آخرین به‌روزرسانی ChromeOS، چندوظیفه‌ای بهبود یافته و پخش ویدیویی روان‌تر را ارائه می‌دهد

گوگل آخرین نسخه ChromeOS M124 را با تعداد زیادی ارتقاء عرضه می کند. این به‌روزرسانی شامل راه‌اندازی سریع‌تر تقسیم صفحه، QoS WiFi در ChromeOS و موارد دیگر است.

این به‌روزرسانی در حال حاضر در حال انتشار است، بنابراین اگر هنوز دسترسی ندارید، فقط کمی صبر کنید. بیایید ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی را که هنگام به‌روزرسانی به نسخه جدید Chrome متوجه آن‌ها می‌شوید، بررسی کنیم.

راه اندازی سریعتر تقسیم صفحه

کروم‌بوک‌ها روش‌های مختلفی را برای سازمان‌دهی پنجره‌های صفحه‌نمایش برای افزایش بهره‌وری ارائه می‌دهند، از جمله تقسیم صفحه. راه‌اندازی جدید سریعتر تقسیم صفحه با نشان دادن نمای کلی از پنجره‌های باز شما در سمت دیگر صفحه، راه سریع‌تری برای تنظیم طرح‌بندی پنجره‌تان ارائه می‌دهد.

هنگامی که یک پنجره را در یک سمت قفل کردید، می‌توانید به سرعت پنجره باز دیگری را از نمای کلی انتخاب کنید یا برنامه‌ای را از قفسه انتخاب کنید تا به سمت دیگر بچسبد.

ChromeOS M124 اکنون یک ویژگی جدید کیفیت خدمات (QoS) را ارائه می‌کند که برای ارتقای اولویت‌بندی ترافیک برای کنفرانس ویدیویی و برنامه‌های بازی در شبکه‌های پرمشغله Wi-Fi طراحی شده است. این به روز رسانی پخش ویدیو روان تر و کاهش بافر را برای کاربران نوید می دهد.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که در این نسخه اولیه، این ویژگی برای کاربران مدیریت شده قابل دسترسی نیست.

اندازه مکان نما ماوس بزرگ شده است

آخرین به روز رسانی همچنین اندازه نشانگر ماوس را افزایش می دهد. با پیمایش به تنظیمات، سپس قابلیت دسترسی و انتخاب مکان نما و پد لمسی، می توانید به راحتی اندازه مکان نما را به دلخواه خود تنظیم کنید. از آنجا، به سادگی نوار لغزنده اندازه مکان نما را به تنظیمات دلخواه خود بکشید.

این ویژگی به ویژه برای افراد کم بینا، برای معلمانی که می‌خواهند دانش‌آموزان در حین ارائه درس را دنبال کنند، برای افرادی که در تماس ویدیویی ارائه می‌کنند، یا برای افرادی که مکان‌نمای ماوس بزرگ‌تری را ترجیح می‌دهند مفید است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.