نوار ابزار جدید و بهبود یافته گوگل را در Docs، Sheets و Slides بررسی کنید

گوگل اعلام کرده است که نوار ابزار پیشرفته‌ای را در برنامه‌های Google Docs، Sheets و Slides برای تبلت‌ها و تاشوهای اندرویدی عرضه می‌کند. هدف این نوار ابزار جدید بهبود تجربه ویرایش در سراسر برنامه ها است.

نکات برجسته

  • گوگل نوار ابزار پیشرفته‌تری را در برنامه‌های Docs، Sheets و Slides برای تبلت‌ها و تاشوهای اندرویدی معرفی کرده است.
  • هدف نوار ابزار جدید بهبود تجربه ویرایش در سراسر برنامه ها است.
  • در Google Docs، یک تغییر حالت جدید وجود دارد.

این غول فناوری در یک پست وبلاگ Workspace Updates اعلام کرد: «ما نوار ابزارهای پیشرفته‌ای را در برنامه‌های Google Docs، Sheets و Slides معرفی می‌کنیم که برای تبلت‌ها و تاشوهای Android بهینه‌سازی شده‌اند و در نهایت تجربه ویرایش را در سراسر برنامه‌ها بهبود می‌بخشند».

تغییر حالت در برنامه گوگل داکس

تغییر حالت در برنامه گوگل داکس - چیکاو

در Google Docs، غول فناوری در حال ارائه یک تغییر حالت جدید است. این تغییر حالت جدید به کاربران امکان می دهد بین حالت های ویرایش، پیشنهاد و مشاهده جابجا شوند.

وقتی صحبت از اسلایدهای Google شد، اکنون در حالت ویرایش به یک نوار ابزار همیشه حاضر دسترسی خواهید داشت. از طرف دیگر، در Google Sheets، یک سلول به طور پیش فرض با باز کردن برنامه انتخاب می شود.

نوارابزارهای پیشرفته در حال حاضر برای همه مشتریان Google Workspace و کاربرانی که دارای حساب‌های شخصی Google هستند در دسترس است.

همچنین، گوگل اعلام کرد که پشتیبانی منطقه زمانی را برای تراشه‌های هوشمند تاریخ و زمان موجود در Google Docs ارائه می‌کند تا زمان را با دقت بیشتری در سراسر جهان نشان دهد.

برنامه گوگل درایو - چیکاو

برنامه گوگل درایو

اخیراً این غول فناوری صفحه اصلی به روز شده ای را در برنامه تلفن همراه Google Drive در دستگاه های تلفن همراه اندروید و iOS معرفی کرده است تا به کاربران کمک کند به راحتی فایل مناسب را با سرعت بیشتری پیدا کنند. در صفحه اصلی جدید، کاربران یک نمای پیشنهادی به روز شده را مشاهده می کنند که حتی فایل های توصیه شده بیشتری را به طور همزمان به آنها نشان می دهد، مانند مواردی که اخیراً باز، به اشتراک گذاشته یا ویرایش شده اند. علاوه بر این، گوگل نمای اعلان ها را با نمای فعالیت جایگزین کرده است که اخیراً در وب راه اندازی شده است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.