اپل در حال توسعه تراشه هوش مصنوعی برای مرکز داده است

ما می دانیم که اپل پشت درهای بسته تمام تلاش خود را روی هوش مصنوعی انجام می دهد. می‌خواهد با صدای بلند وارد عرصه هوش مصنوعی شود و مطمئن است که این اتفاق می‌افتد.

شایعات در مورد برنامه های هوش مصنوعی اپل مانند آتش سوزی در حال پخش است و هر روز چیز جدیدی می شنویم. این بار، گزارشی نشان می دهد که غول فناوری مستقر در کالیفرنیا در حال کار بر روی یک تراشه هوش مصنوعی است که به مراکز داده هوش مصنوعی اختصاص داده شده است.

این چیپ هوش مصنوعی که اپل روی آن کار می کند چیست؟

طبق گزارش 9to5mac، اپل در حال کار بر روی فناوری هوش مصنوعی مولد خود است. این شرکت قصد دارد یک تراشه هوش مصنوعی منحصربفرد را عرضه کند که به طور خاص پردازش هوش مصنوعی در مراکز داده را تقویت می کند.

گزارش وال استریت ژورنال نشان می دهد که این ممکن است بخشی از برنامه بزرگ اپل باشد. این می‌تواند ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را که احتمالاً در ماه آینده در کنفرانس WWDC 2024 رونمایی خواهد کرد، افزایش دهد.

آنها آن را پروژه “ACDC” می نامند – تراشه های اپل در مرکز داده، داخلی. این جایگاه اپل را در رقابت هوش مصنوعی که هر شرکت بزرگ و کوچکی بخشی از آن است، نشان خواهد داد. منابع آگاه نیز گفته اند که این استراتژی تلاشی از سوی اپل برای استفاده از سخت افزار اختصاصی هوش مصنوعی برای به دست آوردن مزیت رقابتی است.

چه زمانی این ویژگی های هوش مصنوعی را خواهیم دید؟

اگر گزارش‌ها را باور کنیم، اپل همه این ویژگی‌های هوش مصنوعی را در WWDC 2024 خود که برای ژوئن برنامه‌ریزی شده است، معرفی خواهد کرد. پس بیایید تا آن زمان همه اینها را با کمی نمک در نظر بگیریم و منتظر بمانیم و ببینیم که اپل واقعاً چه چیزی برای ما در نظر گرفته است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.