هواوی پیورا 70، 70 پرو و 70 اولترا را به بازارهای بین المللی عرضه می کند

هواوی بی سر و صدا از گوشی های هوشمند سری Pura 70 خود در بازارهای بین المللی رونمایی کرد و فصل جدیدی را برای خط تولید پرچمداران خود باز کرد. این سری شامل Pura 70، Pura 70 Pro و Pura 70 Ultra با سیستم‌های دوربین جدید، زیبایی‌شناسی به‌روز شده و بدیهی است که نام جدیدی دارد.

هر سه مدل Pura 70 دارای چیپست جدید Kirin 9010 هستند که با فرآیند 7 نانومتری توسط SMIC ساخته شده است. در حالی که هواوی به طور رسمی هیچ مشخصات خاصی را در مورد قابلیت های چیپست تایید نکرده است، انتظار می رود عملکرد CPU بهبود یافته و ویژگی های هوش مصنوعی پیشرفته را ارائه دهد.

سری Pura 70 در حال حاضر در چین موجود است و برگه های مشخصات آنها از قبل شناخته شده است. ویژگی برجسته آنها، تنظیمات دوربین عقب است که در یک جزیره مثلثی متمایز قرار گرفته است.

Huawei Pura 70 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر f/1.4 – f/4.0، لنز تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی است.

پورا 70 پرو دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را حفظ می کند اما لنز تله فوتو را به سنسور 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.5 برابر ارتقا می دهد. علاوه بر این، دوربین فوق عریض دارای سنسور 12.5 مگاپیکسلی است.

هواوی Pura 70 Ultra ستاره این مجموعه، دارای سنسور 1 اینچی و لنز جمع شونده است. مکانیزم پاپ آپ به سنسور اجازه می دهد تا حداکثر نور ممکن را بدون آسیب رساندن به مشخصات باریک دستگاه جذب کند. گستره دیافراگم متغیر از f/1.6 تا f/4.0 است که عملکرد استثنایی در نور کم را ارائه می دهد.

دوربین تله فوتو زوم اپتیکال 3.5 برابری خود را حفظ می کند اما اکنون دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.1 و فوکوس خودکار بی پایان است. دوربین فوق عریض دارای سنسور 40 مگاپیکسلی است.

هر سه گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستند، زیرا هواوی معتقد است که کاربران سری Pura برای تشخیص چهره نیازی به دوربین‌ها و سنسورهای اضافی ندارند.

Huawei Pura 70 Ultra دارای سنسور اصلی جمع شونده 1 اینچی با دیافراگم متغیر Huawei Pura 70 Ultra دارای سنسور اصلی جمع شونده 1 اینچی با دیافراگم متغیر است.

در حالی که هواوی سری Pura 70 را با سیستم عامل Harmony 4.2 در چین عرضه کرد، نسخه جهانی با EMUI 14.2 عرضه می شود. این دستگاه‌ها دارای چندین ویژگی هوشمند هستند، از جمله AI Gesture Control که با فناوری هوش مصنوعی مولد قدرت می‌گیرد.

قابل ذکر است که نسخه‌های بین‌المللی این تلفن‌های هوشمند از تماس و پیام‌رسانی ماهواره‌ای Beidou پشتیبانی نمی‌کنند، ویژگی انحصاری برای بازار چین.

هواوی Pura 70 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در رنگ های سفید یا مشکی با قیمت 999 یورو در دسترس است. Pura 70 Pro همان رنگ ها را با دو برابر فضای ذخیره سازی با قیمت 1199 یورو ارائه می دهد.

Pura 70 Ultra در سه رنگ موجود است که هر کدام دارای پشتی چرم مصنوعی هستند: سبز، مشکی و قهوه ای. این گوشی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1499 یورو عرضه می شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.