آیفون 17 اسلیم صفحه نمایش کوچکتری نسبت به آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس دارد

ساعاتی پیش شایعه ای به ما می گفت که جانشین آیفون 16 پلاس اپل به جای آیفون 17 اسلیم نامیده می شود. با توجه به نام جدید، ما تصور می‌کنیم که باریک‌ترین عضو خانواده آیفون 17 خواهد بود، اگرچه این به خودی خود واقعاً چنین تغییر بزرگی را تضمین نمی‌کند.

با این حال، اگر این را با این واقعیت ترکیب کنید که صفحه نمایش آن کوچکتر از آیفون 15 پلاس موجود و همچنین آیفون 16 پلاس آینده است، ممکن است منطقی تر شود. در حال حاضر یک منبع معمولاً قابل اعتماد، راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایش، عدد دقیقی را در مورب قرار داده است.

به گفته وی، صفحه نمایش آیفون 17 اسلیم دقیقا 6.55 اینچ مورب خواهد بود. بنابراین یانگ دقت بیشتری را به گزارش قبلی جف پو، تحلیلگر که آن را به سادگی “6.6 اینچ” نامیده بود، اضافه کرده است.

اکنون، آیفون 15 پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است و جانشین فوری آن باید آن را حفظ کند. از سوی دیگر، پرو مکس به 6.9 اینچ افزایش می‌یابد، بنابراین نمی‌توانیم تصور نکنیم اپل دوست دارد کسانی که می‌خواهند آیفون با بزرگ‌ترین صفحه نمایش را داشته باشند، به جای انتخاب پلاس ارزان‌تر، مجبور به خرید پرو مکس شوند.

اگر شایعات در مورد افزایش اندازه آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ و آیفون 17 پرو مکس با آن اندازه باقی بماند در حالی که آیفون 17 اسلیم کوچکتر شود، به زودی انتخابی نخواهید داشت.

البته، صرف نظر از اینکه یک منبع معمولا چقدر قابل اعتماد است، به خاطر داشته باشید که ما در حال حاضر حدود 18 ماه تا معرفی خانواده آیفون 17 فاصله داریم، که به این معنی است که بسیاری – تقریباً همه چیز، در واقع – می تواند تغییر کند. تا آن زمان حتی اگر این درست باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.