گوگل فوتو به شما امکان می دهد به راحتی ویدیو های خود را ارتقا دهید

در چشم انداز در حال تحول رسانه های دیجیتال، راحتی و کارآیی بسیار مهم شده است. در پاسخ به این تقاضا، Google Photos، یک پلتفرم محبوب برای ذخیره و مدیریت رسانه، آماده است تا از ویژگی پیشگامانه‌ای رونمایی کند که نوید ساده‌سازی فرآیند ویرایش ویدیو را می‌دهد.

گزارش اخیر نشان می دهد که Google Photos در آستانه معرفی یک ویژگی جدید بهبود ویدیو است. بیایید عمیق تر به این توسعه بالقوه و چگونگی کارکرد آن بپردازیم.

بر اساس گزارشی که توسط Android Authority منتشر شده است، Google Photos در حال آماده شدن برای اضافه کردن یک ویژگی ویرایش ویدیوی جدید است که به احتمال زیاد به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای خود را با زدن یک دکمه بهبود بخشند.

Assemble Debug این ویژگی را در برنامه Google Photos نسخه 6.81.0.628906483 پیدا کرد. در حالی که هنوز در دسترس نیست، راهنمایی‌کننده موفق شد آن را کار کند.

انتظار می‌رود که ویژگی ویرایش جدید در Google Photos که «ویدیوی خود را بهبود ببخشید» نامیده می‌شود و با شروع ویرایش ویدیو، نماد عصای جادویی را در کنار دکمه تثبیت‌کننده معرفی می‌کند.

احتمالا این ویژگی به طور خودکار روشنایی، کنتراست، اشباع و سایر ویژگی های ویدیو را تنظیم کند تا ظاهر کلی آن را بهبود بخشد.

انتظار می رود مدت زمان پردازش متفاوت باشد و احتمالاً به طول ویدیو در طول بهبود بستگی دارد. با این وجود، انتظار می رود تمام پردازش ها روی دستگاه انجام شود. هنگامی که بهبودهای خودکار روی ویدیو اعمال شد، ممکن است این گزینه را داشته باشید که نسخه اصلاح شده را به عنوان یک کپی ذخیره کنید.

جدول زمانی برای عرضه گسترده ویژگی «ویدیوی خود را بهبود بخشید» توسط گوگل نامشخص است، اگرچه انتشار آن در آینده نزدیک پیش بینی می شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.