ویژگی «Speaking Practice» مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل، مهارت‌های انگلیسی شما را افزایش می‌دهد

آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید راحت تر صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید؟ گوگل در آستانه تحقق این آرزو با ویژگی آتی خود یعنی تمرین صحبت کردن است. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی، نوید انقلابی در راه بهبود مهارت های انگلیسی شما را می دهد.

بیایید بررسی کنیم که این ویژگی شامل چه چیزی است و چگونه می تواند برای شما مفید باشد.

گوگل به TechCrunch تایید کرده است که در حال آزمایش یک ویژگی جدید “Speaking Practice” در جستجو است که به کاربران کمک می کند مهارت های مکالمه انگلیسی خود را بهبود بخشند.

کاربران آرژانتین، کلمبیا، هند، اندونزی، مکزیک و ونزوئلا که بخشی از آزمایشگاه‌های جستجو هستند، برنامه‌ای که برای کاربران برای آزمایش ویژگی‌های جستجوی گوگل در مراحل اولیه طراحی شده است، می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

هدف این آزمایش افزایش مهارت‌های انگلیسی کاربران با مشارکت دادن آن‌ها در تمرین‌های یادگیری زبان تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی است. این به کاربران کمک می کند تا کلمات جدید را به طور موثر در موقعیت های روزمره ادغام کنند.

با تکیه بر قابلیتی که گوگل در اکتبر گذشته با هدف افزایش مهارت های زبان آموزان انگلیسی راه اندازی کرد، Speaking Practice بعد جدیدی را معرفی می کند. در حالی که ویژگی قبلی به زبان‌آموزان امکان می‌داد تا جملات گفتاری را در متن تمرین کنند و بازخورد گرامر و وضوح را دریافت کنند، تمرین گفتاری با ترکیب تمرین مکالمه پشت سر هم این کار را بیشتر می‌کند.

در ویژگی Speaking Practice، از کاربران سؤالات مکالمه ای خواسته می شود که آنها را ملزم می کند با استفاده از کلمات خاص پاسخ دهند. به عنوان مثال، با توجه به تصاویر، هوش مصنوعی ممکن است تمایل خود را برای رسیدن به شکل ظاهری ابراز کند و سپس بپرسد: “چه باید بکنم؟” سپس کاربر باید پاسخی حاوی کلمات “ورزش”، “قلب” و “خسته” بگوید.

هدف از این ویژگی کمک به زبان آموزان انگلیسی در شرکت در مکالمات انگلیسی است و در عین حال درک بهتری از نحوه استفاده صحیح از کلمات مختلف به دست می آورند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.