آیفون 15 پرو مکس پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه اول 2024، در فهرست 10 گوشی برتر اپل و سامسونگ!

طبق گزارش یک شرکت تحقیقاتی بازار، آیفون 15 پرو مکس اپل پرفروش‌ترین مدل در سه ماهه اول 2024 بود. بر اساس گزارش ها، گوشی های پرچمدار این شرکت به بیش از نیمی از ارزش فروش اپل در سه ماهه مشابه کمک کرده اند.

چهار گوشی از پنج گوشی برتر از مدل‌های اخیر آیفون بودند و 10 گوشی پرفروش هم گوشی‌های اپل و سامسونگ بودند. از هر 10 مدل، هفت مدل گوشی‌های هوشمند پیشرفته بودند، در حالی که – در ابتدا – همه گوشی‌های موجود در لیست دارای قابلیت 5G بودند.

آخرین ردیاب جهانی فروش مدل ماهانه گوشی توسط تحقیقات Counterpoint نشان می دهد که آیفون 15 پرو مکس اپل و مدل استاندارد آیفون 15 به ترتیب در رتبه های اول و دوم قرار دارند. در واقع، هر چهار مدل در جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند اپل بخشی از لیست 10 گوشی هوشمند پرفروش بودند – آیفون 15 پرو در رتبه سوم و پس از آیفون 14 قرار گرفت، در حالی که آیفون 15 پلاس در رتبه هشتم قرار گرفت.

درست مانند اپل، شرکت فناوری کره جنوبی سامسونگ نیز پنج گوشی هوشمند در لیست 10 گوشی هوشمند پرفروش Counterpoint داشت. در سه ماهه اول 2024، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در جایگاه پنجم به عنوان پرفروش ترین گوشی این شرکت قرار گرفت. پس از آن سامسونگ گلکسی A15 5G و گلکسی A54 به ترتیب در رتبه های ششم و هفتم قرار گرفتند.

مدل استاندارد گلکسی اس 24 در لیست 10 گوشی برتر کانترپوینت از نظر فروش در سه ماهه اول 2024 نهم بود. طبق گفته شرکت تحقیقات بازار، این گوشی پس از آیفون 15 پلاس قرار گرفت که یک نقطه بالاتر بود. گلکسی A34 دهمین گوشی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شرکت تحقیقات بازار است.

به گزارش کانترپوینت، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اپل در مقایسه با مدل‌های استاندارد این شرکت، سخت‌افزار بهتری ارائه می‌دهند و این تمایز باعث شد تا مشتریان بیشتری مدل‌های رده بالا را انتخاب کنند. اینها شامل یک دکمه اکشن جدید، یک تراشه قدرتمند A17 Pro، دوربین تله فوتو و بدنه تیتانیومی است.

به طور مشابه، سری گوشی‌های هوشمند گلکسی S24 سامسونگ با ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی (GenAI) مانند Circle to Search، Browsing Assist و ترجمه بلادرنگ برای تماس‌ها وارد بازار شدند.

کانترپوینت همچنین خاطرنشان می‌کند که انتظار می‌رود ویژگی‌های ممتازی مانند GenAI در گوشی‌های هوشمند بیشتری وجود داشته باشد، زیرا مشتریان به دلیل تمایز سخت‌افزاری محدود، برای مدت‌های طولانی‌تری قبل از ارتقای گوشی‌های خود منتظر هستند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.