یوتیوب موزیک Android یک برگه اشتراک‌گذاری مجدد دریافت می‌کند

Google در حال به‌روزرسانی برنامه YouTube Music برای Android با یک برگه اشتراک‌گذاری بازطراحی‌شده است که سازماندهی‌شده‌تر/پیچیده‌تر به نظر می‌رسد و در مقایسه با قدیمی‌تر (از طریق 9To5Google) فضای بسیار کمتری را بر روی صفحه‌نمایش اشغال می‌کند. طرح اشتراک‌گذاری جدید همان طراحی موجود در برنامه YouTube برای سیستم عامل است.

تا به حال، وقتی روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک می‌کردید، برنامه منویی را نمایش می‌داد که حداقل دو سوم صفحه نمایش را به صورت عمودی اشغال می‌کرد. این گزینه به شما نشان داد که پیوند آهنگ و همچنین تمام برنامه‌های موجود در تلفن خود را که می‌توانید آهنگ را به اشتراک بگذارید، کپی کنید.

اکنون، وقتی روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک می‌کنید، برنامه منویی با اندازه بسیار کوتاه‌تر نمایش می‌دهد. در بالا، شبکه‌ای از گزینه‌ها دارد که شامل گزینه اشتراک‌گذاری آهنگ با استفاده از Nearby Share و چهار برنامه است که می‌توانید آهنگ را به اشتراک بگذارید. در زیر آن، گزینه ای برای کپی کردن پیوند به آهنگ و گزینه ای برای نمایش لیستی از سایر برنامه های نصب شده روی دستگاه شما که می توانید آهنگ را به اشتراک بگذارید، به شما می دهد.

ما می‌توانیم به برگه اشتراک‌گذاری بازطراحی‌شده در آخرین نسخه پایدار برنامه (نسخه 6.44.54) در Galaxy S23 و Galaxy S24+ خود دسترسی پیدا کنیم. همانطور که ما صحبت می کنیم، گوگل باید آن را در مناطق دیگر عرضه کند. بنابراین، YouTube Music را در تلفن خود به‌روزرسانی کنید تا از برگه اشتراک‌گذاری جدید لذت ببرید. همچنین در YouTube Music برای iOS پخش می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.