بیشترین درآمد از یوتیوب از کدام نوع کانال است؟

یکی از انگیزه‌های راه‌اندازی کانال یوتیوب، پتانسیل آن برای کسب درآمد برای شماست. اگر در نظر دارید یک کانال YouTube را به عنوان منبع درآمد راه اندازی کنید، منطقی است که بخواهید سودآورترین جایگاه ها را بشناسید.

اما کدام نوع کانال یوتیوب درآمد بیشتری دارد؟

جواب سریع

کانال‌هایی که در YouTube درآمد بیشتری کسب می‌کنند، CPM بالا و سایر مسیرهای کسب درآمد مانند بازاریابی وابسته، حمایت‌های مالی برند و فروش کالا دارند. این موارد شامل کسب درآمد آنلاین، امور مالی و سرمایه گذاری شخصی، آموزشی، بازاریابی دیجیتال، بررسی محصول، زیبایی و مد می شود.

این پست یک نمای کلی از کسب درآمد در یوتیوب ارائه می دهد و انواع کانال های یوتیوب را که درآمد بیشتری کسب می کنند، بررسی می کند. همراه چیکاو باشید.

مروری بر نحوه کسب درآمد کانال های یوتیوب

یکی از مراحل مهم در راه اندازی یک کانال یوتیوب، انتخاب جایگاه مناسب است. در حالی که انتخاب شغلی شما ممکن است به علاقه شما مرتبط باشد، پتانسیل پول سازی آن نیز در خط است.

اگر کسب درآمد غیرفعال از طریق ویدیو یکی از اهداف شماست، باید در نظر داشته باشید که کدام نوع کانال درآمد بیشتری دارد. اما کانال های یوتیوب چگونه کسب درآمد می کنند؟

راه اصلی کسب درآمد کانال های یوتیوب از طریق درآمد تبلیغاتی است. هنگامی که کانال شما الزامات کسب درآمد را برآورده می کند، YouTube با تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات در ویدیوهای شما شریک می شود.

با این حال، پتانسیل درآمد یک کانال به هزینه در هر میلی (CPM) بستگی دارد. CPM مبلغی است که یک تبلیغ کننده به ازای هر 1000 بازدید از آگهی پرداخت می کند. هرچه CPM بالاتر باشد، جایگاه سودآورتر است. راه های دیگر کسب درآمد از طریق بازاریابی وابسته، حمایت از برند و کالا است.

کدام نوع کانال یوتیوب درآمد بیشتری کسب می کند؟

در زیر سودآورترین کانال های یوتیوب بر اساس CPM و سایر تکنیک های کسب درآمد آورده شده است.

کسب درآمد آنلاین

هر فرد به طور متوسط ​​تا دو ساعت و بیست و هفت دقیقه را آنلاین می گذراند. اگر بتوانید چنین کاربری را متقاعد کنید که می تواند از طریق اینترنت درآمد کسب کند، دو ساعت یا بیشتر را به درآمد جانبی اختصاص می دهد.

کانالی که به کاربران وب نشان می دهد چگونه در هنگام مرور وب کسب درآمد کنند، ارزشمند است و در کمترین زمان مشترکین و بینندگان را جذب می کند. علاوه بر این، CPM برای کسب درآمد آنلاین حدود 13 دلار است.

امور مالی شخصی و سرمایه گذاری

امور مالی شخصی یک علم اجتماعی ضروری است که هر مصرف کننده باید به آن تسلط داشته باشد.

مردم می خواهند بدانند که چگونه جریان درآمد خود را به حداکثر برسانند، درآمد خود را مدیریت کنند و پول خود را پس انداز و سرمایه گذاری کنند. با نشان دادن نحوه انجام این کار، مشترکین و بینندگان وفادار به دست می آورید. بخش مالی شخصی و سرمایه گذاری دارای CPM خوبی است و به ازای هر 1000 بازدید، درآمد قابل توجهی از تبلیغات به شما می دهد.

علاوه بر این، واجد شرایط مشارکت بازاریابی وابسته و حمایت از برند با بانک ها، اتحادیه های اعتباری، وام دهندگان آنلاین و سایر خدمات در بخش مالی شخصی است.

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال از قدرت اینترنت برای ارتباط مشتریان با یک برند استفاده می کند. کسب و کارهای کوچک، کارآفرینان انفرادی، شرکت ها و موسسات به طور مداوم به دنبال بهترین شیوه ها و روندها در بازاریابی دیجیتال هستند.

در این راستا، اگر محتوای بازاریابی دیجیتال ارزشمندی را ارائه دهید، کانال یوتیوب شما بینندگان وفاداری خواهد داشت. علاوه بر CPM جذاب و درآمد تبلیغاتی، می‌توانید با برندهایی که خدمات و محصولات بازاریابی آنلاین ارائه می‌دهند، مشارکت پولی دریافت کنید.

کانال های آموزشی

آموزش جایگاه وسیعی در پلتفرم یوتیوب است که از آموزش های آموزشی، راهنماهای دانشگاهی، پروژه های DIY و آشپزی را شامل می شود. درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگان یوتیوب به دنبال محتوای آموزشی برای زندگی روزمره هستند.

با این نوع محتوا، از بینندگان وفادار و رشد در طول زمان اطمینان خواهید داشت. درآمد تبلیغات شما در طول زمان انباشته می شود زیرا محتوای آموزشی همیشه سبز است.

بررسی محصول و جعبه گشایی

خریدار معمولی برای تصمیم گیری در مورد خرید به تبلیغات شفاهی وابسته است. به عنوان مثال، اگر کسی بخواهد جدیدترین آیفون را بخرد، تجربیات سایر کاربران را بررسی می کند.

به همین دلیل است که بررسی محصول و جعبه گشایی ویدیوها در کمترین زمان بینندگان زیادی را جذب می کند. همچنین، بررسی محصول همیشه سبز است. از بررسی ابزارهای خانگی و اداری، ماشین‌ها، تجهیزات ساختمانی، اسباب‌بازی‌های کودکان و سایر دستگاه‌ها درآمد تبلیغاتی مناسبی کسب خواهید کرد.

علاوه بر این، این جایگاه با حمایت های مالی برند سودآور است زیرا برخی از تولیدکنندگان برای ذکر یا بررسی محصولات خود به شما پول می دهند.

زیبایی و مد

بخش زیبایی و مراقبت شخصی سودآور است. مردم می خواهند ظاهر خود را زیباتر کنند و در لباس خود زیبا به نظر برسند. علاوه بر این، برندهای لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و مد، هزاران دلار را صرف بازاریابی تأثیرگذار می‌کنند. اگر جامعه مناسبی پیرامون زیبایی و مراقبت شخصی کانال YouTube خود بسازید، می توانید از درآمد تبلیغات و مشارکت های پولی درآمد کسب کنید.

جمع بندی

یک کانال سودآور CPM خوبی دارد که بر اساس بازدیدهای شما درآمد مناسبی از تبلیغات به شما می دهد.

عوامل دیگر باعث می شود یک کانال YouTube درآمد بیشتری کسب کند، از جمله بازاریابی وابسته و حمایت های مالی از برند. شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید؟

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.