چگونه در یوتیوب پیام شخصی دهیم؟ آیا امکان چت در یوتیوب وجود دارد؟

آیا تا به حال خواسته اید افکار خود را به صورت خصوصی با یک فرد در یوتیوب به اشتراک بگذارید؟ اگرچه گوگل گزینه پیام خصوصی را از یوتیوب حذف کرده است، اما هنوز راهی برای دور زدن آن وجود دارد.

از آنجایی که نمی‌توانید مستقیماً در یوتیوب به شخصی پیام ارسال کنید، می‌توانید یک ایمیل مستقیم ارسال کنید یا از طریق نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی یا چت عمومی با سازنده ویدیو یا مدیر کانال تماس بگیرید.

در این پست، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از طریق آدرس ایمیل، رسانه های اجتماعی یا چت عمومی به یک یوتیوب پیام دهید.

نحوه ارسال پیام به شخصی در یوتیوب از طریق آدرس ایمیل او

برای ارسال پیام به شخصی از طریق آدرس ایمیل فهرست شده در کانال یوتیوب، ابتدا وارد حساب کاربری خود در YouTube شوید. سپس این مراحل را دنبال کنید:

  • از نوار جستجو در بالای برنامه وب برای جستجوی کانال یا شخصی که می خواهید پیام دهید استفاده کنید.
  • روش دیگر: روی نام کاربری یا بنر مستقیماً زیر یک ویدیو کلیک کنید تا به کانال سازنده بروید.
  • به قسمت About مراجعه نمایید.
  • سپس به پایین اسکرول کنید و روی View address email کلیک کنید. فقط در صورتی این گزینه را خواهید دید که سازنده یک آدرس ایمیل را به کانال خود پیوند داده باشد.
  • اگر از شما خواسته شد، علامت تیک داخل کادر reCAPTCHA I’m not a robot را علامت بزنید و گزینه Submit را بزنید تا آدرس ایمیل کانال نشان داده شود.
  • روی آدرس ایمیل فهرست شده کلیک کنید، یا آن را کپی و در یک سرویس گیرنده ایمیل جایگذاری کنید تا ایمیلی مستقیماً برای مالک کانال ارسال شود.

نحوه ارسال پیام به یوتیوبر از طریق نمایه اجتماعی آنها

اگر یک کاربر یوتیوب آدرس ایمیل مرتبط با کانال خود را ندارد، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید. اکثر سازندگان پروفایل های رسانه های اجتماعی خود از جمله لینکدین، توییتر، فیس بوک و موارد دیگر را در کانال یوتیوب خود ترک می کنند.

می توانید با مراجعه به صفحه درباره در یک کانال YouTube به این گزینه های رسانه های اجتماعی دسترسی داشته باشید.

با اسکرول کردن به پایین و کلیک روی حساب‌های اجتماعی آنها در بخش پیوندها، به صفحه نمایه رسانه اجتماعی آنها می‌روید. همچنین، می‌توانید پیوندهای نمایه رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را در گوشه سمت راست پایین بنر کانال آن‌ها در بالا مشاهده کنید.

پس از ورود به نمایه اجتماعی یک یوتیوبر، می توانید سعی کنید از آنجا یک پیام مستقیم برای آنها ارسال کنید.

به جای آن یک چت یا نظر عمومی ارسال کنید.

ارسال پیام عمومی راه دیگری برای ارتباط با مالک کانال در YouTube است، مشروط بر اینکه نظرات یک ویدیوی YouTube را غیرفعال نکرده باشد. با این حال، پیام هایی که در اینجا ارسال می کنید خصوصی نیستند و همه می توانند آنها را ببینند.

همچنین احتمال زیادی وجود دارد که YouTuber پیام شما را از دست بدهد، زیرا ممکن است نظرات زیادی برای خواندن وجود داشته باشد.

از برگه انجمن استفاده کنید

برای ارسال یک چت عمومی یا نظر از طریق انجمن یک کانال YouTube، به صفحه اصلی کانال بروید و روی برگه انجمن (در صورت وجود) کلیک کنید. در مرحله بعد، با کلیک کردن بر روی حباب پیام در زیر هر یک از پست ها یا نظرسنجی های آنها (در صورت داشتن هرگونه) نظر بگذارید.

  • زیر یک ویدیوی خاص نظر دهید.
  • اگر می‌خواهید در عوض در مورد یک ویدیوی خاص صحبت کنید، می‌توانید از نماد جستجو در بالای صفحه کانال برای جستجوی ویدیوی مورد نظر استفاده کنید.
  • در مرحله بعد، روی ویدیوی گفته شده کلیک کنید و به قسمت نظرات بروید. پیام خود را در فیلد افزودن نظر تایپ کرده و Comment را بزنید.

جمع بندی

در حالی که به نظر می رسد عدم وجود DM های یوتیوب مانعی برای ارسال پیام مستقیم به شخصی در YouTube ایجاد می کند، این روش های جایگزین برای ارسال پیام کار می کنند. به عنوان مثال، همانطور که نشان داده شده است، ارسال یک ایمیل به یک یوتیوب حتی به پیام شما اعتبار رسمی می دهد و حتی ممکن است به شما کمک کند با یک یوتیوبر ارتباط نزدیک تری داشته باشید.
امتیاز دهید
منبع makeuseof
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.