آخرین به روز رسانی QuickStar ویژگی های جدید و ارتقاء عملکرد را به ارمغان می آورد

سامسونگ در حال ارائه به‌روزرسانی جدیدی برای برنامه QuickStar است، ماژولی برای برنامه Good Lock. این شرکت که گزینه‌های اضافی را برای سفارشی کردن Quick Panel (همچنین به عنوان تنظیمات سریع) و نوار وضعیت در اختیار شما قرار می‌دهد. به روز رسانی نسخه برنامه را به 7.2.06.35 تغییر می دهد و در مجموع سه تغییر ایجاد می کند.

ابتدا نسخه جدید QuickStar به شما این امکان را می دهد که فرمت تاریخ نمایش داده شده در ساعت نشانگر را تغییر دهید. به گفته سامسونگ، این ویژگی جدید فقط در One UI 6.1 کار می کند. متأسفانه، ما نتوانستیم این گزینه را در Galaxy S23 خود پیدا کنیم. به نظر می رسد یک اشکال در برنامه وجود دارد که به دلیل آن ویژگی جدید را نشان نمی دهد.

دوم، این به‌روزرسانی «راه ارتباط» را با تم پارک تغییر می‌دهد، که به نظر می‌رسد یک تغییر زیربنایی برای عملکرد بهتر است. این تغییر در دستگاه‌هایی که One UI 6.0 و بالاتر دارند در دسترس است و برای کارکرد آن باید از نسخه 1.1.00.8 تم پارک که دیروز سامسونگ منتشر کرد یا نسخه جدیدتر برنامه استفاده کنید.

سوم، سامسونگ تغییراتی را در QuickStar اعمال کرده است تا گزینه «دسترسی فوری تنظیمات سریع» برنامه را «تثبیت کند». با این حال، سامسونگ اشاره ای نکرده است که کاربران می توانند چه پیشرفت هایی را با آن مشاهده کنند. همانطور که گفته شد، انتظار داشته باشید که عملکرد پایدارتری نسبت به قبل داشته باشد. برای به روز رسانی QuickStar به آخرین نسخه، به Galaxy Store » Menu » Updates بروید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.