رندرهای جدید Google Pixel 8a پنجمین رنگ بدنه را به نمایش گذاشت

شایعه شده است که Google Pixel 8a برای اولین بار در کنفرانس سالانه Google I/O این شرکت که قرار است در 14 می برگزار شود، معرفی خواهد شد. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه مورد انتظار، اطلاعات بیشتری در مورد جانشین Pixel 7a به صورت آنلاین منتشر شده است.

یک مشاور رندرهای بیشتری از قاب های گوشی پیکسل آینده به اشتراک گذاشته است و در کمال تعجب گزینه رنگ پنجم نیز وجود دارد. از سوی دیگر، گمان می رود که این گوشی هوشمند تنها در چهار رنگ عرضه شود. گزارش دیگری همچنین نشان می دهد که قیمت این گوشی در ایالات متحده ممکن است امسال شاهد افزایشی نباشد.

اطلاعات مربوط به گزینه‌های رنگی از مشاور MysteryLupin می‌آید که رندرهای قبلی گوشی را در چهار رنگ مشکی، بژ، آبی و سبز به اشتراک گذاشته است. روز سه‌شنبه، او مجموعه دیگری از رندرها را در X (که قبلا توییتر نامیده می‌شد) منتشر کرد که در آن موارد این گوشی قابل مشاهده است. اما این بار یک شگفتی وجود دارد.

پنجمین رنگ صورتی مرجانی دیگری نیز وجود دارد که در رندرهای قبلی گنجانده نشده است. در حالی که این پیشرفت شگفت‌انگیز است، ممکن است گوگل از کتاب اپل خارج شود و در اواخر امسال، زمانی که گوشی به اواسط چرخه خود می‌رسد، پیکسل 8a مرجانی را منتشر کند.

بر اساس گزارش قبلی، گوگل پیکسل 8a به چیپست گوگل تنسور G3 مجهز شده و هفت سال آپدیت امنیتی دریافت می کند. همچنین شایعه شده است که دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و تمام ویژگی های جدید هوش مصنوعی که در سری پیکسل 8 دیده شده است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.