شیائومی 14 SE ممکن است ماه آینده در هند عرضه شود

شیائومی به تازگی از گوشی هوشمند شیائومی Civi 4 Pro در چین رونمایی کرد. این شرکت هیچ اطلاعیه ای نداده است که آیا این گوشی هوشمند در جای دیگری عرضه خواهد شد یا خیر. اما در حال حاضر، اخباری مبنی بر ورود گوشی به نام Xiaomi 14 SE به هند منتشر شده است. Xiaomi 14 SE به طور بالقوه می تواند یک Xiaomi Civi 4 Pro تغییر نام تجاری برای بازار هند باشد.

به گفته آبهیشک یاداو، کارشناس اطلاعات، انتظار می‌رود شیائومی گوشی شیائومی 14 SE را در ماه آینده، یعنی در ماه ژوئن، در هند عرضه کند.

منبع اطلاعاتی همچنین فاش کرد که گوشی هوشمند Xiaomi 14 SE احتمالاً قیمتی کمتر از 50000 روپیه در این کشور دارد.

مشخصات شیائومی Civi 4 Pro

طبق اطلاعات منتشر شده، دستگاه آینده Xiaomi 14 SE می تواند نام تجاری Xiaomi Civi 4 Pro باشد.

در حالی که جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند بالقوه Xiaomi 14 SE در دسترس نیست، بیایید نگاهی به مشخصات شیائومی Civi 4 Pro بیندازیم.

گوشی شیائومی Civi 4 Pro دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و روشنایی 3000 نیت است. این گوشی هوشمند به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده است.

برای عکاسی، شیائومی Civi 4 Pro دارای یک دوربین عقب 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی دارد.

شیائومی Civi 4 پرو در چهار رنگ موجود است: سبز هارونو، پودر مه آلود، آبی بریز و مشکی آسمان ستاره ای. از دیگر ویژگی های Civi 4 Pro می توان به اسکنر اثر انگشت درون صفحه و اندروید 14 مبتنی بر HyperOS اشاره کرد.

ذکر این نکته ضروری است که جزئیات مربوط به گوشی هوشمند Xiaomi 14 SE بر اساس یک فاش شده است و به طور رسمی توسط خود شرکت اعلام نشده است. بنابراین، ما آنها را با کمی نمک پیشنهاد می کنیم.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.