برنامه Adobe Express با هوش مصنوعی Firefly اکنون به طور کلی در دسترس است

Adobe اعلام کرده است که اپلیکیشن کاملاً جدید موبایل Adobe Express اکنون به طور کلی برای همه کاربران در دسترس است. این برنامه ویژگی هایی را ارائه می دهد که توسط هوش مصنوعی Adobe Firefly ارائه می شود. به گفته این شرکت، Adobe Express یک برنامه تولید محتوای هوش مصنوعی یکپارچه است که ایده‌پردازی، طراحی و اشتراک‌گذاری پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها، آگهی‌ها، لوگوها و موارد دیگر را سریع و آسان می‌کند.

بیایید بررسی کنیم که Adobe Express دقیقاً چیست و چه چیزی ارائه می دهد.

برنامه جدید Adobe Express مانند داشتن یک ویرایشگر سوپرشارژ در جیب شماست. این قدرت و دقت عکس، طراحی، ویدئو و قابلیت‌های هوش مصنوعی Adobe را در یک ویرایشگر محتوای یکپارچه به ارمغان می‌آورد.

Adobe Express از هوش مصنوعی مولد Adobe Firefly پشتیبانی می‌کند که انجام کارهای پیچیده را برای هر کسی در هر سطح مهارتی ساده می‌کند و سرعت و سهولت بیشتری را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

امکانات

در زیر چند ویژگی است که برنامه موبایل Adobe Express ارائه می دهد:

ایجاد ویدیو: با الگوهای متمایز شروع کنید و سپس کلیپ های ویدیویی، تصاویر و موسیقی را ترکیب کنید. انیمیشن ها را اضافه کنید و زیرنویس ها را به بیش از 100 زبان ایجاد کنید، که می توانید هر طور که دوست دارید ویرایش کنید. جدول زمانی ویدیو، زمان‌بندی لایه‌ها و پشتیبانی از ویژگی‌های ویدیوی 4K، ایجاد اولین ویدیوهای اجتماعی را از هر کجا ساده می‌کند.

متن به تصویر: با ایجاد تصاویر جدید با هوش مصنوعی فایرفلای، فوراً ظاهر جدیدی برای پروژه خود پیدا کنید.

Generative Fill: فقط با تایپ کردن آنچه می خواهید، چیزهایی را در تصاویر خود تغییر دهید یا اضافه کنید.

جلوه‌های متن: متن خود را با سبک‌های جالبی که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شوند برجسته کنید.

متن به الگو: فقط با تایپ یک درخواست، الگوهای سفارشی برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی، آگهی‌ها، پوسترها و موارد دیگر ایجاد کنید. می توانید از فونت ها، عکس های استوک یا تصاویر خود استفاده کنید.

محتوا و الگوهای توسعه یافته: به هزاران قالب ویدیویی و چند صفحه ای خیره کننده، بیش از 28000 فونت Adobe و صدها هزار ویدیو، آهنگ های موسیقی و دارایی های طراحی Adobe Stock دسترسی داشته باشید.

اقدامات سریع: کارهایی مانند ویرایش، تغییر اندازه یا حذف پس زمینه از تصاویر و ویدیوها را تنها با یک کلیک انجام دهید. همچنین می توانید یک کد QR ایجاد کنید یا به راحتی ویدیوها را برش دهید.

زمان‌بندی محتوا: برنامه‌ریزی، پیش‌نمایش، زمان‌بندی و انتشار محتوا در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف مانند TikTok، Instagram، Facebook و Pinterest همه در یک مکان.

دسترسی

برنامه موبایل جدید Adobe Express به صورت رایگان در سراسر جهان در اکثر دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است. کاربران اندروید می توانند اپلیکیشن موبایل جدید Adobe Express را از فروشگاه گوگل پلی و کاربران iOS می توانند آن را از اپ استور دانلود کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.