گوگل کروم در حال آماده سازی طراحی صفحه برگه جدید برای گوشی های هوشمند است

آخرین به‌روزرسانی Google Chrome Canary صفحه بازطراحی شده جدید را نشان می‌دهد که به زودی در دسترس کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت. صفحه برگه جدید اصلاح شده برای Android در Chrome Canary (نسخه ساخت 120) قابل مشاهده بود. این به‌روزرسانی برخی از عناصر برنامه Google را که برای تلفن‌های هوشمند گلکسی و سایر دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است، به همراه می‌آورد.

صفحه بازطراحی شده New Tab در Google Chrome Canary نوار جستجوی بزرگتری دارد. علاوه بر این، صفحات پربازدید را در کادری با گوشه های گرد جدا می کند. پس‌زمینه صفحه رنگ‌های پویا می‌گیرد، به این معنی که رنگ غالب پس‌زمینه شما را می‌گیرد. در حال حاضر، گوگل در حال آزمایش با نوار جستجوی سفید یا رنگی پویا است و کاربران همچنین دو ردیف از برچسب های صفحه یا یک چرخ فلک تک خطی را پیدا خواهند کرد.

با توجه به اطلاعات موجود در کانال تلگرام Google News، طراحی مجدد جدید به منظور افزایش تعاملات کاربران و جذاب تر کردن مرورگر وب محبوب از نظر بصری و همچنین مدرن است. برای کاربرانی که می‌خواهند از تغییرات جدید لذت ببرند، می‌توانید پرچم سرفیس لهستان را در نسخه پایدار کروم که به تازگی به نسخه 118 به‌روزرسانی شده است، فعال کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که پرچم سرفیس لهستان (chrome://flags/#enable-surface-polish) طراحی اولیه را با نوار جستجوی مربعی و کم کنتراست در نسخه 118 فعال می کند. می توانید از طراحی جدید لذت ببرید، اما برای که، باید Chrome Canary را دانلود کنید. تاریخ تایید شده ای وجود ندارد که مرورگر گوگل کروم چه زمانی صفحه برگه جدید طراحی شده را در نسخه پایدار دریافت کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.