گوگل Play Store اندروید می تواند چندین برنامه را به طور همزمان دانلود کند

همانطور که ممکن است بیشتر شما بدانید، فروشگاه Google Play در اندروید می‌تواند تنها یک برنامه را در یک زمان دانلود کند، حتی اگر گوشی هوشمند یا تبلت شما قدرت پردازش، سرعت ذخیره‌سازی و سرعت شبکه کافی برای دانلود همزمان چند برنامه را داشته باشد.

این محدودیت زمانی که یک دستگاه اندرویدی جدید خریداری می‌کنید و چندین برنامه را به عنوان بخشی از راه‌اندازی دستگاه دانلود می‌کنید، بسیار ناامیدکننده است.

همانطور که توسط 9To5Google مشاهده شده است، Play Store در اندروید اکنون می تواند حداکثر دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند. آخرین تغییر زمان مورد نیاز برای دانلود و نصب چندین برنامه را به طور همزمان کاهش می دهد. به نظر می رسد این ویژگی جدید در دستگاه های Galaxy و Pixel دارای نسخه 40.6.31 یا نسخه جدیدتر Play Store فعال باشد.

متأسفانه، فروشگاه Play هنوز نمی‌تواند بیش از یک برنامه را همزمان به‌روزرسانی کند، که بسیار ناامیدکننده است، زیرا بسیاری از برنامه‌ها روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و پلتفرم به دلیل محدودیت‌ها، زمان زیادی را برای دانلود همه آنها صرف می‌کند.

همانطور که گفته شد، اکنون که گوگل پلی استور را برای دانلود همزمان چندین برنامه فعال کرده است، همچنین می تواند در آینده پلتفرم را با قابلیت به روز رسانی چندین برنامه به طور همزمان ارتقا دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.