ما اکنون یک دکتر هوش مصنوعی با نام Google Med-Gemini داریم!

همه شرکت های بزرگ فناوری در جهان این واقعیت را ثابت کرده اند که اکنون هدف آنها هوش مصنوعی است. با در نظر گرفتن این روحیه، این غول فناوری اکنون جدیدترین محصول خود را معرفی کرده است: Google Med-Gemini. این ابزار هوش مصنوعی به طور خاص برای کاربردهای پزشکی طراحی شده است. این به پزشکان در مورد مسائلی که با آنها سر و کار دارند کمک می کند و در عین حال مراقبت های بهداشتی را برای دیگران فراهم می کند. بیایید درباره Med-Gemini بیشتر بدانیم.

Google Med-Gemini چه کاری می تواند انجام دهد؟

در مورد Med-Gemini صحبت می کنیم، در هسته آن پردازش با زمینه طولانی استثنایی آن نهفته است. می تواند به تجزیه و تحلیل سوابق بهداشتی و مقالات تحقیقاتی گسترده کمک کند. این در نهایت می تواند برای ارائه بینش پزشکان در مورد بیمار، شرایط آنها، مراقبت های مورد نیاز و سایر بینش های ضروری مورد استفاده قرار گیرد. این چیزی است که مدل های قبلی فاقد آن بودند.

همانطور که گفتم، Med-Gemini پردازش با زمینه طولانی را ارائه می دهد. گوگل با دقت آن را تنظیم کرده است و به آن اجازه می دهد تا پاسخ های دقیق و ظریف بدهد. چیزی که در زمینه پزشکی بسیار حیاتی است، زیرا هر بیمار به مراقبت شخصی نیاز دارد. این مطمئناً یک پیشرفت بزرگ در زمینه هوش مصنوعی پزشکی است.

منبع آن چیست؟

Med-Gemini بر اساس Gemini 1.0 و Gemini 1.5 LLM ساخته شده است. با آن خروجی های متن، تصویر و ویدیوی پیشرفته ای دریافت می کنید. علاوه بر این، گوگل ادعا می کند که Med-Gemini هم دقت و هم قابلیت اطمینان را در وظایف استدلال بالینی ارائه می دهد. همچنین امکان بهبود عملکردهای جستجوی وب را فراهم می کند

در مقایسه با مدل‌های قبلی و سایر رقبا، Med-Gemini در تست معیار امتیازات بهتری کسب کرد. این نرخ 91.1٪ را در MedQA (USMLE) ارائه کرد.

در حال حاضر، Med-Gemini فقط برای آزمایش بتا در دسترس است و برای استفاده عمومی باز نیست. با این حال، هر زمان که گوگل به درستی آن را در اختیار عموم قرار دهد، انتظار دارد که مراقبت از بیمار و تحقیقات پزشکی را با Med-Gemini متحول کند.

این نویدبخش تغییر شکل صنعت مراقبت های بهداشتی است، اما شما در مورد آن چه احساسی دارید؟ آیا فکر می کنید ترکیب هوش مصنوعی در حوزه مراقبت های بهداشتی ایده خوبی است؟

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. اسماعیل می گوید

    عالی و بدردبخور دمتون‌گرم حدایی خسته نباشید .