مانیتور هوشمند ال جی در سایزهای 32 و 27 اینچی با webOS 23 رونمایی شد

LG Electronics به تازگی سری جدید مانیتورهای هوشمند خود را برای بازار جهانی عرضه کرده است. مانیتورهای جدید این شرکت در دو اندازه نمایشگر عرضه می شوند و دستگاه های مستقلی هستند که به رایانه شخصی نیاز ندارند.

مشخصات و ویژگی های مانیتور هوشمند ال جی

این برند کره‌ای مانیتور هوشمند را در دو نوع، یعنی مدل‌های 32SR50F و 27SR50F معرفی کرد. این به ترتیب به انواع 31.5 و 27 اینچی اشاره دارد. هر دو مدل دارای وضوح Full HD، پنل های IPS LCD و پشتیبانی از HDR10 هستند. این شرکت قول ارائه کنتراست عالی و رنگ های روشن را داده است. این مانیتورها همچنین دارای طراحی بدون حاشیه هستند که بر جذابیت آن افزوده است. ال‌جی مانیتورهای هوشمند را برای برنامه‌های اداری عرضه کرد که برای تماس‌های کنفرانسی، کار با اسناد و مرور وب عالی هستند.

قابل ذکر است که این دو مانیتور مستقل هستند زیرا دارای پلتفرم webOS 23 هستند. به لطف عملکرد LG Mood Music، کاربران حتی می توانند لیست های پخش موسیقی را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنند. همچنین به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه های هوشمند خود مانند AirPlay 2 و Miracast دسترسی دارید. اوایل این ماه، ال‌جی مانیتورهای گیمینگ فوق عریض جدیدی از سری Ultragear و پروژکتور جدید 4K ProBeam را معرفی کرد.

قیمت و در دسترس بودن

مانیتورهای هوشمند ال‌جی برای بازار جهانی معرفی شده است و اواخر این ماه در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه، آمریکای جنوبی و ایالات متحده در دسترس خواهد بود. این برند از 199 دلار آمریکا برای مدل 27 اینچی شروع می شود در حالی که قیمت مدل 32 اینچی 229 دلار آمریکا است.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.