سامسونگ قصد دارد فروش تلویزیون های OLED خود را در سال جاری افزایش دهد

سامسونگ خیلی دیر وارد بازار تلویزیون های OLED شد. علیرغم اینکه سامسونگ یک دهه با تاخیر وارد بازار شده، اما به سرعت در حال ارتقاء رتبه ها بوده است. امسال، این شرکت خط تولید تلویزیون های OLED خود را گسترش داد و در حال برنامه ریزی برای تبدیل آن به فروش بالاتر است.

سامسونگ برنامه ای دارد که با ال جی در فروش تلویزیون های OLED مطابقت کند

اوایل امروز، سامسونگ رویداد تبلیغاتی «Unbox & Discover 2024» را پیش از راه‌اندازی تلویزیون‌های سال 2024 خود در کره جنوبی برگزار کرد. در جریان این رویداد، رئیس تجارت تلویزیون سامسونگ گفت که سهم بازار آن در بازار تلویزیون های OLED کره جنوبی تقریباً به اندازه رقیبش ال جی است. در سطح جهانی، سامسونگ 23 درصد از سهم درآمدی در بازار تلویزیون های OLED دارد و قصد دارد این شکاف را در سال 2024 کاهش دهد.

تلویزیون QD-OLED سامسونگ S95D کره جنوبی جعبه گشایی و رویداد Discover 2024 - چیکاو

یونگ سوک وو، رئیس و رئیس کسب و کار نمایشگرهای بصری سامسونگ الکترونیکس، گفت: «طی دو سال گذشته، تلویزیون‌های OLED ما رشد سریعی را تجربه کرده‌اند و سهم بازار ما به نزدیک به 23 درصد افزایش یافته است. مجموعه گسترده تلویزیون های OLED ما برای امسال به ما کمک می کند شکاف موجود در بازار را کاهش دهیم. او افزود: «سهم بازار تلویزیون‌های OLED 77 اینچی ما تقریباً با رقیب در بازار کره برابری کرده است. ما همچنان به تلویزیون‌های OLED پریمیوم و با صفحه‌نمایش بزرگ اولویت می‌دهیم تا سهم خود را افزایش دهیم.»

طی دو سال گذشته، سامسونگ بیش از دو میلیون تلویزیون OLED فروخته است، در حالی که ال‌جی سه میلیون دستگاه در سال گذشته فروخته است. اگر این اعداد را میانگین بگیرید، ال‌جی سه برابر بیشتر از سامسونگ تلویزیون‌های OLED می‌فروشد. با این حال، امسال سامسونگ مدل ها و اندازه های بیشتری را به مجموعه تلویزیون های OLED خود اضافه کرده است و خریداران اکنون انتخاب های بیشتری دارند. با توجه به شناخت برند سامسونگ، افراد بیشتری احتمالا تلویزیون های OLED را از این شرکت خریداری خواهند کرد.

در سال 2022، سامسونگ تلویزیون های OLED در دو اندازه 55 و 65 اینچی داشت. در سال 2023، سامسونگ خط تولید خود را گسترش داد و شامل تلویزیون های OLED 77 اینچی و 83 اینچی شد.

امسال این شرکت تلویزیون‌های OLED را در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف از 48 اینچ تا 83 اینچ به فروش می‌رساند. بنابراین، مردم انتخاب های بیشتر و گزینه های مقرون به صرفه تری دارند.

در واقع تلویزیون های OLED 48 و 83 اینچی سامسونگ از پنل های OLED ال جی دیسپلی استفاده می کنند. از آنجایی که سامسونگ دیسپلی با پنل های QD-OLED خود تازه وارد بازار شده است، هنوز هم نمی تواند پنل هایی به اندازه نمایشگر ال جی بسازد. بنابراین، کسب و کار نمایشگر ویژوال سامسونگ الکترونیکس تصمیم به خرید پنل های OLED 48 و 83 اینچی از LG Display گرفت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.