بهترین کانال های تلگرام در دسته بندی های متفاوت کدامند؟

 پس از اینکه تلگرام از قابلیت جدید برنامه خود رونمایی کرد، شاید پیش بینی محبوبیت کانال­های تلگرام کمی سخت بود اما حالا کاربران زیادی مقداری از وقت روزانه خود را در این کانال­ها سپری کرده و تبدیل به یک منبع درآمد عالی برای ادمین­های خود شده است. با نگاهی کوتاه به تعداد اعضایی که در این کانال­ها دیدن می­کنند می­توان میزان محبوبیت آنها را فهمید. در پایین لیستی از بهترین و پرطرفدارترین کانال های فارسی زبان را مشاهده خواهید کرد.

کانال در واقع یک گروه تلگرام است که اعضای آن نمی توانند هیچ متن و یا پستی در آن ارسال کنند و این اجازه تنها در اختیار ادمین­های آن است. به همین دلیل یک رابطه یک طرفه شکل می گیرد. 

طبق آماری که تلگرام منتشر کرده است، ایران پرمخاطب ترین کشور این پیام­رسان است. همین دلیل کافی است تا بدانیم چرا شلوغ ترین کانال­های تلگرام فارسی زبان هستند. در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با محبوب ترین، پرطرفدارترین و بهترین کانال­های تلگرام آشنا کنیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

بهترین کانال های تلگرام [تماشا کنید]

– لیستی از پرطرفدارترین و بهترین کانال تلگرام در دسته بندی های متفاوت –

بهترین کانال تلگرام در حوزه خبر

کانال تلگرام خبر فوری

تعداد اعضا: 3 میلیون 631 هزار نفر

آدرس: khabarfouri@

کانال تلگرام خبر فوری، که از اسم آن مشخص است که فعالیت آن در چه زمینه ای است، به یکی از بزرگترین کانال خبری در حوزه اخبار تبدیل شده است. اطلاع سریع از خبرهای جدید و داغ می تواند نقطه قوت هر کانال خبری باشد اما بسیاری از این کانال­ها در این امر شکست خورده­اند اما کانال خبر فوری توانسته با انتشار سریع اخبار کوتاه مخاطبان زیادی را به کانال خود جذب کند و به بهترین کانال تلگرام در حوزه خبری تبدیل شود.

اگر شما دنبال جایگزینی برای کانال اخبار فوری میگردید بهتر است به سراغ کانال خبری آخرین خبر بروید.

آخرین خبر (akharinkhabar@)- باشگاه خبرنگاران جوان (@yjcnewschannel)

بهترین کانال تلگرام در حوزه سبک زندگی

کانال تلگرام نیاز کام

تعداد اعضا: 1 میلیون 147 هزار نفر

بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام | رسانه چیکاو

آدرس: @niazcom_ir

زندگی به سبک ساده؛ نیاز کام یا کانال ترفند شما را برای داشتن یک زندگی ایده آل با روش­های مختلف آموزش می دهد. نیاز کام به شما ترفند­های ساده ای را آموزش می­دهد که بسیار کاربری است و در زندگی روزمره حتما به کار شما خواهد آمد. کانال نیاز کام تمامی اطلاعات خود را از منابع موثق گرفته و می­توانید منابع آموزش ها را مشاهده کنید. همین امر سبب شده تا نیاز کام به یکی از بهترین و پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه سبک زندگی تبدیل شود.

بهترین کانال تلگرام در حوزه سرگرمی

کانال تلگرام گیزمیز

تعداد اعضا: 1 میلیون و 212 هزار نفر

بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام | رسانه چیکاو

آدرس: @gizmiztel

شاید دوست داشته باشید اوقات فراغت خود را با مطالب سرگرم کننده بگذرانید، پس بهترین کانالی که می­توانید مطالب سرگرم کننده­ای در آن پیدا کنید، کانال تلگرام گیزمیز است. شاید محتوای کانال همانند اسمش برای شما نیز قابل فهم باشد. کانال گیز میز با فعالیتی که در مدت طولانی در حوزه سرگرمی آغاز کرده، توانسته به رتبه بهترین کانال تلگرامی در حوزه سرگرمی دست یابد. مطمئنا شما نیز از محتوای این کانال لذت خواهید برد.

کانال جایگزین: خنده آباد (khandehabadd@)

پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه موسیقی

کانال تلگرام ملوبیت

تعداد اعضا: 3 میلیون و 634 هزار نفر

آدرس: @melobit

این روزها موسیقی به عضو جدا نشدنی زندگی روزمره همگی­مان تبدیل شده است و روزی نیست که به موسیقی گوش ندهیم. اگر شما مانند خیلی های دیگر در تلگرام به دنبال دانلود جدیدترین و داغ ترین موسیقی­ها هستید، بهتر است به سراغ ملوبیت بروید. این کانال توانسته به بزرگترین و پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه موسیقی برای فارسی زبانان تبدیل شود و کاربران و یا بهتر است بگوییم ممبران زیادی را به سمت خود روانه کند. کانال ملوبیت به صورت 24 ساعته آپدیت می شود.

کانال جایگزین: دنیای ترانه (@dtaraneh)

بهترین کانال تلگرام در حوزه پزشکی

کانال تلگرام مجله پزشکی

تعداد اعضا: 1 میلیون و 765 هزار نفر

بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام | رسانه چیکاو

آدرس: @majalepezeshki

شاید شما نیز مانند خیلی از افراد به دنبال یک زندگی سالم هستید و علاقمند به یادگیری در حوزه پزشکی هستید. اگر وقت زیادی را در تلگرام سپری می کنید بهتر است تا سری به مجله پزشکی بزنید. مجله پزشکی شما را با با روش ها اصول­ها و اصول تغذیه­ای آشنا می کند که می­تواند زندگی سالم­تری را برای شما رقم بزند. مطالب خوب و مفید مجله پزشکی آن را به بهترین و پرطرفدارترین کانال در حوزه پزشکی تبدیل کرده است. اگر به دنبال کانال­ های دیگری در این زمینه هستید در پایین می­توانید این کانال ها را مشاهده کنید.

: کانال­های جایگزین : دکتر علی‌پور (doctoralipour@) – پزشک زناشویی (drzanashooyi@) – دکتر سلامت  (dr_salamatx@) – حقایق پزشکی (@fact_pezeshki)

بهترین کانال تلگرام در حوزه اطلاعات عمومی

کانال تلگرام مجله جالب است بدانید!

تعداد اعضا: 731 هزار نفر

بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام | رسانه چیکاو

آدرس: @jaleb

دنیای از دانستنی­ها؛ اگر به دنبال کانالی هستید که نکات جالبی در مورد جهان پیرامون داشته باشید، یکی از انتخاب خوب شما می تواند کانال جالب است بدانید باشد. این کانال روزانه اطلاعات جدید و سرگرم کننده­ای را به شما می­دهد که می تواند اطلاعات عمومی شما را تقویت کند. افراد زیادی هستند که در حال حاضر از این کانال استفاده می کنند. برخی از قوانین عجیب و غریبی که در این کانال وجود دارد سبب جذب مخاطب بسیار آن شده است. نمونه های دیگری شبیه این کانال می توان یافت که در پایین به آن­ها اشاره شده است.

 کانال­های جایگزین: عجایب جهان (ajayebe_jahann@) – اطلاعات عمومی (etelaate_omoomi@)

بهترین کانال تلگرام برای خرید اینترنتی

کانال تلگرام دیجی­کالا

تعداد اعضا: 121 هزار نفر

بهترین و پرطرفدارترین کانال های تلگرام | رسانه چیکاو

آدرس: @digikala

کمتر کسی پیدا می شود که اسم دیجی­کالا به گوشش نرسیده باشد. دیجی کالا بدون شک بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که اعتماد مشتریان زیادی را جلب کرده است. حال این فروشگاه اینترنتی اخبار و جشنواره ها و اطلاعیه های خود را از طریق کانال تلگرام به کاربران تلگرامی خود می رساند. شما با عضویت در کانال تلگرامی دیجی­کالا می توانید از آخرین تخفیف ها و جشنواره ها مطلع شوید.

پرطرفدارترین کانال تلگرام در حوزه روانشناسی

کانال تلگرام اسرار روانشناسی

تعداد اعضا: 516 هزار نفر

آدرس: @asrare_movafaghiyat

اسرار روانشناسی = انرژی مثبت؛ حقیقت هایی در مورد روانشناسی وجود دارند که شما را به دنیای زیباتری هدایت می کنند. انرژی­های مثبت را باید برای همیشه در خود نگه داشت. کانال اسرار روانشناسی به شما افکار مثبت اندیشی را القا می کند. اسرار روانشناسی می تواند به شما بهترین روش­های شاد بودن را بیاموزد. شاید برای شما عجیب باشد و یا غیر قابل باور اما اسراری وجود دارد که می تواند زندگی شما را تغییر دهد. کانال اسرار روانشناسی یکی از بهترین کانال تلگرام در حوزه روانشناسی است که می تواند این هدف را محقق سازد.

پرطرفدارترین کانال تلگرام پروکسی

کانال تلگرام Proxy MTProto

تعداد اعضا: 2 میلیون و 955 هزار نفر

آدرس: @ProxyMTProto

تلگرام مدت زیادی است که در کشور ما با به دلایلی فیلتر شده است و کاربران ایرانی دیگر دسترسی به تلگرام ندارند. اما شرکت تلگرام پس از فیلترینگی که از سمت روسیه و ایران انجام شد اقدام به ارائه نسخه جدیدی کرد که فیلترینگ را دور میزند. نسخه ای که با کمک ویژگی پروکسی تلگرام در واقع یک فیلترشکن را بر روی تلگرام شما فعال کرده و تلگرام اجرا می شود. حال نسخه های جدید تلگرام این ویژگی پیشرفت کرده و به پروکسی مخصوص تلگرام تبدیل شده که با کمک آن می توان به راحتی به تلگرام چه نسخه موبایل و چه در نسخه کامپیوتر دسترسی داشت. برای این کار کافیست تا پروکسی خود را از کانال بزرگ Proxy MTProto دریافت کنید. این کانال تلگرام به صورت روزانه آپدیت می شود.

پرطرفدارترین کانال تلگرام خبرخوان اقتصادی

کانال تلگرام ایکونیتور

تعداد اعضا: 2 میلیون و 955 هزار نفر

آدرس: @econator

این روز ها که تب بازار سرمایه و سرمایه گذاری بالاست، وجود یک خبر خوان در حوزه اقتصاد می تواند برای شما بسیار مفید باشد. خبر خوان ایکونیتور با جمع آوری اخبار اقتصادی از رسانه های دیگر می تواند کانال مناسبی برای دریافت اخبار باشد و شما را از دیگر کانال های تلگرامی بی نیاز کند.

 تمامی این آمار­ها و تعداد اعضای کانال­ها در تاریخ 1399/5/23 بررسی شده است و روزانه این مقادیر تغییر می کنند. اگر شما نیز کانال­های تلگرامی بزرگی را می شناسید، خوشحال می­شویم از بخش نظرات آن­ها را معرفی کنید.

چگونه کانال های قدیمی تلگرام را حذف کنیم؟

ما در این مقاله تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین کانال های تلگرام را در زمینه های مختلف به شما معرفی کنیم. چنانچه قصد دارید کانال های قدیمی تلگرام خود را به صورت یکجا حذف کنید یک پیشنهاد فوق العاده برای شما داریم. شما می توانید با مراجعه به مقاله چگونه دیلیت اکانت تلگرام را انجام دهیم؟” کانال های تبلیغاتی و قدیمی خود را حذف کرده و پس از حذف تمام گروه های تلگرامی وارد کانال های خاص تلگرام که در این مقاله گفته شد شوید.

نحوه دسته بندی چت ها در تلگرام

یکی از بهترین قابلیت های تلگرام امکان گروه بندی یا دسته بندی چت ها می باشد. شما با این روش می توانید چت ها، گروه ها و کانال های تلگرامی خود را سازماندهی کرده و از تمام محتواهای مفید موجود در بهترین کانال های تلگرام معرفی شده در این مقاله استفاده کنید. برای آشنایی با “آموزش دسته بندی چت ها در تلگرام” به مقاله مربوط به آن از طریق لینک درج شده مراجعه کنید.

متشکرم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. چنانچه در این زمینه سوال یا پیشنهادی دارید با کارشناسان و مشاوران ما در بخش کامنت در ارتباط باشید.

4.6/5 - (38 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

118 نظرات
  1. سحر می گوید

    سلام ، بعضی از کانال ها ممکنه اعضای پایینی داشته باشن ولی واقعا مفید هستن

  2. F می گوید

    ویدئو باز نمیشه واسم. پیگیری کنید لطفا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      احتمالا اینترنت شما ضعیف است. دوباره امتحان کنید. موفق باشید.

  3. Danial می گوید

    مقاله مفیدی بود
    خسته نباشید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دانیال عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. همراه چیکاو باشید.

  4. سعیده می گوید

    کلا پیج های اینستاگرام متنوع تر از کانال های تلگرام هستن

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      با سایر آموزش های اینستاگرام همراه چیکاو باشید.

  5. علی اصغر محمدی خواه می گوید

    شما اینجا وی پی ان تلگرام می فروشید؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز.

  6. Y@eli می گوید

    چقدر کانال تلگرام خودتون هم مفید بود من سر زدم
    مخصوصا اخبار کوتاه کرونایی که گذاشتید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم.

  7. جامعی می گوید

    میشه آموزش بدین به چه صورت میشه این کانال ها رو داخل یک دسته بندی قرار داد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله حتما.
      آموزش دسته بندی کانال های تلگرام

  8. گروهی می گوید

    مقاله مختصر مفید و کاملی هست دوست داشتم
    مرسی چیکاو

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. با سایر مقالات آموزشی چیکاو همراه ما باشید.

  9. خورشید می گوید

    بهترین کانال تلگرام در زمینه سرگرمی خیلی خوب بودش
    مرسی

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      با سایر مقالات چیکاو در زمینه آموزش تلگرام همراه ما باشید.

  10. خوشبخت می گوید

    اکثر سایت های خوب هم کانال های خوبی داخل تلگرام دارن

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطور است دوست عزیز. اما برخی از کانال های بسیار خوب تلگرام وب سایت ندارند.

  11. کوروش می گوید

    بهترین کانال تلگرام رایگان معرفی کنید
    سپاس

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز کانال های معرفی شده کاملا رایگان می باشند.

  12. معصوم اژدری می گوید

    عالی

  13. بردیا می گوید

    لطفا دسته بندی های بیشتری از کانال های تلگرام معرفی کنید

  14. نفس می گوید

    لطفا بهترین کانال های فیلم تلگرام معرفی کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنون از پیشنهاد شما
      حتما در به روز رسانی های بعدی اضافه خواهیم کرد.

  15. سعیده روستا می گوید

    کاش تلگرام هم فیلتر نبود تا بتونیم به خوبی از لین کانال های عالی استفاده کنیم

    1. صدیقیان می گوید

      به کمک وی پی ان می تونیم ?

  16. عادل می گوید

    کانال های جدید تلگرام معرفی کنید

  17. جانا می گوید

    بسیار عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم. موفق باشید.

  18. آ می گوید

    پر جمعیت تزین پیج های اینستاگرام کدوم ها هستن؟

  19. :) می گوید

    بهترین کانال تلگرام در حوزه سبم زندگی و سرگرمی از همه بهتر بودن ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله ” معرفی بهترین کانال های تلگرام ” برای شما مفید بوده است خوشحالیم. با چیکاو همراه باشید دوست عزیز.

  20. قاضی زاده می گوید

    کانال تلگرام سلبریتی ها خیلی جمعیتش بیشتر از این کانال هایی هست که شما معرفی کردین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ما در این مقاله به معرفی بهترین کانال های آموزشی، خبری ، ورزشی و … در تلگرام پرداختیم .

    2. آیسودا می گوید

      حالا به نظر شما میشه به کانال سلبریتی ها گفن بهترین کانال تلگرام ?

  21. خ می گوید

    عالی

  22. باران می گوید

    تلگرامم ریپورت شده چیکار کنم؟؟؟

    1. چیکاو می گوید
  23. نواز می گوید

    چجوری بفهمم چه کسی اکانت تلگرام منو بلاک کرده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اگر سه شرط زیر همراه با هم باشد :
      1_ پیام شما بعد از ارسال یک تیک بخورد
      2_ پروفایل مخاطب برای شما قابل مشاهده نباشد .
      3_ آخرین بازدید به صورت ” last seen is a long time ago ” نمایش داده شود .

  24. ناران می گوید

    این روزا همه دارن از واتساپ کوچ میکنن به تلگرام ?

    1. آرمین می گوید

      اره دقیقا. حیف تلگرام به این خوبی

  25. دنیا می گوید

    لطفا آپدیت کنید

  26. ماکان می گوید

    عالی عالی عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق و پیروز باشید .

  27. ایمان عسکری می گوید

    سلام چرا من نمیتونم وارد بهترین کانال های تلگرامی که گذاشتید بشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید فیلتر شکنتون رو روشن کنید .

  28. سعید می گوید

    ممنون از معرفی بهترین کانال های تلگرام

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  29. خلیلی می گوید

    لطفا آموزش دیلیت اکانت تلگرام رو هم بگید

    1. چیکاو می گوید
  30. محلقا لرستانی می گوید

    هر چقدر بگم عالیه و تشکر کنم کم گفتم. دمتون گرم
    شما که انقدر خوبین لطفا درباره اصطلاحات توییتر هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم دوست عزیز . همچنین بسیار خوشحالیم که مقاله معرفی بهترین کانال های تلگرام برای شما مفید بوده است .
      برای آشنایی با 30 اصطلاح توییتری و کاربرذ انها به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/11/twitter-idioms/

  31. بهار می گوید

    خیلی خیلییی عالی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      متشکرم بهار عزیز .

  32. حسنی می گوید

    بسیار عالی. موفق باشید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  33. صادق می گوید

    عالییی ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید دوست عزیز .

  34. ❣️ می گوید

    من ب لیست بهترین کانال تلگرام که معرفی کردین سر زدم عالیه ❣️

  35. ستایش می گوید

    واقعا کانال هایی که معرفی کردین خیلی محبوب و پر طرفدار هستند. ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید .

  36. شیدا می گوید

    سلام. لطفا آموزش ساختن استیکر تلگرام رو هم بگذارید. ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش ساختن استیکر تلگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/08/15/making-a-telegram-sticker/

  37. Delaram می گوید

    سلام. من کانال های تلگرام زیادی دارم. الان قصد دارم به صورت گزینشی وارد بهترین کانال تلگرام بشم حالا در زمینه های مختلف. بهم بگین آیا روشی هست که از تمام کانال های قبلی لفت بدم به صورت یکجا ؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز ما داخل مقاله دیلیت اکانت تلگرام به طور کامل توضیح دادیم که چجوری بصورت خودکار از تمام کانال ها و گروه های تلگرام خارج شید .
      https://chikav.ir/1398/11/23/delete-telegram-account/

  38. آرتان می گوید

    مفید بود ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  39. Hn می گوید

    Mofid bood. Merccc

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  40. J می گوید

    سلام. مرسی از سایت مفیدتون. لطفا آموزش دیلیت اکانت تلگرام رو هم بذارین.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز برای آموزش دیلیت اکانت تلگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1398/11/23/delete-telegram-account/

  41. امیرحسین می گوید

    سلام من دو هفته پیش مقاله معرفی بهترین کانال تلگرام رو خودنم و جوین شدم. حقیقتش اون موقع کامنت نگذاشتم اما الان که دیدم چقدر کانال های مفیدی رو داخل تلگرام بهم معرفی کردین گفتم بیام ازتون تشکر کنم. انشالا که همیشه موفق باشید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم امیرحسین عزیز .

  42. سوگند می گوید

    سلام. لطفا بهترین کانال تلگرام آرایشی و زیبایی رو هم معرفی کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      در آپدیت های بعدی حتما اضاف خواهد شد .

  43. اسماعیل می گوید

    سلام. چجوری باید وارد این کانال ها بشم؟ مثلا میخوام وارد بهترین کانال ورزشی یا خبری تلگرام بشم.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      لینک کانال ها گذاشته شده . فیلتر شکن خودتون رو فعال کنید . و وارد کانال ها بشید .

  44. shamim می گوید

    حیف تلگرام حیف این همه کانال خوب تلگرام که فیلتر هست

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله متاسفانه فیلترینگ تلگرام باعث محدودیت دسترسی به بهترین کانال های تلگرام شده .

  45. چراغی می گوید

    سلام دوستان من بعد از خوندن مقاله بهترین کانال تلگرام وارد کانال خبری و پزشکی شدم. خیلی خیلی عالی و به روز هستن پیشنهاد می کنم شما هم استفاده کنید. با تشکر از ادمین عزیز

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله بهترین کانال تلگرام برای شما مفید بوده است خرسندیم . موفق و پیروز باشید .

  46. قاسمی می گوید

    سلام من وارد کانال روانشناسی شدم از مطالبش استفاده کردم. خیلی جالب بود واسم. ممنونم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق و پیروز باشید .

  47. sara می گوید

    مفید و به روز ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  48. قادری می گوید

    عالی ?

  49. باربد می گوید

    سلام. من میخوام تلگرامم رو دیلیت اکانت کنم. لازمه قبل از دیلیت اکانت از کانال ها و گروه ها خارج شم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و دورد
      دوست عزیز لزومی نداره قبل از دیلیت اکانت از گروه ها و کانال ها خارح بشید . به دلیل اینکه بعد از دیلیت اکانت به طور اتوماتیک از تمام کانال ها و گروه ها خارج میشید .

  50. سیما می گوید

    سلام. چرا رو لینک کانال هایی ک گذاشتین میزنم وارد تلگرام نمیشم

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اتصال فیلتر شکنتون مطمئن بشید و دوباره امتحان کنید .

  51. Zar می گوید

    سلام خدا خیرتون بده این کانال های تلگرام که معرفی کردین واقعاااا عالیه و مطالب مفیدی رو منتشر میکنن

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  52. mamad می گوید

    ادمین جان مرسی عالی بود چه کانال های خفنی توو تلگرام هست و ما نمیدونستیم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      موفق باشید دوست عزیز

  53. ❤️ می گوید

    مفید و کامل و کاربردی ❤️

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  54. Shemshad می گوید

    سلام. لیست بهترین کانال های تلگرامتون آپدیت هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله لیست بهترین کانال های تلگرام اپدیت می باشد .

  55. احمدرضا می گوید

    مفید بود واسم. چند تا از کانال ها رو خودم داشتم اما چند تا دیگه رو که نداشتم جوین شدم عالی بودن. مرسی

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  56. آرشام می گوید

    مفید بود توصیه میکنم بخونید و از کانال های خفن تلگرام تو زمینه های مختلف استفاده کنید

    1. چیکاو می گوید

      با سلام احترام
      از نظرات دلگرم کننده و همچنین توجه شما سپاس گزاریم . با آموزش های به روز و گام به گام موجود در سایت چیکاو همراه باشید .

  57. شیوا می گوید

    بهترین کانال های تلگرام در زمینه اقتصادی و روانشناسی خیلییی خوب بودن ممنونم از سایت خوبتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      رضایت شما از مقاله بهترین کانال های تلگرام باعث خرسندی ماست .

  58. reza می گوید

    حیفه تلگرام ک فیلترش کردن. این همه کانال خوب و مفید داخل تلگرام هست که استفاده ازش رو سخت کردن واسمون. بهترین کانال های تلگرام اطلاعاتی بسیار خوبی رو بهمون میدن

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و درود
      بله دسترسی به تلگرام با دشواری هایی به همراه است . اما به شما توصیه می کنیم به بهترین کانال های تلگرام در بخش های مختلف سر بزنید . همچنین تیم چیکاو در تلاش است تا لیست بهترین کانال های تلگرام را آپدیت کند و به صورت به روز در اختیار شما قرار دهد

  59. پریوش می گوید

    تلورام انقد کانال خوب و خفن داشت و ما نمیدونستیم ? مرسی عالی بود یه لیست کامل از بهترین کانال های تلگرام

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      رضایت شما باعث خرسندی ماست . با سایر مقالات چیکاو در زمینه آموزش شبکه های مجازی همراه باشید .

  60. Ahmad می گوید

    سلام و روز بخیر. با تشکر از شما من داخل ایست بهترین کانال های تلگرام با چندین کانال تلگرام خوب و کاربردی آشنا شدم و ازتون ممنونم

    1. محمد پورمحمد می گوید

      خواهش می کنم

  61. amir می گوید

    من به بهترین کانال های تلگرام که شما معرفی کرده بودین سر زدم واقعا عالین .ممنون از پست خوبتون

    1. محمد پورمحمد می گوید

      خواهش میکنم

  62. پرستو می گوید

    پست معرفی بهترین کانال های تلگرام واقعا برای من مفید بود
    تشکر از شما

    1. محمد پورمحمد می گوید

      خواهش میکنم لیست بروزرسانی و تکمیل خواهد شد

  63. علی ایمانی می گوید

    ممنون که منو با بهترین کانال های تلگرام آشنا کردین. من مدتی بود که دنبال کانال های خوب بودم و بالاخره اینجا پیداشون کردم