فارسی رو گذاشتین خیلی مطلب رو آسون و مفید کرده. خداقوت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  58. ? می گوید

    عالی ?❣️

  59. dani می گوید

    سلام میشه آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر و نسخه ویندوز رو هم آموزش بدید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/23/how-to-post-on-instagram-with-a-computer/

  60. رویا می گوید

    سلام ایا امکانات اینستاگرام فارسی و انگلیسی متفاوت هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اگر شما با آی پی ایران از اینستاگرام استفاده کنید هیچ تفاوتی نداره که زبان اینستاگرامتون فارسی باشه یا انگلیسی . امکاناتش مشابه هست .

  61. ? می گوید

    من به کمک ویدئو آموزشی نصب اینستاگرام فارسی در عرض 4 دقیقه تونستم اینستاگرام نصب کنم. خیلی عالی بود. ممنونم ?

  62. jamal می گوید

    سلام من پیج ساختم بعد یه هفته اومدم که شروع کنم به فعالیت میبینم هیچ پیجی نیست. چیکار کنم آیدیش لازم دارم

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      باید مراحل بازیابی اکانت اینستاگرام را طی کنید. حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.
      https://chikav.ir/1399/06/24/instagram-password-recovery/

  63. amirabbas می گوید

    سلام. من قصد دارم اکانت جدید اینستاگرام اندروید فارسی بسازم. هر چی نام کاربری وارد میکنم قبول نمیکنه چرا؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      در چند سال اخیر تعداد کاربر های اینستاگرام به شدت رشد کرده است. به همین دلیل بسیاری از نام های کاربری ثبت شده اند.

  64. radin می گوید

    سلام. روزتون بخیر. ممنونم از مقاله عالیتون. با یک گوشی وارد جند تا اکانت اینستاگرام میتونم بشم؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام وقت بخیر
      ممنون از نظر دلگم کنندتان. شما می توانید با یک گوشی به 5 پیج اینستاگرامی متصل شوید.

  65. محمدی فرد می گوید

    سلام من بل مقاله خوب شما تونستم اینستاگرام نصب کنم. سایتتون عالیه ممنونم. اما مشکل اینجاست با فضای اینستاگرام آشنا نیستم. اصطلاحات و کلمات اینستاگرام رو نمیشناسم. نمیدونم چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش نصب اینستاگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم .
      برای آشنایی با اصطلاحات اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/28/instagram-terms/

  66. Karami می گوید

    سلام من هر چقدر تلاش میکنم اپلیکیشن اینستاگرام اندروید واسم دانلود نمیشه. باید چیکار کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از حافظه گوشی و اتصال اینترنت خودتون مطمئن بشید و مجددا امتحان کنید .

  67. kavoosi می گوید

    سلام من میخوام با ایمیل اینستاگرام اندروید نصب کنم اما همش میزنه ایمیلم اشتباه هست ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ایمیلتون رو با دقت وارد کنید . کپی نکنید و تایپ کنید .

  68. shaaden می گوید

    سلام. من میخوام اینستاگرام اندروید فارسی با ایمیل نصب کنم اما ایمیل ندارم. میشه بهم بگین چجوری ایمیل بسازم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من لینک آموزش ساختن ایمیل جدید رو برای شما قرار میدم . شما مقاله رو بخونید تا کامل آشنا باشید با ایمیل و مراحل ساختن ایمیل جدید . باز هم اگر سوالی داشتید من در خدمتم .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  69. ستا می گوید

    سلام. ممنون از سایت خوبتون. برای منکه خیلی مفید بود. موفق باشید ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  70. تانی می گوید

    سلام اینستاگرام نسخه ویندوز هم داره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز برای آموزش استفاده از نسخه وب اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/20/instagram-web/

  71. احمد می گوید

    سلام من با این روشی که گفتین به راحتی تونستم اینستاگرام نصب کنم و اکانت جدید اندروید اینستاگرام بسازم. من میخوام پیجم قفل باشه که فقط فالور هام عکس هام رو ببین. میشه یه توضیح بدین از کجا باید این کار رو انجام بدم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      وارد تنظیمات اینستاگرامتون بشین . از قسمت privacy گزینه private account رو فعال کنید .

  72. عباد می گوید

    سلام من تازه اینستاگرام اندروید نصب کردم. اما مشکلم اینه که معنی خیلی از اصطلاحات اینستاگرام رو نمیدونم باید چیکار کنم حالا؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای یادگیری اصطلاحات اینستاگرام به مقاله آموزشی مربوط به این موضوع با کمک لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/28/instagram-terms/

  73. ایسودا می گوید

    سلام. من میخوام اینستاگرام اندروید فارسی نصب کنم. وقتی واسم ایمیل ارسال میشه نمیدونم چحوری تایبدش کنم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ایمیل های جدید که برای شما ارسال شده است را چک کنید . یک ایمیل از طرف اینستاگرام دریافت کرده اید . لینک تایید را انتخاب کنید . ایمیل شما برای نصب اکانت جدید اینستاگرام تایید می شود .

  74. شمسی می گوید

    سلام. من میخوام اینستاگرام ثبت نام کنم هر نام کاربری وارد می کنم نمیشه قبول نمیکنه ازم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز توجه کنید که آیدی اینستاگرام شما می باست انگلیسی باشد . تکراری نباشد و همچنین باید بیش از 6 کاراکتر باشد تا مورد تایید اینستاگرام قرار بگیرد .

  75. سروش می گوید

    سلام با ایمیل اینستاگرام نصب کنم یا با شماره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بهرین راه برای حفظ امنیت پیج استفاده از ایمیل و شماره اختصاصی می باشد . اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر نیاز باشد با اینستاگرام ارتباط برقرار کنید تنها از طریق ایمیل ممکن است . بنابراین به شما توصیه میکنم که برای ساختن اکانت جدید اینستاگرام حتما از یک ایمیل اختصاصی و در دسترس استفاده کنید . برای آموزش ساخت ایمیل جدید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  76. یاسمن می گوید

    سلام. من به یک مشکل در نصب اینستاگرام برخوردم اگر کمکم کنید ممنون میشم. من گوشیم رو عوض کردم چون گوشی قبلیم خراب شد. با جیمیلی ک روی گوشیم پیج اینستاگرام داشتم میخوام دوباره اکانت جدید اینستاگرام بسازم اما نمیدونم چرا نمیشه و همش میزنه این اکانت از قبل ثبت شده ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما اکانت قبلیتون رو دیلیت نکردین فقط برنامه اینستاگرام رو از گوشیتون پاک کردین . بنابراین با گوشی حدیدتون باید وارد همون اکانتی که داشتین بشید . اگر مایل به حذف اکانت قبلی خودتون هستید وارد اکانت بشید و از طریق لینک زیر آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام رو مشاهده کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/16/step-by-step-tutorial-for-deleting-an-instagram-account/

  77. دلائلی می گوید

    سلام. من میخوام مخاطبینم متوجه نشن ک من اینستاگرام دارم. اگر با ایمیل حساب جدید اینستاگرام بسازم متوجه نمیشن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با استفاده از ایمیل اقدام به نصب اینستاگرام کنید .

  78. سهیل می گوید

    سلام. برا منم این پیغام ارسال شد. یکم صبر کردم. بعد با نت بهتر امتحان کردم درست شده بود. شاید شما هم مشکل از سرعت اینترنتتون باشه.

  79. پیمان می گوید

    سلام من اکانت اینستاگرامم رو دیلیت کردم. با شمارم دیگه اینستاگرام ندارم. هر کار میکنم نمیتونم مجددا اینستا نصب کنم. همش ارور میده بهم میگه با این شماره اینستا داری اکانت فعال داری. ولی من آیدی پیج قبلیم رو هم ک سرچ میزنم اصلا پیجم نیست پاک شده. چرا؟ علتش چیه آخه…

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید کمی بیشتر صبر کنید تا بتونید با همون شماره قبلی پیج جدید بسازید .

  80. رویا می گوید

    سلام ممنون از مقاله مفیدتون. من میخوام وارد اینستاگرام بشم همش با خطای Sorry, there was a problem with your requesting this رو به رو میشه… چاره چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این پیغام زمان لاگین در اینستاگرام به این معناست که متاسفیم در درخواست شما خطایی وجود دارد . این خطاها می تواند شامل موارد زیر باشد .
      قطعی یا ضعیف بودن اینتترنت
      خطا هنگام ورود به سیستم
      نقض شرایط و الکوریتم های اینستاگرام توسط پیج شما

  81. امین می گوید

    سلام من قبلا اینستاگرام نصب کردم. الان ایمیل قبلیم رو ندارم. داخل پیجم هستم میتونم ایمیل جدیدی رو برای اینستاگرامم بسازم؟ اگر میشه لطفا روشش رو بهم بگید. پیشاپیش خیلی ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله شما میتونید به قسمت بیو اینستاگرامتون مراجعه کنید . در قسمت ویرایش ایمیل جدید رو وارد کنید . برای ساخت ایمیل جدید به مقاله آموزش ساخت ایمیل جدید ، راهنمای جامع ساخت جیمیل در گوگل مراجعه کنید .

  82. لرستانی می گوید

    سلام. با نصب اینستاگرام اندروید میشه وارد 3 تا اکانت شد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله امکانش هست .

  83. ماندنی پور می گوید

    اکانتی که روی اینستاگرام اندروید هست میتونه رو اینستاگرام ios هم باشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله ایدی اینستاگرام ربطی به سیستم عامل نداره . شما با داشتن پسورد و آیدی می تونید به راحتی وارد پیج بشید .

  84. درویشی می گوید

    سلام. من میخوام اینستاگرام نصب کنم به یه طریقی که مخاطبینم متوجه نشن و پیجم رو نبینن چیکار باید بکنم؟ پیشاپیش ممنونم از پاسخ دهیتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از طریق ایمیل اکانت اینستاگرام بسازید . موفق باشید .

  85. آرش می گوید

    سلام من میخوام اینستاگرام نصب کنم هر کار میکنم ایمیلم ثبت نمیشه چرا؟ جریان چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام درود
      دوست عزیز باید روی لینک تایید که به شما ایمیل میشه سریع کلیک کنید .

  86. fa@ می گوید

    سلام من یه پیج داشتم دیلیت اکانت کردم الان میخوام با همون شماره که پیج قبلی باهاش فعال بود اکانت جدید بسازم اما نمیشه ارور میده. حتی اپلیکیشن اینستاگرام رو پاک کردم مجددا نصب کردم باز هم نشد. میگین چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      باید زمان بیشتری صبر کنید تا اینستاگرام به شماره شما امکان ایجاد حساب کاربری جدید بدهد . شما می توانید در حال حاضر با ایمیل اکانت اینستاگرام بسازید و بعدا شماره موبایل خود را وارد کنید . برای ساخت ایمیل جدید می توانید به مقاله آموزش مرحله به مرحله ساختن ایمیل مراجعه کنید .

  87. حانیه می گوید

    سلام من در ابتدا اینستاگرام فارسی نصب کردم حالا میتونم زبانش رو تغییر بدم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بله دوست عزیز . برای تغییر زبان اینستاگرام از فارسی به انگلیسی وارد قسمت تنظیمات سپس حساب کاربری و قسمت زبان شوید و زبان اپلیکیشن را تغییر دهید .

  88. روهام می گوید

    سلام من هر چی ایمیلم رو وارد میکنم برای نصب اینستا ارور میده میزنه ایمیل صحیح وارد کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      ایمیلتون رو با دقت وارد کنید و اینکه از جایی کپی نکنید حتما تایپ کنید خودتون .

  89. لیلا می گوید

    جناب من هر چی تلاش میکنم وارد سایت اینستاگرام نمیشم نمیدونم چرااا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بخاطر مسئله فیلترینگ هست .برای ورود به سایت اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده کنید .

  90. R می گوید

    سلام. با یک برنامه اینستاگرام میشه وارد چند تا اکانت شد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در هر اپلیکیشن اینستاگرام 5 اکانت لاگین می شود .

  91. Taheri می گوید

    سلام مفید بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر شما متشکریم . موفق باشید .