ساعت هوشمند Amazfit Balance با به روز رسانی Zepp OS 3.5 ویژگی های هوش مصنوعی دریافت می کند

ساعت هوشمند Amazfit Balance با آخرین به‌روزرسانی Zepp OS 3.5 ویژگی‌های جدیدی از جمله ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) دریافت می‌کند. برند متعلق به Zepp Health به‌روزرسانی جدیدی ارائه کرده است که حالت‌های ورزشی جدید، بهبودی در ردیاب‌های موجود، پشتیبانی از پیام‌های تصویری WhatsApp، نقشه‌های آفلاین بهبودیافته و موارد دیگر را اضافه می‌کند. ساعت هوشمند ممتاز در نوامبر 2023 در هند با سیستم عامل Zepp 3.0 عرضه شد و دارای صفحه نمایش 1.5 اینچی AMOLED، مربی تناسب اندام هوش مصنوعی و پشتیبانی از تماس بلوتوث است.

ویژگی های هوش مصنوعی در Amazfit Balance

به روز رسانی Zepp OS 3.5 ویژگی جدیدی به نام Zepp Flow را معرفی می کند. این دارای یک رابط کاربری زبان طبیعی (LUI) است که توسط یک مدل زبان بزرگ (LLM) پشتیبانی می شود. ویژگی هوش مصنوعی امکان پشتیبانی از تعامل صوتی با ساعت هوشمند را فراهم می کند.

کاربران Amazfit Balance اکنون می توانند با استفاده از دستورات صوتی مکالمه رویدادها را برنامه ریزی کنند، به اعلان ها پاسخ دهند، آب و هوا را بررسی کنند، در چت رایگان شرکت کنند و موارد دیگر. کاربران مجبور نیستند از دستورات خاصی برای فعال کردن این ویژگی ها استفاده کنند و در عوض فقط با صحبت کردن با ساعت کار را انجام می دهند.

سایر ویژگی های جدید در Amazfit Balance

علاوه بر هوش مصنوعی، به روز رسانی Zepp OS 3.5 چندین ویژگی جدید را نیز به ساعت هوشمند اضافه کرده است. یکی از ویژگی های قابل توجه ارتقای Zepp Coach است که از برنامه های نیمه و کامل ماراتن پشتیبانی می کند. کاربران اکنون می توانند از برنامه های مناسب برای دستیابی به اهداف خود برای دوهای ماراتن 5K و 10K استفاده کنند.

برگه‌های جدیدی به نام‌های «شاخص اطمینان» و «نرخ تکمیل طرح» وجود دارد که بینش‌هایی درباره پیشرفت آموزش ارائه می‌کند.

Amazfit Balance اکنون از تغییرپذیری ضربان قلب خواب (HRV) پشتیبانی می‌کند که داده‌های یک شبه الگوی خواب کاربر را نشان می‌دهد. HRV تغییر در فواصل زمانی بین ضربان قلب را اندازه گیری می کند و درک این داده ها می تواند برای درک هر گونه بی نظمی در ریتم ضربان قلب مهم باشد.

این شرکت می گوید که از داده ها می توان برای نظارت بر وضعیت ریکاوری بدن، سطح استرس و ریکاوری پس از ورزش استفاده کرد. در کنار آن، یک ردیاب Running Power جدید به ساعت هوشمند اضافه شده است که به دوندگان اجازه می دهد میزان کار انجام شده در حین دویدن را بررسی کنند.

دو حالت ورزشی جدید Bouldering و Indoor Rock Climbing نیز به ساعت هوشمند اضافه شده است. علاوه بر این، حالت‌های ورزشی اسنوبورد و اسکی برای نمایش نقشه‌های مسیریابی و پیمایش ارتقا یافته‌اند.

Zepp OS 3.5 همچنین نقشه های آفلاین را با درج نام جاده ها بهبود می بخشد. کاربران Amazfit Balance اکنون می توانند نام جاده ها را هنگام کاوش در مناطق جدید برای آگاهی بهتر و برقراری ارتباط با مکان ها بررسی کنند.

علاوه بر این، این ساعت اکنون از پیام‌های تصویری WhatsApp نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران برای بررسی این پیام‌ها نیازی به بررسی گوشی هوشمند خود ندارند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.