گوگل Messages اکنون ارائه دهنده RCS را در مکان دیگری نشان می دهد

بسیاری از شما که این مقاله را می خوانید ممکن است از Google Messages به عنوان برنامه پیام رسانی پیش فرض استفاده کنید، اما بسیاری از شما ممکن است ندانید که پلتفرم پیام رسانی می تواند به شما نشان دهد چه کسی سرویس ارتباطات غنی (RCS) را برای شما ارائه می دهد.

برای بررسی این اطلاعات، روی نماد/تصویر نمایه کلیک کنید، به «تنظیمات پیام‌ها» بروید و «چت‌های RCS» را انتخاب کنید و می‌توانید ارائه‌دهنده RCS را در پایین صفحه ببینید. خوب، گوگل در حال ارائه به روز رسانی برای برنامه است که مکان نمایش اطلاعات ارائه دهنده RCS را تغییر می دهد.

طبق گزارش جدیدی از 9To5Google، پیام‌های Google اکنون به شما نشان می‌دهد که چه کسی RCS را در پشت نماد «اطلاعات» در کنار شماره تلفن شما در صفحه تنظیمات «چت‌های RCS» به شما ارائه می‌دهد.

بنابراین، اکنون باید روی دکمه اطلاعات کلیک کنید تا ارائه دهنده RCS را ببینید. بر اساس گزارش ها، برای برخی از کاربران، این برنامه نه ارائه دهنده RCS را در پایین صفحه نشان می دهد و نه نماد اطلاعات را در کنار شماره تلفن پس از به روز رسانی، که به نوعی عجیب است. با توجه به اینکه افراد بسیار کمی به آن اهمیت می دهند، این تغییر ممکن است بر بسیاری از افراد تأثیر نگذارد.

برای مرجع شما، RCS یا توسط شرکت مخابراتی شبکه شما ارائه می‌شود، در این صورت، پیام‌های Google «RCS توسط شرکت مخابراتی شما ارائه می‌شود» را نشان می‌دهد یا توسط پلتفرم Jibe Google ارائه می‌شود، در این صورت، برنامه پیام‌رسانی «چت» را نشان می‌دهد.

ویژگی های گوگل ارائه شده توسط Jibe Mobile.” بسیاری از اپراتورهای شبکه در سراسر جهان، از جمله AT&T، T-Mobile و Verizon، اخیراً از پیاده‌سازی‌های خود به پلتفرم Jibe Google نقل مکان کرده‌اند تا قابلیت همکاری بهتری را ارائه دهند و مشکلات مربوط به پیام‌رسانی RCS را کاهش دهند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.