واتساپ برنامه‌ریزی رویدادها را آسان‌تر می‌کند

در دنیای پرشتاب امروزی، هماهنگی برنامه‌ها و برنامه‌ریزی رویدادها اغلب ممکن است ناامیدکننده باشد. با این حال، واتس اپ، پلتفرم محبوب پیام‌رسانی فوری، بازی را با جدیدترین ویژگی خود که برای ساده‌سازی برنامه‌ریزی و زمان‌بندی رویداد طراحی شده است، تغییر می‌دهد.

این شرکت در یک پست وبلاگی اعلام کرد: «برای کمک به نزدیک‌تر کردن جوامع به هم، ما راه جدیدی را برای مردم برای سازماندهی رویدادها در WhatsApp معرفی می‌کنیم.

واتساپ همچنین پاسخ‌های سازمان‌دهی شده‌ای را به گروه‌های اعلامیه راه‌اندازی کرد تا اعضا بتوانند به به‌روزرسانی‌های مهم ادمین‌ها پاسخ دهند.

بیایید به جزئیات ویژگی های جدید بپردازیم.

مناسبت ها

با رویدادها، کاربران می‌توانند به‌راحتی ملاقات‌های خود را مستقیماً در واتساپ برنامه‌ریزی کنند، خواه یک جلسه مجازی یا شام تولد باشد. هر کسی می تواند یک رویداد ایجاد کند و دیگران می توانند پاسخ دهند تا کل گروه بدانند چه کسی می آید.

مهمان‌ها همچنین می‌توانند رویداد را در صفحه اطلاعات گروه بیابند، و کسانی که می‌روند وقتی نزدیک می‌شود یک اعلان خودکار دریافت می‌کنند.

ویژگی رویدادها در حال حاضر برای گروه‌هایی که به یک انجمن تعلق دارند در حال اجرا است و در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها عرضه خواهد شد.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، انجمن‌های واتساپ مکانی است که در آن گروه‌های مختلف، مانند محله‌ها، والدین مدرسه، و تیم‌های محل کار، می‌توانند به طور یکپارچه زیر یک چتر به هم متصل شوند.

همراه با رویدادها، این شرکت همچنین پاسخ‌هایی را در گروه‌های اعلامیه ارائه کرده است تا مدیران بتوانند از اعضای خود بشنوند و در عین حال این گروه‌ها را مکانی آسان برای اطلاع از آنچه در انجمن می‌گذرد نگه می‌دارند.

پاسخ‌ها با هم گروه‌بندی می‌شوند و به حداقل می‌رسند، بنابراین می‌توانید آنچه را که دیگران در متن گفته‌اند ببینید، و اعلان‌ها برای همه بی‌صدا می‌شوند.

«طی چند ماه آینده، ما به ارائه ویژگی‌های جدید برای انجمن‌ها و گروه‌ها ادامه خواهیم داد تا مردم ابزارهای بیشتری برای حفظ خود داشته باشند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.