چگونه در ایران از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

هر یوتیوبری مشتاقانه منتظر است که در این پلتفرم کسب درآمد کند، زیرا درهایی را به روی فرصت های جدید، به ویژه کسب درآمد از طریق YouTube باز می کند.

وقتی یک یوتیوب هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید از YouTube یا جزئیات مربوط به درآمدزایی YouTube کسب درآمد کنید. خوشبختانه، این پست به درآمدزایی یوتیوب می پردازد و به همه چیزهایی که باید بدانید می پردازد.

جواب سریع

کسب درآمد از YouTube مستلزم این است که کانال شما باید 1000 مشترک داشته باشد، محتوای شما نباید شرایط خدمات YouTube را نقض کند، و کانال شما باید بیش از 4000 ساعت زمان تماشا داشته باشد. پس از برآورده کردن شرایط، YouTube را باز کنید و به YouTube Studio دسترسی پیدا کنید. تب “کسب درآمد” را باز کنید و روی دکمه آبی کلیک کنید. حساب AdSense خود را متصل کنید و با درخواست تکمیل درخواست برای کسب درآمد ادامه دهید.

کسب درآمد از YouTube یک مزیت سودآور برای سازندگان محتوا است زیرا راه را برای کسب درآمد برای آنها هموار می کند. این پست کسب درآمد از یوتیوب و الزامات آن را تعریف می کند. ما مزایای کسب درآمد از یوتیوب و نحوه عملکرد آن را درک خواهیم کرد.

کسب درآمد از YouTube به چه معناست؟

یوتیوب پیشرو پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو است که در آن می‌توانید به ویدیوهای رایگان برای هر دسته‌ای دسترسی داشته باشید. با تماشای همین ویدیوها و در قسمت نظرات می توانید با مردم ارتباط برقرار کنید. وقتی یک کانال YouTube دارید، می‌توانید ویدیوها را به شرط رعایت شرایط خدمات YouTube آپلود کنید.

YouTube یک برنامه شریک دارد که به سازندگانی که واجد شرایط لازم هستند اجازه می دهد از طریق محتوای خود درآمد کسب کنند. کسب درآمد از یوتیوب امتیازی است که باید برای پذیرش در برنامه پس از اینکه همه جزئیات مطابق انتظار بود، درخواست کنید.

وقتی در کسب درآمد از YouTube پذیرفته شدید، YouTube تبلیغاتی را در کانال و ویدیوهای شما اجرا می کند. سپس 55 درصد از درآمد حاصل از تمام تبلیغات در حال اجرا بر روی محتوای شما را به شما می دهد. باز هم، کسب درآمد از یوتیوب راه را برای راه‌های دیگر کسب درآمد در این پلتفرم هموار می‌کند، و ما بعداً در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

کسب درآمد از یوتیوب رایگان است. تنها شرط این است که واجد شرایط درخواست برای برنامه باشید و در صورت پذیرش، شروع به کسب درآمد از کانال خود کنید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

ما کسب درآمد از YouTube را تعریف کرده‌ایم، اما هنوز نمی‌دانیم چگونه می‌توانید آن را دریافت کنید. برای کسب درآمد از یوتیوب باید برای برنامه درخواست دهید و تنها پس از پذیرش می توانید کسب درآمد را شروع کنید.

YouTube دارای دو شرط واجد شرایط بودن است که هر سازنده قبل از درخواست برای YouTube Partner Program باید آنها را رعایت کند. اول اینکه کانال یوتیوب شما باید 1000 مشترک داشته باشد. ثانیاً، کانال شما باید بیش از 4000 ساعت زمان تماشا داشته باشد. فقط پس از آن می توانید دکمه “کسب درآمد” را ببینید که به شما امکان می دهد برای برنامه درخواست دهید.

اگر مطمئن هستید که شرایط لازم را دارید، مراحل زیر را برای درخواست دنبال کنید و امیدواریم کسب درآمد از YouTube را دریافت کنید.

  • YouTube را در مرورگر باز کنید.
  • با استفاده از حساب مرتبط با کانال خود وارد شوید.
  • به YouTube Studio بروید.
  • در قسمت سمت چپ روی «کسب درآمد» کلیک کنید.
  • دکمه آبی با عنوان “Apply Now” را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
  • جزئیات کانال و حساب خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست است.
  • کانال YouTube خود را با حساب AdSense خود وصل کنید، یا برای ایجاد یک حساب جدید، درخواست‌ها را دنبال کنید.
  • دستورات را تکمیل کنید تا همه چیز در جای خود قرار بگیرد و درخواست را ارسال کنید.

YouTube کانال شما را دریافت می‌کند و بررسی می‌کند که آیا شرایط لازم را دارید و آیا محتوای کانال شما با شرایط خدمات و دستورالعمل‌های انجمن مطابقت دارد یا خیر. اگر همه چیز درست باشد، یوتیوب پاسخ می‌دهد و تأیید می‌کند که آیا شما پذیرفته شده‌اید و کانالتان کسب درآمد کرده است.

بعد از کسب درآمد از یوتیوب چه اتفاقی می افتد؟

کسب درآمد از یوتیوب یک خبر عالی برای هر تولید کننده محتوا است. وقتی کسب درآمد می‌کنید، از تبلیغات YouTube که در کانالتان نمایش داده می‌شود یا زمانی که ویدیوهایتان در حال پخش هستند درآمد کسب می‌کنید.

مجدداً، می‌توانید از مزایای دیگر کسب درآمد مانند اشتراک کانال، کمک‌های مالی، تأمین مالی جمعی و غیره استفاده کنید. بسته به استراتژی خود، می‌توانید یوتیوب را به یک شغل جانبی مطمئن یا یک شغل تمام وقت تبدیل کنید و از پاداش‌ها لذت ببرید.

جمع بندی

این پست به این موضوع پرداخته است که کسب درآمد از یوتیوب چیست و مزایایی که از آن به دست می آورید. علاوه بر این، نحوه کسب درآمد و الزامات کسب درآمد را توضیح داده‌ایم. سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.