اندروید می تواند انتقال داده ها را در طول راه اندازی گوشی جدید بسیار سریعتر کند

اندروید همیشه با فایل ها و به اشتراک گذاری فایل عالی بوده است. یکی از بحرانی‌ترین زمان‌هایی که نیاز به دسترسی به فایل‌ها دارید، جابه‌جایی از یک دستگاه به دستگاه دیگر است. اندروید یک ابزار داخلی برای انتقال داده ها از یک گوشی قدیمی به گوشی جدید دارد و سامسونگ نیز ابزار انتقال داده های خود به نام Smart Switch را دارد و می تواند در آینده بهتر شود.

Android هنگام راه‌اندازی دستگاه جدید بهتر و سریع‌تر می‌شود

به نظر می رسد گوگل روی راه حل جدیدی کار می کند که دو نوع روش انتقال/انتقال داده را ادغام می کند تا راه اندازی دستگاه جدید را بسیار سریعتر کند. در حال حاضر، سه راه برای وارد کردن داده هنگام راه‌اندازی تلفن جدید وجود دارد: وارد کردن داده از حساب Google (ابر)، وارد کردن داده به صورت بی‌سیم و وارد کردن داده با استفاده از اتصال سیمی.

بر اساس گزارش Android Authority، گوگل در حال کار بر روی یک روش انتقال داده جدید به نام MultiTransportD2dTransport است که می تواند از Wi-Fi و کابل USB برای انتقال داده ها به طور همزمان با استفاده از هر دو اتصال استفاده کند. این کار مکانیسم انتقال داده را تسریع می کند و روند راه اندازی دستگاه جدید را سرعت می بخشد.

کاربر X Assemble Debug این ویژگی جدید را در آخرین نسخه (1.0.624892571) برنامه Google’s Data Restore Tool مشاهده کرد.

علاوه بر این، گوگل بالاخره قابلیتی را که گوشی‌های سامسونگ برای سال‌ها از آن برخوردار بودند را ارائه می‌کند. این ویژگی به نام “Restore Anytime” اکنون به کاربران اجازه می دهد تا در هر زمان داده ها را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنند. پیش از این، کاربران تنها پس از بازنشانی کارخانه‌ای در یکی از دستگاه‌ها می‌توانستند اطلاعات را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنند. داده های جدید با داده های قدیمی تلفن ادغام می شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.