ویژگی هوش مصنوعی Jump Ahead یوتیوب برای افراد بیشتری در دسترس است

در ماه مارس، گوگل آزمایش دکمه «Jump Ahead» را در برنامه YouTube برای اندروید با در دسترس قرار دادن آن برای تعداد کمی از افراد آغاز کرد. با فشار دادن این دکمه قسمتی از ویدیو را که اکثر مردم رد کرده اند رد می شود.

خوب، 9To5Google می‌گوید که این شرکت اکنون دکمه Jump Ahead را با در دسترس قرار دادن آن برای مشترکین Premium در ایالات متحده به عنوان یک ویژگی آزمایشی، به طور گسترده‌تری اجرا می‌کند.

با فعال بودن این ویژگی، وقتی روی صفحه نمایش دوبار ضربه می‌زنید تا یک ویدیو را به جلو بفرستید، YouTube دکمه Jump Ahead را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش می‌دهد.

وقتی روی آن کلیک کنید، برنامه می‌گوید «پرش از قسمتی که معمولاً رد می‌شود» و «شما را به جایی می‌برد که بیشتر بینندگان معمولاً به آنجا می‌روند». به گفته گوگل، Jump Ahead “داده های ساعت و هوش مصنوعی را ترکیب می کند تا به شناسایی بهترین نقطه بعدی که بیننده معمولاً از آن می گذرد کمک کند.”

گوگل می گوید که این ویژگی جدید فقط برای ویدیوهایی که به زبان انگلیسی هستند در دسترس است و «در هر ویدیویی در دسترس نیست».

برای دریافت ویژگی جدید برای دریافت ویژگی جدید، برنامه YouTube را باز کنید و به شما » تنظیمات » ویژگی های جدید آزمایشی را امتحان کنید و روی «امتحان کنید» در بنر Jump Ahead کلیک کنید. امیدواریم گوگل به زودی این ویژگی را در مناطق و پلتفرم های بیشتری در دسترس قرار دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.