ایلان ماسک روی تسلا بدون راننده کار می کند تا 10 میلیارد دلار برای توسعه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند

هوش مصنوعی مانند آن حلقه رسانه های اجتماعی است که همه در تلاش برای ساختن آن هستند. تمام شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان به این هدف دوخته‌اند. از مایکروسافت، ایکس (توئیتر سابق)، گوگل، و اکنون حتی اپل، همه در تلاش هستند تا بازی هوش مصنوعی را بالا ببرند. همه آنها پول خود را برای بهبود بازی هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کنند. اکنون تسلا متعلق به ایلان ماسک قصد دارد 10 میلیارد دلار در توسعه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل، برنامه‌های بزرگی دارد و برای این کار، او نیز آماده سرمایه‌گذاری پول است. او به X مراجعه کرد تا افکار خود را به اشتراک بگذارد، او گفت: «تسلا امسال حدود 10 میلیارد دلار برای آموزش ترکیبی و هوش مصنوعی استنتاج هزینه خواهد کرد، که دومی عمدتاً در خودرو است. هر شرکتی که در این سطح هزینه نکند و این کار را به نحو احسن انجام دهد، نمی تواند رقابت کند.

اکنون ماسک قصد ندارد این بودجه را صرف هوش مصنوعی اولیه کند. این سرمایه گذاری با در نظر گرفتن تسلا انجام می شود. او در حال برنامه ریزی برای رفتن به حالت رقابتی کامل است و احساس می کند که اگر به اندازه او هزینه نکند، هیچ شرکت دیگری نمی تواند به این سطح برسد.

با این سرمایه‌گذاری، ماسک و تیمش روی بهبود قابلیت‌های خودران در خودروهای خود و رباتاکسی کار خواهند کرد. این سرمایه گذاری منجر به ادغام بیشتر هوش مصنوعی در بخش خودرو می شود، چیزی که هنوز کاملاً جدید است.

ماشین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند چیز بزرگ بعدی باشند زیرا بازیگران بزرگ فناوری مانند ایلان ماسک روی آن فضا تمرکز می‌کنند. در آینده نیز رقابت بیشتری در آن فضا ایجاد خواهد کرد. نظر شما چیست، آیا در آینده خودروهای بدون راننده خواهیم داشت؟ یا فقط عملی نیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.