ارائه به‌روزرسانی‌های جدید برای 2 افزونه برنامه‌ Good Lock سامسونگ

حماسه به‌روزرسانی Good Lock با به‌روزرسانی‌های جدید برای دو افزونه/برنامه خود، Wonderland و Pentastic ادامه می‌یابد. برای کسانی که نمی دانند، Wonderland یک برنامه Good Lock است که به شما امکان می دهد صفحه اصلی و صفحه قفل خود را با تصاویر پس زمینه متحرک با جلوه های مختلف جذاب کنید، در حالی که Pentastic به شما امکان می دهد منوی Air Command و سایر جنبه های تجربه S Pen را سفارشی کنید.

آخرین به‌روزرسانی Pentastic خرابی برنامه‌ها در دستگاه‌های مورد استفاده در چین و مشکلی را که مانع از تغییر سبک منوی Air Command می‌شد، برطرف می‌کند. به‌روزرسانی سرزمین عجایب دارای تغییرات بزرگ‌تری است و ویژگی جدیدی برای گوشی‌های تاشو گلکسی با اندروید 14 و One UI 6.0 دارد.

ویژگی جدید پشتیبانی از جلوه های انتقال هنگام جابجایی از Always On Display به صفحه قفل است. سامسونگ همچنین جلوه‌های پوشاننده غیرضروری را «هنگام تنظیم گزینه‌های پویانمایی پویا» در دستگاه‌های گلکسی Z فولد و Z فلیپ حذف کرده است. علاوه بر این، به‌روزرسانی مکان دکمه تنظیم تصویر و دکمه انتخاب افکت را تغییر می‌دهد و مشکلی را برطرف می‌کند که مانع از ذخیره تنظیمات کاربر می‌شد.

آخرین نسخه‌های Wonderland و Pentastic 1.4.05 و 2.2.04 هستند و در فروشگاه گلکسی موجود هستند. می‌توانید آن‌ها را از بخش به‌روزرسانی‌های فروشگاه گلکسی یا با باز کردن Good Lock و ضربه زدن روی دکمه Update در کنار کارت‌های Wonderland و Pentastic در برگه Make up به‌روزرسانی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.