3 تا 4 سال بیشتر طول می کشد تا نمایشگرهای Micro OLED سامسونگ عرضه شوند

اکنون که اپل اولین هدست واقعیت ترکیبی (MR) خود را با نام Vision Pro عرضه کرده است، بازار هدست های MR/VR رونق گرفته است. متا در حال حاضر میلیون‌ها هدست کوئست را هر سال می‌فروشد و سامسونگ احتمالاً به برند بزرگ بعدی تبدیل خواهد شد که هدست‌های واقعیت ترکیبی را در اواخر امسال عرضه می‌کند.

نمایشگر سامسونگ در حال توسعه پنل‌های Micro OLED و OLEDOS برای هدست‌های واقعیت ترکیبی است

دو نوع پنل نمایشگر را می توان در هدست های AR/MR/VR استفاده کرد: Micro OLED و OLEDOS. Vision Pro از پنل های Micro OLED استفاده می کند، در حالی که انتظار می رود هدست MR بعدی سامسونگ از پنل های OLEDOS استفاده کند. سامسونگ دیسپلی قبلاً پنل OLEDOS خود را در MWC 2024 به نمایش گذاشته است و در حال کار بر روی پنل‌های Micro OLED است، اما هنوز زمان زیادی تا عرضه پنل‌های Micro OLED آن به بازار باقی مانده است.

به گفته Choi Joo-sun، مدیر عامل سامسونگ دیسپلی، بازار Micro OLED طی 3 تا 4 سال آینده رشد خواهد کرد. چوی در 6 مارس 2024 هنگام صحبت با خبرنگاران و دانشجویان در مؤسسه علوم و فناوری پیشرفته کره (KAIST) در Daejeon، کره جنوبی، گفت که بازار Micro OLED قبل از اینکه بازار Micro LED بالغ شود، بالغ خواهد شد.

چوی گفت: «در طول 2 تا 3 سال باقیمانده، ما نیروی انسانی را به کار خواهیم گرفت تا اطمینان حاصل کنیم که Samsung Display در بازار میکرو OLED عقب نماند و راه حل هایی را معرفی کنیم که در مقایسه با رقبا رقابتی هستند.

Samsung Display در حال تلاش برای جذب استعدادها از دانشگاه های محلی برای بخش Micro OLED است. این دومین بار است که چوی شخصاً در دانشگاه سخنرانی می کند. در نوامبر 2023، او یک سخنرانی ویژه در دانشگاه ملی سئول، دانشگاه خود، برای جذب استعداد ایراد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.