الگوریتم جدید اینستاگرام به حساب های کوچکتر شانس بیشتری برای دیده شدن می دهد

در دنیای شلوغ رسانه‌های اجتماعی، جایی که میلیون‌ها پست روزانه به صفحه نمایش ما سرازیر می‌شوند، جلب توجه می‌تواند مانند تلاش برای یافتن سوزنی در انبار کاه باشد. برای حساب‌های کوچک در اینستاگرام، این چالش حتی سخت‌تر است. با این حال، اکنون اینستاگرام تغییرات عمده ای را برای سیستم خود که محتوا را توصیه می کند، اعلام کرده است.

بیایید به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه اینستاگرام قصد دارد به محتوای اصلی و حساب‌های کوچک‌تر فرصتی برای درخشش بی‌نظیر بدهد.

«از لحاظ تاریخی، به دلیل نحوه رتبه‌بندی محتوا، سازندگان با دنبال‌کنندگان زیاد و جمع‌آوری‌کننده‌های محتوای بازپست‌شده، نسبت به تولیدکنندگان محتوای کوچک‌تر و اصلی، در توصیه‌ها دسترسی بیشتری پیدا کرده‌اند. اینستاگرام در یک پست وبلاگی گفت: ما فکر می‌کنیم که اصلاح این امر مهم است تا به همه سازندگان شانس بیشتری برای نفوذ به مخاطبان جدید بدهیم.

اینستاگرام چهار تغییر ایجاد کرده است: ورودی جدیدی برای رتبه‌بندی که به سازندگان کوچک‌تر توزیع بیشتری می‌دهد، جایگزینی پست‌های مجدد با محتوای اصلی در توصیه‌ها، افزودن برچسب به محتوای ارسال‌شده مجدد، و حذف جمع‌آورنده‌های محتوا از توصیه‌ها.

حال، بیایید به جزئیات این تغییرات بپردازیم.

ترویج سازندگان کوچک

پیش از این، حساب‌های محبوب بیشترین توجه را به محتوای توصیه‌شده مانند Reels جلب می‌کردند. اکنون اینستاگرام در حال تغییر اوضاع است. اینستاگرام بدون توجه به اندازه حساب، ابتدا محتوای جدید را به گروه های کوچک نشان می دهد. اگر مردم آن را دوست داشته باشند، پلتفرم آن را به افراد بیشتری نشان می دهد. به این ترتیب، همه از دید منصفانه برخوردار می شوند. این شرکت در ماه های آینده این را ارائه خواهد کرد.

جایگزینی مجدد پست ها با محتوای اصلی

اگر اینستاگرام چیزی مشابه را پیدا کند که توسط حساب‌های مختلف پست شده است، تنها مورد اصلی را در توصیه‌ها نشان می‌دهد. این تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که نسخه اصلی نسبتاً جدید باشد و شرکت مطمئن باشد که همان چیزی است. اگر بازپست زیاد تغییر کند، اینستاگرام آن را جایگزین نمی‌کند، مثلاً اگر به میم یا تقلید تبدیل شود.

برچسب‌ها به محتوای بازنشر شده

اگر اینستاگرام یک قطعه از محتوای بازپست شده را پیدا کند، برچسبی را اضافه می کند که به سازنده اصلی پیوند داده می شود، که برای دنبال کنندگان اکانتی که آن را دوباره ارسال می کنند، قابل مشاهده خواهد بود.

حذف جمع‌آورنده‌ها از توصیه‌ها

برای تشویق محتوای اصلی، اینستاگرام همچنین حساب‌هایی را که فقط مطالب را بدون افزودن چیز جدیدی بازنشر می‌کنند، سرکوب می‌کند.

در ماه‌های آینده، حساب‌هایی که بدون انجام کارهای زیادی (مانند ایجاد تغییرات یا ارزش افزودن) مطالب را از دیگران بازنشر می‌کنند، دیگر در مکان‌های پیشنهادی اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند. این حساب‌ها پس از گذشت 30 روز از آخرین باری که محتوای غیراصلی پست کرده‌اند، می‌توانند دوباره واجد شرایط توصیه‌ها شوند.

این روی حساب‌هایی که مجوز یا موافقت‌نامه‌هایی برای ارسال مجدد محتوا دارند، تأثیری نمی‌گذارد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.