رندر وان پلاس 13 طراحی عقب اصلاح شده با گوشه های گرد را پیشنهاد می کند

وان پلاس 12 با Snapdragon 8 Gen 3 SoC در دسامبر سال گذشته عرضه شد، اما اخیراً اطلاعاتی در مورد جانشین آن – OnePlus 13 – به صورت آنلاین منتشر شده است.

ابه تازگی، یک فروشنده چینی رندر ادعایی از گوشی را منتشر کرده است که طراحی اصلاح شده عقب را به تصویر می کشد. به نظر می رسد OnePlus 13 دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی با برند Hasselblad در کنار یک فلاش در رندر باشد. انتظار می‌رود که در پایان سال جاری با پردازنده معرفی‌نشده اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی شود.

کاربر Weibo Fixed Focus Digital (ترجمه شده از چینی) رندر ادعایی از OnePlus 13 را منتشر کرده است. این رندر پنل پشتی گوشی را با ماژول دوربین بازطراحی شده و آرم Hasselblad نشان می دهد. به نظر می رسد این دوربین دارای یک جزیره دوربین مربع شکل با گوشه های گرد است که سه سنسور دوربین و یک ماژول فلاش را در خود جای داده است. این یک انحراف از جزیره دایره‌ای است که در OnePlus 12 دیده می‌شود.

رندر ادعایی OnePlus 13 لبه های منحنی را نشان می دهد. نوار لغزنده هشدار در ستون فقرات سمت چپ و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست دیده می‌شوند.

پیش از این در ماه مارس، شاهد رندر اولیه وان پلاس 13 در رنگ سفید با طراحی کاملا متفاوت بودیم. در رندر ادعا شده، سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده شده بودند

ظاهراً OnePlus در حال آزمایش این گوشی با صفحه نمایش 6.8 اینچی LTPO خمیده میکرو با وضوح 2K است. گفته می‌شود این دستگاه دارای حسگر اثرانگشت اولتراسونیک است و می‌تواند از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 4 پشتیبانی کند. نوک آن برای حمل دوربین تله فوتو پریسکوپ است.

انتظار می رود وان پلاس 13 در پایان سال جاری به صورت رسمی معرفی شود. OnePlus 12 در ماه ژانویه در هند با برچسب قیمت اولیه روپیه عرضه شد. 64999 برای مدل پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی چهار اچ دی پلاس (1440 در 3168 پیکسل) LTPO 4.0 AMOLED و پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.