سامسونگ اکنون یک تیم اختصاصی برای توسعه پنل‌های OLED اپل دارد

همان طور که می دانید، Samsung Display صفحه نمایش های OLED را برای محصولات مختلف اپل از جمله اپل واچ و آیفون می سازد. پس از همه، این بزرگترین تولید کننده OLED در جهان است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت یک تیم اختصاصی برای نظارت بر توسعه پنل های OLED برای محصولات اپل ایجاد کرده است.

ظاهرا سامسونگ دیسپلی یک تیم برای توسعه پنل‌های OLED برای اپل ایجاد کرده است

برخی گزارش‌ها از چین (از طریق OLED-Info) ادعا می‌کنند که Samsung Display تیم تحقیق و توسعه جدیدی را برای توسعه پنل‌های OLED برای اپل ایجاد کرده است. طبق گزارش ها، این تیم “تیم A” نامیده می شود و بخشی از موسسه تحقیقاتی Giheung در کره جنوبی است.

این می تواند به دلیل عقب افتادن سامسونگ دیسپلی از ال جی و برخی دیگر از تولیدکنندگان پنل OLED از چین باشد. اخیراً گزارش شده است که LG Display به تامین کننده اصلی پنل های OLED برای خط تولید آیپد پرو آینده اپل تبدیل شده است، زیرا Samsung Display با تولید ساختار پشت سر هم دست و پنجه نرم می کند. این ممکن است حتی اپل را مجبور به تاخیر در عرضه iPad Pro کند.

صفحه نمایش OLED قابل ارتقا سامسونگ Flex Note - چیکاو

بنابراین، سامسونگ دیسپلی ممکن است در تلاش باشد تا دست به کار شود و فناوری هایی را توسعه دهد تا به آن کمک کند یک بار دیگر به قهرمان بلامنازع در بخش پنل های OLED تبدیل شود. اخیراً، شرکت‌های چینی OLED BOE و CSOT برخی از پنل‌های OLED رقابتی را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کرده‌اند و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی در حال خرید پنل‌های بیشتری از سازندگان OLED چینی هستند. اپل نیز خرید پنل‌های OLED برای آیفون‌ها را از BOE آغاز کرده است.

از آنجایی که انتظار می‌رود اپل در آینده صفحه‌نمایش‌های LCD را در تمامی محصولات خود با پنل‌های OLED جایگزین کند، سامسونگ ممکن است در تلاش باشد تا کیفیت و عملکرد پنل‌های OLED خود را بهبود بخشد تا سفارش‌های بیشتری را از اپل دریافت کند.

جالب است که ببینیم سامسونگ دیسپلی در آینده چه فناوری هایی را توسعه می دهد و تیم جدیدش چه تاثیری بر صف پنل های OLED خود خواهد داشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.