برنامه جیمیل اندروید به زودی می تواند ایمیل های شما را خلاصه کند

گوگل به زودی Google Assistant را با Gemini جایگزین خواهد کرد. از آنجایی که Gemini از هوش مصنوعی پیشرفته (AI) و مدل زبان بزرگ (LLM) گوگل پشتیبانی می‌کند، می‌تواند بسیار بیشتر از Google Assistant انجام دهد. به عنوان مثال، به زودی می تواند ایمیل های طولانی را برای بهبود بهره وری خلاصه کند.

Gmail به زودی یکپارچه سازی Gemini را برای خلاصه های ایمیل دریافت می کند

از قبل مشخص بود که همه سرویس‌های اصلی گوگل ادغام جمینی را دریافت خواهند کرد. با این حال، چگونه این یکپارچگی در برنامه Gmail ظاهر خواهد شد، اکنون آشکار شده است.

Assemble Debug، متخصص اندروید و مشارکت کننده Android Authority، ادغام Gemini جیمیل را از طریق یک اسکرین شات فاش کرده است. او با وجود اینکه گوگل هنوز آن را برای عموم فعال نکرده است، این ویژگی را فعال کرد. همانطور که در اسکرین شات زیر مشاهده می کنید، یک دکمه “خلاصه این ایمیل” در زیر خط موضوع ایمیل وجود دارد.

جیمیل برنامه اندروید ایمیل خلاصه جمینی نشت - چیکاو

پس از کلیک بر روی دکمه Summarize This Email، پنجره کشویی Gemini از پایین ظاهر می شود. یک نسخه خلاصه شده از ایمیل را در قالب گلوله ارائه می دهد. می توانید با پسندیدن یا نپسندیدن نتیجه بازخورد ارائه دهید و با کلیک بر روی دکمه کلیپ بورد خلاصه ایمیل را کپی کنید. این ویژگی باید برای ایمیل هایی که دارای حجم زیادی متن هستند مفید باشد.

از آنجایی که به نظر می‌رسد این ویژگی بدون هیچ اشکالی کار می‌کند، ممکن است Google آماده ارائه آن باشد. با این حال، این شرکت ممکن است تا رویداد Google I/O 2024 صبر کند تا آن را عرضه کند.

در رویداد آتی که برای 14 می 2024 برنامه ریزی شده است، Google به طور کامل از Android 15، Android TV/Google TV، ChromeOS، Wear OS 5 و پیشرفت های Chrome، Gemini و سایر سرویس ها رونمایی خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.