کار بر روی پیشرفته‌ترین خط تولید OLED سامسونگ آغاز می‌شود

سامسونگ دیسپلی مبلغ هنگفتی را برای توسعه یک خط تولید جدید برای نمایشگرهای OLED سرمایه‌گذاری می‌کند تا در بحبوحه فشار بی‌امان تولیدکنندگان نمایشگر چینی، سلطه خود را در بازار حفظ کند.

این شرکت تایید کرده است که کار روی خط تولید OLED نسل 8.6 آغاز شده است که پیشرفته ترین خط تولید نمایشگرهای OLED شرکت تا کنون خواهد بود. تجهیزات اصلی امسال و قبل از تولید انبوه در مقیاس کامل که انتظار می‌رود تا سال 2026 آغاز شود، نصب خواهند شد.

Samsung Display کار روی خط تولید OLED 8.6 نسل خود را آغاز کرده است

سال گذشته فاش شد که سامسونگ بیش از 3 میلیارد دلار برای توسعه خط تولید OLED جدید برای بسترهای OLED نسل 8.6 با ابعاد 2620×2200 میلی متر سرمایه گذاری خواهد کرد. این بسترها بعداً به پنل‌های OLED با اندازه‌های مختلف تبدیل می‌شوند تا در گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها استفاده شوند.

سامسونگ در حال تبدیل خط L8 موجود خود در آسان به خط جدید A6 برای تولید OLED نسل 8.6 است. این شرکت انتظار دارد که تولید انبوه را تا سال 2026 آغاز کند، درست در زمانی که پنل‌های اولین آی‌پد OLED اپل را ارائه می‌کند. گفته می شود ظرفیت تولید 10 میلیون پانل در سال است.

Samsung Display تنها شرکتی نیست که برای سفارشات OLED از اپل تلاش می کند. BOE چین در حال سرمایه‌گذاری 9 میلیارد دلاری در کارخانه تولید OLED نسل 8.6 است که می‌تواند آن را در برابر Samsung Display در رقابت برای برنده شدن سفارشات اپل برای مک‌بوک‌ها و آی‌پدهای OLED خود قرار دهد.

رشد قابل توجهی در بازار جهانی OLED همچنان پیش‌بینی می‌شود، بنابراین حتی با وجود رقابت فزاینده چین، با وجود اینکه سازندگان چینی احتمالاً استراتژی آشنای خود را برای قربانی کردن حاشیه‌ها به نفع سهم بازار به کار می‌گیرند، این تقاضا برای حفظ قیمت‌های ثابت کافی خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.