ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 می‌توانند از فناوری OpenAI استفاده کنند

بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال مذاکره با OpenAI برای گنجاندن ویژگی‌های هوش مصنوعی در iOS 18 بوده است. به نظر می‌رسد اپل هنوز تصمیم نهایی را در مورد اینکه چه کسی به iOS 18 آینده راه پیدا می‌کند، گرفته است. ویژگی‌های هوش مصنوعی آینده از مدل زبان بزرگ اپل استفاده خواهد کرد.

در حال حاضر همه ما می دانیم که اپل به سختی تلاش می کند تا راهی برای ورود به مسابقه هوش مصنوعی پیدا کند. این شرکت در تلاش است تا شراکتی ایجاد کند یا راهی بیابد تا بتواند ویژگی‌های هوش مصنوعی را در iOS 18 آینده خود بگنجاند.

در حال حاضر، برای ناآشناها، اپل در زمینه گنجاندن ویژگی‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمندش آخرین جایگاه را دارد. اکنون، گزارش هایی می شنویم که نشان می دهد اپل در تلاش است تا با یافتن راهی برای توافق با OpenAI، آن را تغییر دهد.

قبلاً شنیده بودیم که اپل در حال مذاکره با OpenAI برای گنجاندن ویژگی‌های هوش مصنوعی در iOS 18 است. با این حال، آن دیالوگ‌ها چندان موفق نبودند و هیچ چیز ثمربخشی مشخص نبود. اکنون، به نظر می رسد که دو شرکت دوباره شروع به بحث و گفتگو کرده اند.

خوب، قبلاً نیز گزارش داده بودم که اپل برای مجوز چت ربات Gemini خود با گوگل در تماس بوده است. به نظر می رسد که اپل هنوز تصمیم نهایی در مورد اینکه چه کسی به iOS 18 آینده خواهد رسید، نگرفته است.

همچنین حدس زده می‌شود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای ادغام اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی خود در به‌روزرسانی آینده iOS 18 است که انتظار می‌رود در ماه می کاهش یابد. بنابراین ممکن است تا آن زمان تصویر واضح تری داشته باشیم.

از iOS 18 چه انتظاری داریم؟

حدس می زنیم که ویژگی های هوش مصنوعی آینده از مدل زبان بزرگ اپل استفاده خواهد کرد. حتی ممکن است ویژگی‌های ربات چت را ببینیم، احتمالاً مشابه ChatGPT OpenAI یا جایگزین‌هایی مانند Anthropic’s Claude.

چرا اپل با OpenAI همکاری می کند؟

همکاری با شرکت‌هایی مانند OpenAI و Google تصمیم عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد، زیرا اپل در یک برنامه فشرده اجرا می‌کند و این خطرات را کاهش می‌دهد. همچنین ممکن است به کاهش تعهدات پلت فرم برای غول فناوری کمک کند.

خوب، جالب است که ببینیم اپل در نهایت با چه کسانی شریک می شود و چه ویژگی های هوش مصنوعی ارائه می دهد. برای جزئیات بیشتر در این مورد با ما همراه باشید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.