OBJ یوتیوب به چه معنی است؟

یوتیوب به کاربران این امکان را می دهد که کلمات کلیدی مورد نظر خود را هنگامی که می خواهند نتیجه جستجوی خاص تری به دست آورند، جستجو کنند. می‌توانید YouTube را باز کنید و در نوار جستجو، هر عبارتی را که می‌خواهید تایپ کنید. YouTube نتایج مربوطه را بر اساس جستجوی شما نمایش می‌دهد.

با این حال، ممکن است موردی داشته باشید که عبارت جستجوی نمایش داده شده نامشخص باشد و در عوض یک OBJ را در یک کادر نقطه‌دار ببینید. این یعنی چی؟

جواب سریع

یوتیوب یک موتور جستجو است که از تکمیل خودکار در جستجو استفاده می کند. وقتی OBJ را در یک کادر نقطه‌دار می‌بینید، دستگاه شما نمی تواند یک کاراکتر مشخص را شناسایی کند. هنگامی که محتوا قابل شناسایی نباشد، OBJ نمایش داده می شود. چنین موردی به این معنی است که YouTube یا دستگاه شما نمی تواند محتوای متن را تشخیص دهد.

وقتی OBJ را در یک کادر نقطه‌دار در YouTube می‌بینید گیج‌کننده است. این پست شما را در درک خطا و معنای آن راهنمایی می کند. علاوه بر این، ما به چند روش برای حل آن اشاره خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که هر شخصیت در متن را درک می کنید.

OBJ در یوتیوب به چه معناست؟

شما به عنوان یک کاربر یوتیوب، برای یافتن سریع یک ویدیو یا کانال خاص، به جستجوی YouTube مراجعه می کنید. وقتی چیزی را در کادر جستجو تایپ می‌کنید، YouTube یک نتیجه معادل با درخواست شما نمایش می‌دهد.

با این حال، ممکن است موردی داشته باشید که OBJ را در یک کادر نقطه‌دار در کادر جستجو ببینید. این به چه معناست و چرا ظاهر می شود؟ ظاهر شدن OBJ در یک کادر نقطه‌دار خطایی است که وقتی در YouTube جستجو می‌کنید و عملکرد تکمیل خودکار یک نویسه یا متن مشخص را تشخیص نمی‌دهد، رخ می‌دهد.

در اصطلاح فنی، این خطا را خطای تجزیه می نامند، که به این معنی است که تجزیه کننده دستگاه شما یا YouTube نمی تواند یک کاراکتر یا شی معین را در متن تشخیص دهد. بنابراین، OBJ را به جای کاراکتر ناشناخته نمایش می دهد.

OBJ مخفف Object Replacement Character است و اگر آن را در یوتیوب مشاهده کردید، خطایی در متن نمایش داده شده وجود دارد و باعث می شود دستگاه شما یا یوتیوب آن را شناسایی نکند. ممکن است محتوا در دستگاه فعلی شما شناسایی نشود، اما ممکن است در دستگاه دیگری شناسایی شود و هیچ OBJ در کادر نقطه‌دار ظاهر نشود.

چگونه OBJ را در یک جعبه نقطه در یوتیوب رفع کنیم؟

وقتی OBJ را در یک کادر نقطه‌دار می‌بینید و نمی‌توانید محتوای واضح YouTube را که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید، خسته‌کننده است. با این حال، ترفندهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای خلاص شدن از شر این خطای تجزیه استفاده کنید. راه حل های زیر را امتحان کنید و خطا روی کیس خود را برطرف کنید.

  • از دستگاه دیگری استفاده کنید

اگر دستگاه شما نمی تواند یک نویسه یا شی معین را تشخیص دهد، از دستگاه دیگری برای جستجوی همان محتوا استفاده کنید و ببینید در نتایج جستجو چه چیزی به دست خواهید آورد.

به عنوان مثال، اگر از یوتیوب در تلفن همراه خود استفاده می کنید، سعی کنید از مرورگر رایانه خود به آن دسترسی داشته باشید.

  • برنامه YouTube را مجدداً راه اندازی کنید

راه اندازی مجدد برنامه یوتیوب گاهی اوقات باگ ها را پاک می کند. یوتیوب را مجدداً راه‌اندازی کنید و عبارت جستجو را تکرار کنید تا ببینید آیا خطا برطرف شده است یا خیر. امیدوارم بتوانید نتایج واضحی به دست آورید و همه شخصیت ها و اشیاء را بشناسید.

  • مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید

فرض کنید در حال دسترسی به یوتیوب در یک مرورگر هستید. مرورگر را مجددا راه اندازی و دوباره به YouTube دسترسی پیدا کنید. اگر مرورگر خطا را ایجاد کند، راه اندازی مجدد آن باعث رفع ارور می شود.

  • عبارت جستجو را دوباره بنویسید

استفاده از عبارت جستجوی دیگری را در پرس و جو خود در نظر بگیرید و ببینید چه نتایجی به دست خواهید آورد. ممکن است عبارت جستجوی قبلی حاوی کاراکترهای ناشناخته باشد و استفاده از عبارت جستجوی دیگری خطا را از بین ببرد.

جمع بندی

دیدن OBJ در یک کادر نقطه‌دار در یوتیوب به این معنی است که دستگاه یا یوتیوب شما نمی‌تواند یک کاراکتر مشخص را تشخیص دهد. بنابراین، از OBJ به جای کاراکتر یا متن استفاده می کند.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.