آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام

یکی از مسائلی  که اکثر کاربران اینستاگرام با آن دست و پنجه نرم می کند و تقریبا مشکل جدی محسوب میشد مشکل ریپورت اینستاگرام است که متاسفانه در صورت تکرار و شدت زیاد موجب از دست رفتن پیج اینستاگرامی می شود. در این مقاله ما قصد داریم تا به شما راه حل هایی را برای رفع ریپورت اینستاگرام ارائه دهیم که با کمک آن ها امیدواریم بتوانید پیج خود را از خطر مرگ نجات دهید. همراه چیکاو باشید.

قبل از اینکه بدانید چگونه باید از ریپورت اینستاگرام خارج شوید بهتر است دلایل بلاک شدن اکانت اینستاگرامی تان را بررسی کرده و سپس اقدام به رفع آن کنید. چرا که اگر چندین مرتبه این مشکل تکرار شود شاید پیج شما برای همیشه از دسترس خارج شود و به سختی بتوان بازگرداند که در ایران تقریبا غیر ممکن است. این نکته را فراموش نکنید که اینستاگرام هیچ پیغامی مبنی بر ریپورت شدن شما نمی دهد. پس بهتر است تا حد امکان علت های بلاک شدن از طرف اینستاگرام را بشناسید و از بوجود آمدن مشکل جلوگیری کنید.

  • مشکل بلاک و ریپورت ممکن است برای حساب کاربری تلگرام نیز پیش بیاید. اگر شما هم از این پیام رسان محبوب و کاربردی استفاده می کنید، از شما دعوت می کنیم تا مقاله “ترفندهای رفع بلاک تلگرام و راهنمای خارج شدن از ریپورت آن” را مطالعه کنید.

خروج از ریپورت اینستاگرام یعنی چی؟

اگر تازه به این کلمه برخورد کردید شاید کمی برای شما گنگ بنظر برسد. اینستاگرام قوانینی دارد که در صورتی کاربران این قوانین را زیر پا بگذارند، پیجشان توسط اینستاگرام مسدود می شود. اگر با کلمه اکشن بلاک (Action Blocked) برخورد کرده باشید، این پیغام در نتیجه زیر پا گذاشتن قوانین نمایش داده می شود که دسترسی شما را به صورت موقت و یا دائمی قطع می کند.

هشدار: باید بدانید که برخی از کلاهبرداران و سایت های دروغگو برای رفع ریپورت پیج اینستاگرام شما مبلغی از شما دریافت می کنند. بسیاری از آن ها به شما نرم افزار یا ربات رفع ریپورت اینستاگرام میفروشند. باید بدانید که تمامی این تبلیغ ها دروغی بیش نیست و در دام آن ها نیافتید.

پیغام اکشن بلاک اینستاگرام Action blocked - رسانه تکنولوژ چیکاو

آموزش ویدیویی رفع ریپورت و بلاک اینستاگرام

ما قبل از توضیح انواع بلاک، علت ها و روش های رفع بلاک اینستاگرام ویدیویی را قرار دادیم تا اگر حوضله و یا وقت خواندن مقاله را ندارید به سرعت روش های رفع ریپورت اینستاگرام را یاد بگیرید. ما در این ویدیو سعی کردیم تا به صورت کامل روش هایی که در منابع مختلف ذکر شده است را توضیح دهیم. پس اگر نمی توانید مقاله را بخواند، حتما ویدیو را تماشا کنید.

انواع بلاک اینستاگرام

1. بلاک شدن به صورت موقت

بیشتر فعالیت هایی که منجر به بلاک شدن و ریپورت می شود، اکانت اینستاگرام را به صورت موقت بلاک می کند وبین چند ساعت و یا چند هفته زمان میبرد تا از بلاکی خارج شوید اما اکثر اکانت ها بین 2 تا 24 ساعت از بلاکی خارج می شوند.

2. بلاک شدن تا تاریخ معین

اینستاگرام ممکن است حساب شما را تا تاریخی معین بلاک کند. این نوع می تواند نتیجه ارسال گزارشات کاربران باشد. در این نوع بلاک بایستی صبر کرده و منتظر باشید تا از بلاکی بیرون بیاید. در غیر این صورت می توانید از روش هایی که در ادامه ذکر می شود استفاده کنید اما احتمال رفع ریپورت اینستاگرام شما زود تر از موعد، بسیار کم است.

3. بلاک شدن تا تاریخ نامشخص

طبیعتا بدترین حالت ممکن بلاک شدن، بلاکی است که تاریخ آن مشخص نیست و معلوم نیست چند هفته و یا چند ساعت طول بکشد که این مشکل برطرف شود. در برخی موارد نیز باید به صورت کلی قید پیج اینستاگرامی خود را تا مدت طولانی بزنید.اما برخی از روش هایی که برای رفع ریپورت و یا بلاک در ادامه ذکر شده است می تواند برای رفع این نتوع بلاک موثر واقع گردد. با آموزش رفع ریپورت اینستاگرام همراه چیکاو باشید.

علت های ریپورت اکانت اینستاگرام

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است به همین علت باید قبل از آموزش رفع بلاک اینستاگرام باید این قوانین شبکه اجتماعی را بدانید تا از بروز مشکل جلوگیری کنید. همانطور که اشاره شد اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی قوانینی را وضع کرده تا از فعالیت اسپم ها و ربات ها تا حد امکان جلوگیری کند. اینستاگرام نیز همانند سایر شرکت های بزرگ علاقه دارد که کاربرهای واقعی یا به اصطلاح فالوور های واقعی در شبکه اجتماعیش فعالیت کنند به همین دلیل نیز سعی دارد با وضع قوانین از فعالیت پیج های فیک و ربات ها جلوگیری کند تا بهترین نتیجه را برای کاربران رقم بزند.

1. ارسال گزارش یا ریپورت توسط کاربران

اینستاگرام شک شبکه اجتماعی جهانی است و یکی از پرطرفدارترین آن ها به حساب می آید به همین دلیل مدیریت آن با پیچیدگی های زیادی همراه است. شناسایی پیج هایی که محتوای نامناسب تولید می کنند و یا رفتار هایی خلاف عرف جامعه و یا اینستاگرام دارند، کمی سخت است. به همین منظور قابلیتی را در اپلیکیشن خود تعریف کرده تا این وظیفه را بر دوش کاربران بیاندازد تا در امر شناسایی پیج های نامناسب به کمک اینستاگرام بیایند. گاهی ممکن است دلیل ریپورت شدن اکانت اینستاگرام شما گزارشی باشد که فالوور ها برای اینستاگرام ارسال میکنند. این گزارش ها ظرف مدت 24 ساعت توسط اینستاگرام بررسی می شود و در صورتی که گزارش به درستی ارسال شده باشد، اکانت اینستاگرام شما بلاک می شود.

ارسال گزارش - ریپورت پیج اینستاگرام توسط کاربران - رسانه چیکاو

2. چند نفر ریپورت کنند اکانت اینستاگرام بسته می شود؟

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چند نفر گزارش ارسال کنند پیج ریپورت با مسدود می شود؟ باید بدانید که ممکن است حتی یک نفر نیز باعث شود تا اکانت اینستاگرام شما مسدود شود اما به شرطی که گزارش ارسالی کاملا درست باشد. اما طبق گفته های کاربران اگر 10 – 15 نفر از کاربران اینستاگرام مخصوصا کسانی که از دوستان شما و جز فالوور هایتان باشد شما را ریپورت کنند، احتمال بلاک شدن اکانت اینستاگرام شما بسیار بالا می رود.

3. انتشار پشت سرهم پست در پیج اینستاگرام

زمانی که شما به صورت پشت سر هم و مکرر در پست منتشر می کنید در واقع شبیه یک ربات عمل کردید. اینستاگرام برای جلوگیری از ربات ها و اسپمر ها الگوریتم هایی را پیاده سازی کرده تا انتشار غیر طبیعی پست ها در پیجتان را شناسایی کند. به همین دلیل باید برای جلوگیری از بلاک شدن توسط اینستاگرام حتما به صورت منظم و برنامه ریزی شده پست منتشر کنید.

4. فالو و لایک و کامنت بیش از حد

چندین بار در بالا ذکر شد که اینستاگرام الگوریتم هایی دارد که از اسپم ها جلوگیری کند. بخشی از این الگوریتم ها بر این اساس پیاده سازی تا فعالیت های غیر طبیعی را شناسایی کرده و ریپورت کنند. پس اگر شما بیش از حد طبیعی به منظور بالا بردن پیج اینستاگرامتان به فالو کردن، لاین و کامنت بپردازین، اینستاگرام حساب شما را به صورت موقت مسدود خواهد کرد. سعی کنید حتی الامکان از فعالیت های غیر طبیعی پرهیز کنید. البته باید بدانید که این فعالیت ها رنج مشخصی ندارد و هر چه عمر پیجتان و میزان فالوور هایش بالاتر رود، محدودیت های اینستاگرام برای شما کمتر می شود. اگر به علت فالو، لایک و یا کامنت بیش از حد بلاک موقت توسط اینستاگرام شده اید، دوره زمانی رفع بلاکی شما 2 ساعت تا 2 هفته ممکن است طول بکشد.

5. رعایت نکردن حق کپی رایت

کپی رایت قانونی است که در کشور ها مختلف به صورت جدی پیگیری می شود و قوانین سفت و سختی را در نظر گرفته اند تا حقی از مولف ضایع نشود. متاسفانه در ایران این قانون خیلی جدی گرفته نمی شود اما از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی خارجیست به این قانون پایبند است و به صورت جدی پیگیری می کند. به همین دلیل اگر ویدیو و یا تصاویری را در پیجتان منتشر می کنید که متعلق به شخص دیگری است و حقوق مادی و معنوی آن رعایت نمی شود، حتما باید شخص را بر روی پست خود تگ کنید. اگر توسط صاحب اثر ریپورت شوید، اکانت شما بلاک می شود و روش های رفع بلاک حساب اینستاگرام که در ادامه توضیح خواهیم داد نیز کمک چندانی به شما نخواهد کرد. دقت کنید که حساسیت اینستاگرام در زمینه کپی رایت بسیار زیاد است.

6. ریپورت شدن اکانت اینستاگرام به دلیل محتوای نامناسب و غیرمجاز

از جمله قوانینی که اینستاگرام برای کاربران خود در نظر گرفته ممنوعیت انتشار عکس های برهنه، عکس ها و ویدیو های جنسی، خشونت آمیز و… شامل می شود که در صورتی گزارشی از سمت فالوور ها و کاربران اینستاگرام مبنی بر محتوای نامناسب ارسال شود ممکن است تنها با ارسال یک گزارش، منجر به بلاک اکانت اینستاگرام شود.

7. کاربران از شما شکایت کردند

ممکن است کاربران به دلیل اینکه اکانت شما تهدید کننده است حساب شما را ریپورت کرده باشند. اگر تعداد ریپورت ها زیاد شود، احتمالا اینستاگرام با تشخیص خودش، حساب اینستاگرامی تان را به صورت موقت و یا دائمی بلاک کند. برای جلوگیری از رفع خطر احتمالی ریپورت اینستاگرام باید از تحریک افراد بپرهیزید.

استفاده از آی پی های مختلف

اگر شما با استفاده از چند دستگاه مختلف وارد حساب خود شوید احتمالا اینستاگرام برای حفاظت از پیج شما اکانت تان را مسدود کرده است. برای اطمینان خاطر باید روش ورود دو مرحله ای را فعال سازید تا امنیت پیجتان بالا برود و اینستاگرام نیز حساسیت کمتر از خود نشان دهد. با ارتقا امنیت پیجتان اینستاگرام حساسیت خاصی نسبت به آی پی های مختلف نشان نمی دهد.

آموزش رفع ریپورت و بلاک اینستاگرام

همانطور که اشاره شد انواع مختلفی ریپورت وجود دارد که به دلایل مختلفی پیج های اینستاگرامی را درگیر می کند. مسدود شدن اکانت های اینستاگرام نیز با توجه به علت های بوجود آمدن، روش های مختلفی برای رفع ریپورت آن ها است که در ادامه به آن ها می پردازیم و اگر مسدودی اکانت اینستاگرام گریبان شما را نیز گرفته است، امیدوارم این روش ها برایتان مفید واقع گردد.

1. رفع ریپورت با کامنت و لایک پست های اینستاگرامی

ممکن است به دلیل فالو، لایک و یا کامنت بی از حد بلاک شده باشید. در مرحله اول صبر کنید تا پس از مدتی این مشکل برطرف شود. اما اگر عجله دارید، می توانید از فالوور های خود درخواست کنید تا پست های اینستاگرامی شما را لایک کرده و در زیر هر کدام کامنت معنا دار بگذارند. این عمل در واقع به اینستاگرام می گوید که پیج شما اسپم نیست و مشکل به زودی برطرف می شود.

پیغام کامنت بلاک حساب کاربری اینستاگرام - رسانه چیکاو2. رفع بلاک اینستاگرام با تغییر اطلاعات

از جمله روش هایی که کاربران به آن تاکید زیادی کردند و طبق تجربه آن ها برای رفع ریپورت اینستاگرام مفید بوده است تغییر اطلاعات تماسی است که در بخش مشخصات خود شامل ایمیل و شماره تلفن وارد کردید. با تغییر اطلاعات به اینستاگرام ثابت کردید که پیج شما توسط افراد حقیقی مدیریت می شود و اسپم نیستید.

تغییر شماره تلفن و ایمیل در اینستاگرام

برای تغییر اطلاعات شماره تلفن و ایمیل کافی است به وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و از طریق نوار دسترسی پایین به بخش مدیریت پیج خود رفته و سپس از طریق گزینه edit profile بخش personal information settings شماره تلفن و ایمیل خود را تغییر دهید. در زمانی که شماره تلفن جدید خود را وارد کردید، پیامکی به شماره جدید ارسال می شود که حاوی کد تایید است و بایستی آن را در کادری که اینستاگرام به شما نمایش داده است وارد کرده تا شماره تلفنتان تغییر کند.

3. رفع مسدود شدن حساب اینستاگرام با پیغام اکشن بلاک

در زمانی که اینستاگرام شما را بلاک کرده است پیغامی مبنی بر اکشن بلاک به شما ارسال می کند، در این پیغام گزینه ای با عنوان Tell Us وجود دارد که با لمس آن اینستاگرام به شما ایمیلی ارسال می کند که کاری را مقدر کرده انجام دهید تا رفع بلاک شوید (به عنوان مثال عکس خود را ارسال کنید). پس از پاسخ به ایمیل اینستاگرام و اینکه اثبات کردید که شخص حقیقی هستید،‌ اینستاگرام پس از دو روز پیج اینستاگرام شما را رفع ریپورت می کند.

پیغام کامنت بلاک حساب کاربری اینستاگرام - رسانه چیکاو

4. حل مشکل بلاک اینستاگرام با کمک ارسال گزارش

یکی از روش هایی که بیشترین احتمال برای حل مشکل اکانت اینستاگرام شما دارد، ارسال درخواست به اینستاگرام است. ابتدا علت های ریپورت شدن توسط اینستاگرام را بررسی کنید سپس اقدام به ارسال گزارش کنید. سعی کنید عمل های فالو، لایک، کامنت و… را انجام دهید تا پیغام برای شما ظاهر شود و علت بلاک شدنتان را بیابید. سپس از طریق بخش تنظیمات اپلیکیشن، قسمت Help بخش Report مشکل خود را توضیح دهید و اگر عکسی از مشکل بوجود آمده آپلود کرده و برای اینستاگرام ارسال کنید.

این بهترین راه برای حل مشکل شماست.  اینستاگرام معمولا حداکثر تا 12 ساعت پاسخ شما را می دهد. اگر پاسخی دریافت نکردید می توانید دوباره درخواست ارسال کنید و چندین بار این فرایند را تکرار کنید تا نهایت مشکل شما برطرف شود. در زمان ارسال گزارش، حتما به انگلیسی مشکل خود را مطرح کنید و به صورت صرح بیان کنید که من شخص حقیقی هستم و نم دانید که چرا چنین اتفاقی برای شما افتاده است.

5. حل مشکل از طریق ارسال ایمیل

از دیگر راه های رفع مسدودی حساب اینستاگرام ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام است. در پایین ما آدرس ایمیل را برای شما قرار دادیم که با لمس آن به صندوق ایمیل متصل خواهید شد. سعی کنید در زمان ارسال ایمیل خودتان را شخص حقیقی معرفی کرده که بدون هیچ دلیلی این اتفاق برای شما افتاده است. همراه با متن ارسالی حتما آی دی پیج اینستاگرام خود را به همراه ایمیل و شماره تلفنی که با اکانت اینستاگرام شما ست شده است را ارسال کنید. این نکته را فراموش نکنید که متن ارسالی شما باید به زبان انگلیسی باشد.

ایمیل پشتیبانی: [email protected]

6. فعالسازی احراز هویت دو مرحله ای

بسیاری از پیج های فیک و اسپم به امنیت پیج اینستاگرامی خود اهمیت نمی دهند و اصولا پیج هایی که فعالیت منظمی دارند به بهبود امنیت پیجشان علاقه مندند. به همین دلیل فعالسازی احراز هویت دو مرحله ای نیز می تواند گامی موثر برای رفع ریپورت اکانت اینستاگرام شما باشد. برای فعالسازی آن کافیست به بخش Setting رفته و سپس گزینه Security را انتخاب کرده و از طریق گزینه Two-Factor Authentication احراز هویت دو مرحله ای برای حساب اینستاگرام خود فعال کنید.

7. فالو کردن پیج اینستاگرام و تغییر پروفایل

ربات ها، اسپم ها و پیج های فیک هیچگاه برای خود پروفایل انتخاب نمی کنند. اگر پیج اینستاگرامی شما فاقد بیو، عکس پروفایل و یا پست هست، حتما در اولین فرصت تمامی این بخش ها را تکمیل کنید. فالو کردن پیج اصلی اینستاگرام @instagram نیز می تواند برای رفع بلاکی حساب اینستاگرام شما مفید باشد.

8. تبلیغ کردن توسط دیگران

از دیگران بخواهید که پیج اینستاگرامی شما را شات کنند و یا شما را بر روی پست های خود تگ یا منشن کنند. این فعالیت های تبلیغی به اینستاگرام نشان می دهد که پیج شما با اهمیت است و برای آن زحمت می کشید و سر انجام می تواند با ورود فالوور های جدید و لایک ها و کامنت هایی که از طرف آن ها نیز دریافت می کنید، از بلاک اینستاگرام خارج شوید.

9. تعامل با دیگران

یکی از روش هایی که اینستاگرام متوجه می شود که پیج شما فعال است و یک فرد مدیریت پیج را بر عهده دارد، تعامل با سایر پیج ها است. اگر می توانید کامنت بگذارید، حتما برای سایت پیج ها کامنت هایی را منتشر کنید که آن ها را مجبور به پاسخ به کامنت شما کند. اگر بتوانید کامنت هایی را منتشر کنید که لایک زیادی دریافت کند نیز می تواند سیگنالی برای رفع ریپورت اینستاگرام باشد.

کلمات انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام

در بالا اشاره شد که برای رفع ریپورت توسط اینستاگرام می توانید از کلمات انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام در بخش کامنت های هر پست استفاده کنید. ما در پایین برخی از متن های انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام آورده ایم.

متن های انگلیسی برای رفع ریپورت توسط اینستاگرام:

  • This is a real account
  • Why did you block this account
  • This is my favorite page
  • I’m surprised this page is blocked
  • Please remove it from the block
  • You have good posts
  • Please post more to us
  • Your stories are very interesting
  • I spend a lot of time on your page
  • Why are you blocked
  • We are waiting for more posts

چه کسی منو ریپورت کرده؟

گاهی قصد دارید فردی که شما را ریپورت کرده است را شناسایی کنید اما باید بدانید که تقریبا غیر ممکن است. تنها اگر به کسی مشکوک هستید کافی است به پیج شخص مورد نظر بروید، اگر پست ها و اطلاعات پیج طرفتان قابل نمایش نبود، شخص مورد نظر یکی از افرادی است که شما را ریپورت کرده است.

نمونه پیجی که اکانت اینستاگرام شما را بلاک و ریپورت کرده است - رسانه چیکاو

نظرات و پیشنهادات؛ رفع ریپورت اینستاگرام

در این مطلب سعی کردیم بهترین روش ها برای رفع ریپورت اکانت اینستاگرام به شما آموزش دهیم. ما مطالب دیگری نیز در راستای آموزش اینستاگرام آماده کردیم که مواقعی که نیاز دارید، به آن ها مراجعه کنید. در صورتی که مشکلی در روش های رفع بلاک اینستاگرام وجود دارد از طریق بخش نظرات به ما اعلام کنید. ما تمامی سعی خود را می کنیم تا مشکلات و سوالات شما را پاسخ دهیم. در بخش نظرات منتظر سوال ها و پیشنهادات شما هستیم. در صورتی که پیشنهاد شما مفید باشد حتما به مطلب افزوده خواهد شد.

4.6/5 - (56 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

215 نظرات
  1. امیرحسین می گوید

    سلام من پیجم حدود دوهفته پریده
    دلیلش هم نصب آنفالویاب و زیاد انفالو و فالو بود الان پیجم بعد ۳۰ روز برمیگرده؟
    حتی به اینستاگرام هم ایمیل فرستادم

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز، به شدت باید از نصب این برنامه ها بپرهیزید. هر گونه فعالیت ربات گونه ای در پیج اینستاگرام، باعث بوجود آمدن مشکلاتی نظیر بلاک و از دست رفتن دائمی حساب خواهد شد.

  2. Amirabas می گوید

    سلام دوست عزیز تورو خدا کمکم کنین من یک دونه گیف جنسی خیلی معمولی فرستادم دایرکت دوستم بعد یهو اینستاگرام منو ریپورت کرد و زد ریپورت30روزه هیچکاری نمیتونستم انجام بدم و پیجمو لوگاف کردمو با یک پیج دیگه وارد شدم حالا هرکاری میکنم نمیتونم با پیج اصلیم وارد بشمو میزنه اصلا همچین کاربری وجود نداره یا میزنه رمز ورود اشتباست و ایمیلم ک میزنم رمز ورود یک ایدی دیگه ای رو برام بالا میاره من الان باید چکار کنم که بتونم وارد ایدیم بشم برای اینستاگرامم میخوام واسه رفع ریپورت بفرستم میگه که بخاطر کرونا تعداد داورامون کمه نمیتونیم رفع ریپورت شمارو پیگیری کنیم

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز فرم مربوطه رو از بخش Help اینستاگرام پیدا کرده و درخواستتون رو ارسال کنید

  3. Mary می گوید

    سلام من کارم تبلیغات توی اینستاگرامه اما چنتا دایرکت میرم ریپورت میشم تکلیف من چی میشه؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه جدیدا اینستاگرام سختگیری زیادی میکنه مخصوصا برای کاربران ایرانی، بایستی مطابق با قوانین اینستاگرام عمل کنید

  4. امیر می گوید

    سلام من وقتی پیج زیاد میزنم من و محدود میکنه چجوری از محدودیتش خارج بشم لطفا جواب بدید

  5. مگومی می گوید

    سلام ببخشید من وارد پیجم که میشم همش میگه که رفرش ند و من اصلا نمیتونم کاری کنم یه اکانت دیگه هم زدم با اون تونستم وارد اینیستا شم ولی به خاطر اینکه چند روز پشت سر هم استوری فالو کردن میزاشتم یعنی ریپورت شدم ؟ چون استوری میزاشتم که دوستام و فالو کنن و بقیه ی پسج ها هم گذاشته بودن حالا چیکار کنم پیجم رفرش شه ؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر با پیغام couldn’t refresh feed مواجه میشید، احتمالا مشکل مواردی غیر از ریپورت است. بایستی یک بار دیتا های اینستاگرام خودتون رو پاک کنید، (اگر رمز پیج های ذخیره شده رو ندارید به هیچ عنوان چنین کاری رو انجام ندید)، یا مواردی مثل پاک کردن کش اپلیکیشن اینستاگرام، ری استارت کردن گوشی موبایل و در صورتی که مشکل همچنان بر قرار بود از طریق بخش report گزارش ارسال کنید. در غیر این صورت به قسمت help اینستاگرام مراجعه کنید.

      1. فرشته می گوید

        سلام منم مشکلم همینه و اصلا ممکن نیس وارد قسمت helpبشم باز نمیشه. باید چیکار کنم

        1. بخش تحریریه می گوید

          سلام دوست عزیز
          به آدرس help.instagram.com مراجعه کنید. برای باز شدن آدرس ذکر شده، از برنامه های تغییر آی پی استفاده کنید

  6. امیر می گوید

    سلام ممنون بابت توضیحات مفیدتون.دوست عزیز پیج بنده ب طور کامل از دستری خارج شده و فقط مینویسه پیج شما ب دلیل نغض قوانیسن ما ازدسترس خارج شده بعد پاینشم زده راه های رفع …اما وقتی کلیک میکنم چیزی نمیاد آیا راهی هست..

  7. S. S. F می گوید

    اخ آخ ??

  8. مجید می گوید

    وسط این همه بدبختی اینستاگرام هم روز ب روز سختگیر تره

    1. تقی پور می گوید

      اره محدودیت هاش داره روز ب روز بیشتر میشه

  9. Fati می گوید

    سلام اکانت اینستاگرام من ریپورت شده
    اگر از اینستاگرام وب هم استفاده کنم بازم ریپورت هستم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله اکانت شما با تمام دستگاه ها ریپورت است.

  10. روحانی می گوید

    سلام
    رفع ریپورت اینستاگرام چقدر طول می کشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بستگی به دلیل ریپورت شدن پیج شما دارد.

  11. توکلی می گوید

    دوستان الگوریتم های اینستاگرام رو رعایت کنید
    اگر چند بار ریپورت بشوید یا اخطار دریافت کنید پیج شما از دسترس خارج می شود

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از کامنت مفید شما متشکریم. با سایر مقالات آموزش اینستاگرام همراه ما باشید.

  12. علی می گوید

    خب من از کجا بدونم چکارا انجام ندم که دیگه ریپورت نشم

  13. عماد می گوید

    وای اینستاگرام دیونم کرد همش ازم عکس می خواد که ثابت کنم خودم هستم. چرا انقدر قوانینش سخت گیرانه شده؟

  14. Mehrzad ahmadipour می گوید

    چرا نمیتوانم کاربران را در اینستاگرام دنبال کنم یا به کسانی که من را دنبال میکنند متقابل دنبالش کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز براساس الگوریتم های اینستاگرام شما روزانه می توانید تعداد محدودی فعالیت در زمینه فالو کردن، آنفالو کردن، لایک کردن و… انجام دهید. اگر هر کدام از فعالیت های شما از تعداد مجاز بیشتر شود، شما به عنوان ربات شناسایی می شوید و حساب اینستاگرام شما ریپورت می شود. برای آموزش رفع ریپورت اینستاگرام همین مقاله را مطالعه کنید.
      تعداد آنفالو، فالو، لایک و کامنت مجاز اینستاگرام چقدر است؟

  15. Sarina می گوید

    سلام وقت بخیر اینستا من یهو بلاک شد وقتی وارد اینستاگرام میشم یه صفحه باز میشه ک ازم تصویر خودمو میخواد ک بفهمونم ربات نیستم من تمام کارهایی ک ازم خواسته شد رو انجام دادم ولی تایید نشد یعنی تایید اصلا ارسال نمیشه ارور میده چیکار کنم؟اصلا نمیتونم وارد اینستا بشم حتی در قسمت تنظیمات

  16. لشنی می گوید

    من نتم ضعیفه فیلم آموزش بلاک و ریپورت اینستاگرام واسم باز نشد اما مقاله کاملی بود. سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  17. منم می گوید

    الگوریتم های اینستاگرام هم از قوانین رانندگی سخت گیرانه تره ?

    1. لبخند می گوید

      همین الگوریتم ها دارن چارچوب های خوبی میسازن

  18. نگاه می گوید

    چقدر الکی ریپورت می کنن پیج اینستاگرام ادمو

  19. علوی می گوید

    چگونه کانال های تلگرام را ریپورت کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      وارد کانال مورد نظر شوید. از آیکون سه نقطه بالای صفحه نمایش گزینه Report را انتخاب کنید. سپس علت ریپورت کردن کانال تلگرام را مشخص کنید.

  20. ملکیان می گوید

    ببخشید برای رفع مشکل ریپورت تلگرام هم میشه همین کار ها رو انجام داد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

  21. Yavar می گوید

    از کدوم یک از این راه حل ها باید استفاده کنم تا سریع رفع ریپورت اینستاگرام کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      با توجه به دلیل ریپورت اینستاگرام اقدام به رفع ریپورت کنید. انتخاب بهترین روش برای رفع ریپورت اینستاگرام براساس علت ریپورت شدن شما انجام می شود.

  22. میلاد می گوید

    سلام
    پیج من کلا هیچ چیزی رو بالا نمیاره و مینویسه couldn’t refresh
    باید چیکارش کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موارد زیر را بررسی کنید.
      1- سرعت و حجم اینترنت
      2- ریستارت کردن تلفن ( پیش از انجام این مرحله اطلاعات شخصی سازی شده خود را پشتیبان گیری کنید.)
      3- برنامه اینستاگرام را بروزرسانی کرده یا نصب مجدد کنید.
      4- کش و دیتا اینستاگرام را پاک کنید.

  23. سنگی می گوید

    سلام
    علت اینکه دایرکت های من نمایش داده نمیشه چیه ؟ یعنی ریپورت شدم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز ریپورت نشدید. عدم نمایش دایرکت های اینستاگرام علت های متفاوتی دارد.
      دلیل عدم نمایش دایرکت اینستاگرام چیست؟

  24. بابایی می گوید

    تعداد دایرکت ها و ریکوست ها روزانه چقدر محدودیت داره؟

  25. hoseinzre می گوید

    سلام
    ببخشید من نمیدونم اون قسمتی ک مشکلوم رو توضیح بدیم چی بنویسیم یمشه به انگیلیسی برا بنویسید من کپیش کنم اونجا اخه هر چی مینویسم مینویسه نمیتونم هر پیامی رو مرور کنیم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز می توانید از گوگل ترنسلت استفاده کنید. متن فارسی مورد نظر خود را به انگلیسی ترجمه کرده و سپس ارسال کنید. یا اینکه دقیق تر مشکلتون رو بگید تا من بتونم کمکتون کنم.
      آموزش گوگل ترنسلیت

  26. مریمی می گوید

    بدون اغراق میگم عالیه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز. با سایر بخش های چیکاو با ما همراه باشید.

  27. زری می گوید

    سلام من نمیتونم زیر پست هام کپشن بذارم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بلاک شدید چند ساعتی صبور باشید مشکل حل می شود.

  28. آستروتین می گوید

    زمانی که یک ویدئو داخل اینستاگرام منتشر کردم و به دلیل رعایت نکردن حق کپی رایت ریپرت شدم تازه فهمیدم زندگی کردن با قانون چقدر سخته??

    1. هوشیار می گوید

      برای گرفتن حق کپی رایت بعضی اوقات لازنه به چند تا کمپانی پیام بدی ?

  29. Katibe می گوید

    سلام اکانت اینستاگرام من ریپورت شده است آیا باید اکانتم را حذف کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز. از ترفند ها و تکنیک های رفع ریپورت اینستاگرام در همین مقاله استفاده کنید.

  30. Farrrnoodd می گوید

    من به کمک مقاله مفید شما تونستم پیج اینستاگرامم رو رفع ریپورت کنم
    ممنونم ازتون
    لطفا بهم آموزش بدین چجوری خودم از یوتیوب فیلم دانلود کنم و فیلم ها رو ویرایش کنم تا محتوای یونیک برای پیج اینستاگرام تولید بشه
    ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله ” آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام ” برای شما مفید بوده است خوشحالیم.
      13 روش دانلود فیلم از یوتیوب
      بهترین نرم افزار های ویرایشگر فیلم

  31. سهند می گوید

    ببخشید Actions block یعنی چی؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      چنانچه قوانین و الگوریتم های اینستاگرام را رعایت نکنید پیج شما ریپورت می شود و با پیغام Actions block رو به رو می شوید.

  32. سید علی می گوید

    این قسمت تعامل با دیگران دیوه اگر زیاد عم بشه خددش باعث ریپرت شدن میشه چون اینستاگرام فکر میکنه ربات هستیم. مواظب باشید دوستان
    ممنونم از مقاله کاملتون،

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطور هست .
      موفق باشید .

  33. سیا می گوید

    یک نفر اینستاگرام منو هک کرده از دوستانم هست و قصد اذیت کردن منو داره اما رمزش رو تغییر داده و نمیتونم وارد پیجم بشم. لطفا راهنماییم کنید روش رو کم کنم ?

    1. چیکاو می گوید
    2. البرز می گوید

      عجب دوستانی دارید ??

  34. نوید می گوید

    عالی ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم نوید عزیز .

  35. غلامرضا عابدینی می گوید

    سلام من یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کردم نمیتونم ترجمه اش کنم. ممنون میشم کمک کنید به من ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از برنامه مترجم رایگان گوگل استفاده کنید .

  36. سرا می گوید

    عالی و مفید و کامل

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  37. تاجدار می گوید

    آیا روشی برای رفع ریپورت تلگرام هم هست؟

    1. چیکاو می گوید
      1. آفتاب گردون می گوید

        من رفتم این مقاله رفع ریپورت تلگرام رو خوندم مرسی ?

        1. چیکاو می گوید

          سلام و درود
          موفق و پیروز باشید .

  38. عبداللهی می گوید

    دلیل ریپورت تلگرام چیست و چگونه رفع ریپورت تلگرام کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  39. Dani می گوید

    سلام من به مدت 48 ساعت بلاک کپشن شدم. ایا میشه کاری کرد که زود تر اوکی شه و از ریپورت خارج شم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      معمولا زمانی که تا مدت معین ریپورت می شودی باید صبر کنید اما می توانید از روش های گفته شده استفاده کنید .

  40. شهرزاد می گوید

    کلمات انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام بابد معنی دار باشه یا حروف انگلیسی کافیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام شهرزاد عزیز
      بله دوست عزیز . جملات انگلیسی پیشنهادی برای کامنت انگلیسی داخل مقاله هست می تونید استفاده کنید .

  41. لوک خوش شانس می گوید

    اینستاگرام خیلی با من رفیقه هر بار ریپورتم میکنه بعد از 2 ساعت اوکی میشه ?✋

    1. نازیلا می گوید

      دمش گرم ??

  42. Babak می گوید

    سلام چه متن های انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام زیر پست هام گذاشته بشه بهتره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      داخل مقاله متن های انگلیسی معنادار پیشنهادی جهت رفع ریپورت اینستاگرام نوشته شده همچنین شما می تونید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید .
      مترجم گوگل چیست ؟

  43. غلامی می گوید

    سلام. خیلی ممنونم بایت مقاله مفیدتون. لطفا درباره ریپورت تلگرام هم توضیح بدین. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام برای شما مفید بوده است خوشحالیم .
      تکنیک های رفع ریپورت تلگرام

  44. فرهاد خورشیدی می گوید

    سلام اینستاگرام اکانت منو ریپورت کرده. اینستاگرام من فارسی هست اما ایمیل های اینستاگرام انگلیسی هست. چجوری ایمیل های ارسالی اینستاگرام رو ترجمه کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از مترجم گوگل استفاده کنید .
      گوگل ترنسلیت

  45. سارا جعفری می گوید

    سلام. خداروشکر با مقاله شما مشکل ریپورت اینستاگرام من حل شد. میشه درباره سایز پست اینستاگرام هم مقاله بنویسید. سپاسگزارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/28/instagram-post-size/

  46. Bahman می گوید

    سلام. لطفا درباره انواع بلاک شدن اکانت اینستاگرام توضیح بدید و بهم بگید اکشن بلاک چی هست. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اینستاگرام به سه صورت اکانت ما را بلاک می کند :
      بلاک تا تاریخ معین
      بلاک موقت
      بلاک تا تاریخ نا معین
      برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید .

  47. علی دانایی فر می گوید

    سلام چگونه بفهمم چه کسی منو ریپورت کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز روش قطعی برای اینکه متوجه شوید چه کسی اکانت اینستاگرام شما را ریپورت کرده ، وجود ندارد . اگر به کسی مشکوک هستید اکانت او را چک کنید . در صورتی که تعداد فاور ها و دیگر اطلاعات پیج برای شما نشان داده نمی شود ، آن شخص شما را ریپورت کرده است .

  48. Ali می گوید

    سلام. من یک ایمیل ارسال کردم به اینستاگرام چرا بعد از گذشت 3 ساعت هنوز بهن جواب ندادن؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید زمان بیشتری صبر کنید .

  49. نگار می گوید

    سلام، من چند روز برای بالا رفتن فالورهام هم دایرکت زیاد میدادم هم فالو میکردم. برام پیام میومد که بخاطر حمایت از انجمنمون شما رو محدود کردیم تا اینکه پریروز نوشت پوشش خبری بازخوانی نمیشود و بعدش یه کد اومد و گفت ۲۴ ساعت بعد میتونی دسترسی داشته باشی. الان دو روز گذشته ولی وقتی رمز میزنم میگه اشتباهه و وقتی میخوام ایمیل رمز مجدد بیاد میگه کاربری پیدا نشد. چی شده؟

  50. محمود می گوید

    سریع ترین روش برای رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام چی هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز دلیل ریپورت شدنتون رو بگین تا بتونم دقیق راهنماییتون کنم . اما روش های گفته شده داخل مقاله کاربردی و مطمئن هستند خیالتون راحت .

  51. Mah.hj می گوید

    سلام. من نمیتونم پست اینستاگرام بزارم ? چیکار کنم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اکانت اینستاگرام شما بلاک و ریپورت شده .

  52. alireza می گوید

    Merciii

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  53. روشنک می گوید

    سلام از کجا بفهمم چه کسانی منو ریپورت کردن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همانطور که در مقاله راه حل رفع ریپورت اینستاگرام گفته شد : گاهی قصد دارید فردی که شما را ریپورت کرده است را شناسایی کنید اما باید بدانید که تقریبا غیر ممکن است. تنها اگر به کسی مشکوک هستید کافی است به پیج شخص مورد نظر بروید، اگر پست ها و اطلاعات پیج طرفتان قابل نمایش نبود، شخص مورد نظر یکی از افرادی است که شما را ریپورت کرده است.

  54. سینا فرهادی می گوید

    سلام. من دایرکت های اینستاگرامم رو دریافت نمیکنم علتش چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      احتمالا به دلیل بالا بودن حجم دایرکت های شما اینستاگرام احساس کرده که پیج به ربات وصل هست . باید کمی صبر کنید تا مشکل حل بشه .

  55. معصومی نژاد می گوید

    سریع ترین راه برای رفع ریپورت اینستاگرام چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      همین روش هایی که داخل مقاله گفته شده .

  56. سیسی می گوید

    آره منم ویدئو آموزشی رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام دیدم. خوب بود. مرسیی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  57. ساوینا می گوید

    من بلاک کپشن شدم خیلی روزگار سختی بود آخه پبج رمان و داستان دارم. ولی با روش هایی که گفتید تونستم رفع ریپورت کنم. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید دوست عزیز .

  58. morteza gasem poor می گوید

    اگر چند نفر پیج من رو ریپورت کنن اینستاگرامم بسته میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بستگی به پیج شما داره و متغیره . ولی معمولا اگر بین 10 تا 15 نفر از فالور هاتون شما رو ریپورت کنن پیج شما بسته میشه .

  59. Afi می گوید

    سلام پیج من ریپورت شده لطفا چند تا راه حل آسون و کاربردی برای رفع ریپورت اینستاگرام بگین ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما می تونید پیج اینستاگرام رو فالو کنید . استوری بگذارید . از دوستانتون بخواین شما رو تگ کنند و واستون کامنت انگلیسی معنا دار بگذارند . اطلاعات کاربریتون رو ویرایش کنید و …

  60. سیا می گوید

    سلام برای رفع ریپورت پیجم باید چیکار کنم؟ نوشته تا دو هفته اکشن بلاکم?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      باید صبر کنید .

  61. هدی می گوید

    بلاک و ریپورت اینستاگرام میتونه هم از جانب کاربر ها باشه هم ب دلیل نا دیده گرفتن الگوریتم های اینستاگرام؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطوره . بلاک شدن پیج شما ممکنه به دلیل گزارش افراد باشه ممکن هم هست به دلیل رفتار های شما و نادیده گرفتن الگوریتم های اینستاگرام باشه . از طرفی اینستاگرام اگر حس کنه شما ربات هستید به شما اخطار میده و سپس پیج شما رو از دسترس خارج میکنه .

  62. کامیار می گوید

    سلام پیج اینستاگرام چه زمانی action black میشه؟ برای خروج از ریپورت اینستاگرام باید چیکار کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پیج اینستاگرام زمانی action black می شود که الگوریتم های اینستاگرام رو رعایت نکنید . مقاله رو دقیق بخونید دلایل بلاک و ریپورت اینستاگرام و راه های رفع ریپورت به طور کامل توضیح داده شده .

  63. Niyayesh می گوید

    سلام. برای افزایش امنیت پیج اینستاگرامم باید چیکار کنم؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای افزایش امنیت پیج اینستاگرام حتما رمز قوی برای پیجتان بگذارید، تایید هویت دو مرحله ای را فعال کنید، ایمیل و شماره موبایل خورد را در بخش پرفایل وارد کنید و همچنین اکانت اینستاگرامتان را به حساب فیسبوکتان متصل کنید.

  64. محمد می گوید

    یعنی واقعا مقاله ی کاملی بود دمتون گرم

  65. Shagayeg می گوید

    سلام من نمیتونم زیر پست هام کامنت بزارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما بلاک کپشن شدید باید کمی صبر کنید تا مشکل رفع شه .

  66. تقویان می گوید

    جناب پورمحمد سلام
    من تازه اکانت جدید اینستاگرام اندروید فارسی نصب کردم با شملره موبایلم. ایمیل ندارم. واسم هشدار هم اومده که ریپورت میشم. اصلا نمیدونم این اصطلاحات اینستاگرام چی هست؟ نمیدونم ججوری ایمیل جدید بسازم. لطفا کمکم کنید با ک ایمیل جدید بسازم با گوشیم مرسی از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من لینک آموزش اصطلاحات اینستاگرام رو برای شما قرار میدم . اول اون مقاله رو مطالعه کنید . بعد که با مفاهیم و اصطلاحات اینستاگرام اشنا شدید دلایل ریپورت شدن و راه های رفع ریپورت پیج اینستاگرام رو بخونید . موفق باشید .
      https://chikav.ir/1399/07/28/instagram-terms/

  67. Najva می گوید

    سلام اینستاگرام به من میگه که تا دو هفته بلاکم. به نظرتون دلیاش چی می تونه باشه؟ راه حلی نیست که زود تر آن بلاک شم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      احتمالا بخطر گزارشات بقیه هست . باید صبر کنید تا ان بلاک بشید .

  68. نیوا می گوید

    سلام. چجوری میتونم احراز هویت دومرحله ای انجام بدم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در بخش تنظیمات گزینه secutity را انتخاب کرده و سپس Two_ Factor Authentication را فعال کنید .

  69. ه. ن می گوید

    وای چقدر عالیه که متن های پیشنهادی برای مکاتبه با اینستاگرام هم قرار دادین عالیه واقعااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله اموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم . موفق باشید .

  70. مرتضوی می گوید

    سلام با چه روشی میتونم بفهمم چه کسی یا کسانی منو بلاک یا ریپورت کردن؟ آیا اپلیکیشن خاصی موجود هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در اپلیکیشن اینستاگرام چنین امکانی وجود ندارد .

  71. مرتضی می گوید

    دوستان من ریپورت شده بود پیجم با استفاده از مقاله این پیج اطلاعات بیوم رو تغیر دادم، پروفایل گذاشتم و اینکه شماره موبایل به بیوم اضاف کردم. خداروشکر به راحتی مشکلم حل شد. گفتم شاید برای شما هم مفید باشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  72. طناز می گوید

    سلام من نمیتونم این فیلمی که گذاشتین برای آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام دانلود کنم ? خیلی مفید بود میخواستم بفرستم برای دوستم…

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز می تونید لینک مقاله یا آدرس سایت رو واسشون ارسال کنید . موفق باشید .

  73. ghorbani می گوید

    سلام. یه تعدادی از پست های پیجم کلا پریده از اینستاگرام هم واسم اخطار اومده. میدیدم چند نفر واسم کامنت میزارن که این مطالب رو منتشر نکن منم میگفتم اگر نمیخواین آنفالو کنید. الان من باید چیکار کنم ک اون پست ها برگرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله احتمالا به دلیل رعایت نکردن حق کپی رایت یا ریپورت کردن پست هاتون توسط فالور ها این مشکل ایجاد شده . متاسفانه دیگه پست ها برنمیگردن . مواظب مطالبی که منتشر می کنید باشید که پیجتون به طور کامل ریپورت نشه .

  74. زهرا می گوید

    سلام من تازه پیج زدم. تو تین چند روز برای افزایش تعداد فالور هام به پیج های زیادی درخواست دادم. الان دسترسیم رو محدود کرده اینستاگرام و میگه این محدودیت برای حمایت از انجمن تعداد دفعات هستش. الان من باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطوره . بله یکی از الگوریتم های اینستاگرام هست که در اثر تعداد ریکوست بالا در یک روز و در یک ساعت ایجاد میشه . کمی صبر کنید تا مشکل حل بشه .

  75. مه لقا می گوید

    سلام پیج من ریپورت شد و کامل پرید. میتونم با آیدی همین پیجی ک پرید پیج جدید اینستاگرام اندروید نصب کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر این امکان وجود نداره نه برای شما نه برای کسی دیگه ای . آیدی پیجی که پریده برای همیشه از دسترس خارج میشه و کسی نمیتونه ازش استفاده کنه .

  76. ry می گوید

    سلام. دایرکت هام رو دریافت نمیکنم نمیدونم چی شده ممکنه یه نوع بلاک یا ریپورت از طرف اینستاگرام باشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز به دلیل حجم بالای دایرکت هاتون دسترسی تون محدود شده کمی صبر کنید مشکل حل میشه .

  77. gv می گوید

    سلام من آیدی یک نفر رو سرچ کردم تعداد پست هاش رو واسم نشون میده ولی خوده پست ها و لقیه اطلاعات بیو اینستاگرامش رو ن… علتش چی میتونه باشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اون شخص شما رو بلاک یا ریپورت کرده . به دلیل اینکه آیدیش داخل کش اینستاگرام شما بوده پیج رو واستون اینجوری نمایش میده .

  78. ثریا می گوید

    منک کارم راه افتاد. ممنون. دوستان فکر کنم برای شما هم مفید و کامل باشه و متوجه بشین چرا ریپورت شدین

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  79. رایحه می گوید

    سلام دوستان. من کپشن بلاک شدم با عوض کردن عکس پروفایل و ویرایش متن بیو اینستاگرام و افزودن ایمیل مشکلم حل شد راهکار آسونی هست پیشنهاد می کنم امتحان کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید .

  80. نعیمه می گوید

    سلام من نمیتونم هیچ پستی رو لایک کنم ارور میده چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز شما از طرف اینستاگرام به دلیل لایک زیاد بلاک شدین . باید کمی صبر کنید تا مشکل حل بشه .

  81. ghani می گوید

    سلام من نمیتونم دایرکت بدم و نمیتونم کپشن برای پست هام بزارم لطفا کمکم کنید. پیشاپیش ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما به دلیل دایرکت زیاد بلاک شدید . باید کمی صبر کنید و از روش های بالا استفاده کنید تا آنبلاک شوید .

  82. S می گوید

    چرا من نمیتونم پست بزارممم تو رو خدا راهنماییم کنیددد ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز احتمالا بلاک شدین . کافیه کمی صبر کنید تا مشکل حل بشه .

  83. hasti می گوید

    من مطالب نا مناسب نشر نمیدادم از پیج های دیگ عکس پیدا میکردم میزاشتم داخل پیجم ولی پیجم پرید. چرا اخه کحتوای غيراخلاقی و نامناسب نبود ک ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله احتمالا حق کپی رایت رو رعایت نکردید .

  84. فاطی می گوید

    سلام از کجا بفهمم کی منو ریپورت کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این امکان برای شما وجود نداره . اما اگر شخص خاصی مد نظرتون هست به پیجش مراجعه کنید اگر یوزش واستون یافت نشد یا اینکه تنها تعداد پست ها واستون نمایش داده شد و اطلاعات دیگه مثل بیو ، تعداد فالور و… به شما نمایش داده نشد اون شخص شما رو بلاک یا ریپورت کرده .

  85. بهزاد می گوید

    من هررر کار میکنم نمیتونم ب فالور هام دایرکت بدممم چیکار کنمم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به دلیل اینکه حجم دایرکت هاتون زیاد بود برای مدت محدودی دسترسی شما از بین رفته . نیاز به اقدام خاصی نیست کمی صبر کنید تا دوباره اینستاگرام این امکان رو برای شما فعال کنه .

  86. آرام می گوید

    سلام بسیاررر کامل و جامع بود. همچنین ویدیوی آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام کوتاهرو مفید بود. ممنونم از سایت خوبتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله و ویدئوی آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم . با بخش های مختلف سایت چیکاو همراه باشید .

  87. d.o می گوید

    ویدئو آموزش رفع ریپورت اینستاگرام عالیهههه دمتون گرممم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  88. محمدعلی می گوید

    مفید بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  89. میثم می گوید

    حقیقتش متنی که برای رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام نوشتین خیلی طولانی بود حوصلم نشد بخونم ولی ویدیو یی که گذاشتین عالی بوددد مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه ویدئو آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم . با سایر ویدئو های سایت چیکاو در زمینه آموزش اینستاگرام همراه باشید .

  90. مانی می گوید

    راهکارهاتون عالی بود تشکر

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما درباره مقاله آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام متشکریم .

  91. لادن می گوید

    عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شده درباره مقاله آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام متشکریم .

  92. ساره می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شده درباره مقاله آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام متشکریم .

  93. اسماعیلی می گوید

    سلام جناب. من از مقالتون استفاده کردم و تونستم با چند تا روش ساده امنیت پیجم رو حفظ کنم و از دست ارور ها و اخطار های ریپورت و بلاک اینستاگرام راحت شم. ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه مقاله آموزش رفع بلاک و ریپورت اینستاگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم .

  94. حامد می گوید

    تازه الان فهمیدم از 7 روزه هفته چرا 8 روزش رو اکشن بلاکم ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      باز هم خداروشکر که تونستیم مطالب مفیدی رو در اختیار شما قرار بدیم . تا انشاالله دیگه پیجتون توسط اینستاگرام بلاک و ریپورت نشه .

  95. محمدرضا می گوید

    روشی هست ک باهاش بفهمیم کی ریپورتمون کرده؟ کی وارد پیجمون شده درصورتی ک فالورمون نبود؟ یا کی پروفایل و بیو اینستامون رو چک کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر اینستاگرام امکان مشاهده آیدی افرادی که شما را بلاک یا ریپورت کرده اند یا پروفایل شما را چک کرده اند را به شما نمی دهد . اما اگر به پیج شخصی دسترسی نداشتید و دیگر نتوانستید به او پیام بدهید و پست ها و استوری هایش را ببینید و تعداد فالور ها و فالویینگ های او برای شما نمایش داده نشد ان شخص شما را بلاک یا ریپورت کرده است . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کسانی که اینستاگرام شما را چک کرده اند به مقاله چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟ مراجعه کنید .

  96. Shokrizade می گوید

    سلام اگر من هم با گوشی هم با لپ تاب وارد پیجم بشم ریپورت میشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز . اگر با چند آی پی و دستگاه موبایل یا کامپیوتر محدود وارد پیجتان شوید مشکلی پیش نمی آید .

  97. حسام می گوید

    مفید بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر شما سپاس گزاریم

  98. ساغر می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاس گزاریم .

  99. مژده می گوید

    ممون از راهکارهایی که برای جلوگیری از ریپورت اینستاگرام دادین. آخه این روز ها رقابت و بیزنس داخل اینستاگرام شدید و جدیه اگر حتی یک روز برای پیجمون اتفاقی بیوفته خیلی بد میشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر شما متشکریم . انشاالله که بیزنس موفقی داشته باشید .

  100. liana می گوید

    من یه پیج داخل اینستا داشتم که رمزش رو فراموش کردم. اگر از فالور های اون پیجم بخوام ریپورتم کنن پیجم ریپورت میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اگر اطلاعات موجود در اکانتتان را لازم دارید می توایند از مقاله بازیابی رمز اینستاگرام استفاده کنید . در غیر این صورت می توانید از فالور های خود بخواهید که پیجتان را ریپورت کنند .

  101. فاطمه می گوید

    من تازه یک پیج کاری ساختم داخل اینستاگرام. بخاطر ریکویت های زیادی ک داده بودم و افراد زیادی رو فالو کرده بودم و از طرفی تعداد لایک های پستام کم بود متاسفانه بلاک کپشن شدم. اما الان مشکلم حل شد. مرسی از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بله دوست عزیز اگر به تعداد زیادی ریکوست بدین ، یا افراد زیادی رو فالو کنید ، یا لایک پست هاتون نسبت به تعداد فالور ها و تعداد پست هایی که منتشر می کنید متناسب نباشد اینستاگرام شما را به عنوان ربات می شناسد و اکانت شما را بلاک می کند .

  102. St می گوید

    Slm mmnoon khriliii khob buddd

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      باعث خرسندی ماست که مقاله آموزش رفع ریپورت و بلاک اینستاگرام برای شما مفید بوده است . با آموزش های مختلف ما در زمینه شبکه های اجتماعی همراه باشید .

  103. لعیا می گوید

    مفید بود بخونین حتما

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      امیدواریم سایر مقالات و آموزش های موجود در سایت چیکاو نیز برای شما مفید باشد .

  104. ملکی می گوید

    سلام. من یک هفته پیش پست شما رو خوندم و تمام راهکار هایی ک برای رفع ریپورت اینستاگرام گفتین رو انجام دادم. و خداروشکر دیگه پیجم ریپورت نشد. ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظرات دلگرم کننده شما سپاس گزاریم . امیدواریم با سایر مطالب آموزشی سایت چیکاو همراه باشید . ما در تلاشیم بهترین مقاله های آموزشی را در اختیار شما قرار دهیم .

  105. مرادی می گوید

    سلام جناب پورمحمد. من ادمین یک پیج نو پا هستم. خیلی با مشکل بلاک شدن اکانت اینستاگرام مواجه میشدم از وقتی آموزش کامل رفع ریپورت اینستاگرام شما رو خوندم و راهکار هاتون رو انجام دادم تمام مشکلاتم حل شد. خیلی ممنونم ازتون

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنون از نظر مثبت شما. از اینکه توانستیم شما را راضی کنیم و مشکلی از شما رفع کنیم خوشحالیم. ما آموزش های دیگری نیز در زمینه اینستاگرام آماده کرده و یا در حال آماده سازی هستیم که می توانید از طریق لینکی که در پایین قرار می دهم، مشاهده کنید. از اینکه همراه ما هستید خوشحالیم.
      https://chikav.ir/category/instagram-training/

  106. امیر سام می گوید

    تمام نکاتی که درباره بلاک و ریپورت اینستاگرام لازم هست رو شما داخل این پست آوردین واقعااا تشکر

  107. شاهین می گوید

    سلام و درود، یعنی ربات رفع ریپورت وجود ندارد؟! الان خیلی از جاها من شنیدیم برای حل مشکل ریپورت اینستاگرام ربات هست و مشکلتون رفع میشه باهاش

    1. چیکاو می گوید

      سلام وقت بخیر
      شاید بعضی از ربات ها در قالب پیج های فیک اقدام به ارسال کامنت برای رفع ریپورت اینستاگرام کند اما اگر اینستاگرام شناسایی کند که این پیج هایی که برای شما کامنت گذاشته اند فیک هستند، نه تنها اکانت از بلاک خارج نمی شود بلکه فرایند رفع بلاک اینستاگرام سخت تر می شود. اینستاگرام با این کار اطمینان بیشتری مبنی بر فیک بودن اکانت شما پیدا میکند.

  108. sarina می گوید

    سلام تشکر از شما

  109. طهورا می گوید

    ببخشید برای ورود دو مرحله ای به اینستاگرام باید چیکار کنم؟

  110. hale می گوید

    برای رفع ریپورت اینستاگرام باید کامنت انگیسی معنا دار باشه؟

  111. رضا می گوید

    آقا سر بلاک و ریپورت اینستاگرام و دلایل بلاک و ریپورت شدن پیج اینستاگرام من همیشه گرفتار بودم. مرسی از پست کاملتون

  112. یلدا می گوید

    بلاک و ریپورت اینستاگرام هم گرفتاری هستااااا

  113. یوسف می گوید

    دمتون گرم خیلی کامل بود

  114. سمیرا می گوید

    ممنون از شما