اندروید 15 ویژگی Circle to Search را از One UI 6.1 کپی می کند

گوگل Circle to Search (CtS) را در ژانویه امسال با گوشی های هوشمند سری Galaxy S24 راه اندازی کرد. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که فقط با کشیدن یک دایره در اطراف شی، هر چیزی را روی صفحه جستجو کنید. در همان ماه، گوگل CtS را در دستگاه های پیکسل معرفی کرد.

با این حال، در حالی که CtS حتی زمانی که از برنامه‌ها در حالت تقسیم صفحه در دستگاه Galaxy استفاده می‌کنید، کار می‌کند، در دستگاه‌های Pixel اینطور نیست. اما به نظر می رسد گوگل در حال کار روی رفع این محدودیت با اندروید 15 است.

طبق یک گزارش جدید، در نسخه بتا اندروید 15 در پیکسل 8 پرو، Pixel Launcher (برنامه‌ای که صفحه اصلی و کشوی برنامه‌ها را تامین می‌کند) دارای یک پرچم است که در صورت فعال بودن، به شما امکان می‌دهد از Circle برای جستجو استفاده کنید، حتی زمانی که شما از برنامه‌ها در حالت تقسیم صفحه استفاده می‌کنید، درست مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه‌های گوگل برای ارائه این ویژگی در نسخه پایدار اندروید 15 وجود ندارد، اما امیدواریم که آن را به عنوان یک افزودنی بسیار مفید انجام دهد. خوشبختانه، دارندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ مجبور نیستند منتظر آن بمانند، و این یکی از مثال‌های متعددی است که چرا بسیاری از افراد One UI را به اندروید سهام ترجیح می‌دهند.

از آوریل 2024، Circle to Search در سری Galaxy S24، سری Galaxy S23، Galaxy S23 FE، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و سری Galaxy Tab S9 در دسترس است. در ماه می، از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1، این گوشی به سری گلکسی S22 و گلکسی S21، گلکسی Z Fold 3 و Fold 4، Galaxy Z Flip 3 و Flip 4 و سری Galaxy Tab S8 عرضه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.