گلکسی A55 وارد بازار ایران شد، بررسی قیمت و مشخصات

گوشی گلکسی A55، میان‌رده هیجان‌انگیز از سامسونگ، با قیمت قابل توجه به بازار کشور عرضه شد. این گوشی که جزو بهترین‌های دسته‌ی میان‌رده قرار می‌گیرد، حدود یک ماه پس از معرفی جهانی با قیمت زیاد، وارد بازار ایران شد.

برچسب قیمتی گوشی گلکسی ای 55 در ایران

قیمت پایه گوشی گلکسی A55 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۱ میلیون تومان است، که با قیمت گلکسی A54 تفاوت چشمگیری دارد.

همچنین، قیمت نسخه با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی تقریباً به ۲۴ میلیون تومان می‌رسد. احتمالاً در آینده، شاهد کاهش قیمت این گوشی سامسونگ خواهیم بود.

گوشی گلکسی A55 سامسونگ به عنوان رقیبی قوی برای پوکو X6 پرو محسوب می‌شود و از نمایشگر با کیفیت ۶.۶ اینچی Super AMOLED استفاده می‌کند. این گوشی از پردازنده چهار نانومتری اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند و از فریم فلزی برای ایجاد حس و حال پریمیوم استفاده می‌کند.

سامسونگ در طراحی گلکسی A55 از یک طراحی جدید به نام Key Island استفاده کرده است که پیش‌تر در گوشی گلکسی A25 مشاهده شده بود. در این طراحی، دستگاه لبه‌ی تخت دارد، اما فریم در بخش دکمه‌ها حالت برآمده دارد.

همچنین، گلکسی A55 سامسونگ با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگرش مجهز شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.