یوتیوب موزیک اندروید منوی Cast بازطراحی شده دریافت می‌کند

گوگل در حال ارائه منوی بازطراحی شده برای نمایش گزینه‌های ارسال محتوا در آخرین نسخه پایدار برنامه YouTube Music برای Android (نسخه 6.49.53) با به‌روزرسانی سمت سرور است.

تا پیش از این، وقتی دکمه Cast را روی صفحه Now Playing فشار می‌دادید، برنامه منویی را در مرکز نمایشگر نمایش می‌داد که تمام دستگاه‌هایی را که می‌توانید محتوا را به آن‌ها ارسال کنید فهرست می‌کرد. هنگامی که دستگاهی را انتخاب کردید، از منو برای نمایش هنر آلبوم آهنگ در اندازه بزرگ و نام آهنگ و جزئیات آلبوم در زیر آن استفاده می‌شود. همچنین به شما دکمه‌های پخش/مکث و توقف ارسال را می‌داد.

اکنون وقتی دکمه Cast را فشار می‌دهید، برنامه منویی از پایین صفحه نمایش می‌دهد که تمام دستگاه‌هایی را که می‌توانید محتوا را به آن‌ها ارسال کنید به شما نشان می‌دهد. این منو گسترده تر است و به جای لبه های تیز منوی قدیمی، لبه های گرد دارد. هنگامی که دستگاهی را برای ارسال محتوا انتخاب می‌کنید، منو عکس جلد آهنگ را در اندازه کوچک و سپس نام آهنگ و جزئیات آلبوم را نشان می‌دهد. در زیر آن، نوار لغزنده صدا و سایر دستگاه‌هایی را که می‌توانید محتوا را به آن‌ها ارسال کنید، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، نمایش می‌دهد.

در حالی که منوی بازطراحی شده به خوبی از فضا استفاده می کند و بنابراین پیچیده تر به نظر می رسد، فاقد دکمه هایی برای پخش/مکث محتوا یا توقف پخش آن است. بنابراین، اگر می‌خواهید آهنگ را پخش/مکث کنید، باید به صفحه Now Playing برگردید و برای توقف ارسال محتوا به دستگاه‌های دیگر، باید گزینه «This phone» را انتخاب کنید، که پخش محتوا را متوقف می‌کند. دستگاه دیگر و به جای آن شروع به پخش محتوا در تلفن/تبلت شما می کند. سپس می‌توانید به صفحه Now Playing بروید و اگر آن چیزی است که می‌خواهید آهنگ را متوقف کنید.

در حال حاضر، باید برنامه را مجبور کنید تا منوی بازطراحی شده Cast را نشان دهد. برای انجام این کار، برنامه را به اجبار متوقف کنید و سپس آن را باز کنید. اکنون باید بتوانید منوی جدید Cast را ببینید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.