هوش مصنوعی ویندوز مایکروسافت اواخر سال 2024 ارائه می شود

مایکروسافت با رهبری جدید خود در حال کار بر روی یک نقشه راه جدید است که به شکل گیری تیم جدید Windows & Web Experiences این شرکت کمک می کند، تیمی که در خط مقدم توسعه به روز رسانی مشتری اصلی ویندوز بعدی است که در حال حاضر با نام رمز Hudson Valley شناخته می شود.

آشکار است که مایکروسافت در حال برنامه ریزی یک نسخه بزرگ ویندوز برای سال 2024 ، با نام رمز ژرمانیوم است که  Hudson Valley بر اساس آن ساخته خواهد شد.

طبق گفته Windows Central، مدیران ارشد جدید در حال بازگشت به چرخه انتشار سالانه این شرکت برای نسخه‌های اصلی سیستم عامل ویندوز هستند. این بدان معناست که کاربران ویندوز به جای چندین به روز رسانی کوچک، یک به روز رسانی بزرگ را در سال دریافت خواهند کرد. در حالی که به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر همچنان ادامه خواهند داشت، اما در آینده هیچ ویژگی جدیدی با خود ندارند. انتظار می رود این تغییر پس از راه اندازی دره هادسون در سال 2024 اعمال شود.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که Hudson Valley در کنار پلتفرم Germanium که زمان تخمینی عرضه آن در آوریل است، راه‌اندازی شود. با این حال، گزارش شده است که Hudson Valley تا آگوست نهایی نخواهد شد و تا سپتامبر یا اکتبر 2024 برای رایانه های شخصی موجود در دسترس نخواهد بود. بنابراین در حال حاضر، مایکروسافت نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز را قبل از آماده شدن به روز رسانی بزرگ مشتری ویندوز ارسال خواهد کرد.

مایکروسافت می‌تواند پلتفرم ویندوز مبتنی بر هوش مصنوعی خود را به‌عنوان یک نسخه جدید راه‌اندازی کند

عامل اصلی دره هادسون که در حال حاضر آن را بسیار محبوب کرده است، ویژگی های نسل بعدی هوش مصنوعی است که در سراسر سیستم عامل ادغام خواهد شد.

مایکروسافت Windows Shell مجهز به هوش مصنوعی را اضافه می‌کند که با یک «کپیلوت پیشرفته» که در پس‌زمینه اجرا می‌شود جفت می‌شود تا جستجوی کاربر را بهبود بخشد. منابع می گویند که ویژگی های هوش مصنوعی در به روز رسانی آینده ویندوز “پیشگامانه” خواهد بود.

مایکروسافت در حال کار بر روی یک ویژگی تاریخ/خط زمانی جدید است که به کاربران امکان می‌دهد از طریق برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی که Copilot به یاد داشته به گذشته برگردند. سپس می توانید آن را بر اساس معیارهای جستجوی خاص خود فیلتر کنید. هوش مصنوعی همچنین جستجوی ویندوز را بهبود می بخشد و از زبان طبیعی برای یافتن چیزهایی که قبلاً باز یا دیده اید استفاده می کند.

ویژگی‌های دیگر هوش مصنوعی که بخشی از Hudson Valley خواهد بود Super Resolution است که از سخت‌افزار NPU برای ارتقای کیفیت ویدیوها و بازی‌ها استفاده می‌کند.

زیرنویس‌های زنده پیشرفته، به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از زبان‌ها را در زمان واقعی ترجمه کنید. تصاویر پس زمینه با هوش مصنوعی؛ و بیشتر. یک سوال بزرگ که بی پاسخ مانده است این است که آیا هادسون ولی نسخه جدیدی از ویندوز 11 مبتنی بر پلتفرم ژرمانیوم خواهد بود یا یک سیستم عامل کاملاً جدید، یعنی ویندوز 12.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.