گوگل پیکسل 8a برای رقابت با Galaxy S23 FE آمده است

گوگل Pixel 8a را عرضه کرده است، نسخه کوچک شده پیکسل 8 و مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند در سری پیکسل 8. در مقایسه با Pixel 8، Pixel 8a دارای نمایشگر کوچک‌تر، دوربین‌های پایین‌تر در جلو و عقب، باتری کوچک‌تر و کیفیت ساخت کمتر است. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که جدیدترین تلفن از Google ارائه می دهد.

ویژگی های پیکسل 8a

Pixel 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح Full HD+، نرخ تجدید 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass 3 است. در مقایسه، پیکسل 8 دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی با وضوح و نرخ تازه سازی یکسان است اما از محافظ Corning Gorilla Glass Victus برتر بهره می برد. بنابراین، کاهش چندانی وجود ندارد.

این گوشی دارای چیپست Tensor G3 است، همان SoC که گوگل در دو گوشی دیگر، یعنی Pixel 8 و Pixel 8 Pro ارائه می کند. این شرکت آن را در دو پیکربندی حافظه عرضه می کند: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. همانطور که ممکن است حدس بزنید، این گوشی بر روی اندروید 14 اجرا می شود.

در قسمت جلویی، دوربین دوگانه در عقب با دوربین‌های زاویه باز و فوق عریض نصب می‌شود. سنسور زاویه باز دارای وضوح 64 مگاپیکسل است و دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. این دوربین PDAF دو پیکسلی و فوکوس خودکار لیزری را که دوربین اصلی Pixel 8 ارائه می‌کند، از دست می‌دهد. در مورد سنسور زاویه فوق عریض، وضوح آن 13 مگاپیکسل است. متأسفانه، فاقد فوکوس خودکاری است که دوربین فوق عریض Pixel 8 دارد. برای سلفی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی دریافت می کنید.

Pixel 8a یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند (هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سرعت شارژ وجود ندارد). گزینه های اتصال شامل 5G، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3 و پورت USB 3.2 Type-C است. این گوشی دارای بلندگوهای استریو و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. دارای فریم آلومینیومی با روکش مات و دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار. گوگل پیکسل 8a را در چهار رنگ آلوئه، آلوئه، ابسیدین و چینی عرضه می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.