پروژکتور فنگ می آر ۱ با  پرتاب فوق العاده کوتاه محصولی جدید از اکوسیستم شیائومی معرفی شد

فنگ می آر ۱ –  Fengmi R1  یک پروژکتور جدید از اکوسیستم شیائومی است. این پروژکتور که از کیفیت تصویر فول اچ در و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۸۰ پیکسل بهره می‌برد، از کیفیت صدای بسیار بالای دالبی آدیو (Dolby Audio ) نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین از نسبت کنتراست ۳۰۰۰ به یک پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، حداکثر روشنایی آن به ۱۶۰۰ لومن ANSI می‌رسد. با چیکاو همراه باشید.

پروژکتور فنگ می آر ۱ ممکن است قیمت ارزانی نداشته باشد و حتی با وجود پروژکتورهای بسیار پرتاب کوتاه موجود در بازار اما حداقل می‌توان گفت که دستگاهی نسبتاً جمع و جور است. این پروژکتور شیائومی دارای ابعاد ۳۰۴ در ۳۰۴ در ۹۹ میلی‌متر است. فنگ می آر ۱ همچنین از فناوری Advanced Laser Phosphor Display (ALPD) پشتیبانی می‌کند، بنابراین نباید به چشم شما آسیب برساند، همانطور که HDTVTest سال گذشته نشان داد.

پروژکتور فوق العاده کوتاه برد شیائومی تصویری با وضوح فول اچ دی و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل را تولید می‌کند و حداکثر سایز تصویر آن نیز تا 200 اینچ است. ظاهراً این پروژکتور تا حداکثر 1600 لومن ANSI روشنایی دارد و از نسبت کنتراست ۳۰۰۰ به ۱ نیز بهره می‌برد که چنین میزان روشنایی خیلی زیاد نیست و امکان دارد که برای استفاده در اتاق‌های خیلی پر نور دچار مشکل شود.

پروژکتور فنگ می آر ۱ - چیکاو

 پروژکتور فنگ می آر ۱  می‌تواند محتوای 4K را نیز رمزگشایی کند و از Motion Estimation و Motion Compensation  (MEMC) نیز پشتیبانی می‌کند. خود پروژکتور از سیستم عامل اندروید را از طریق مدیاتک MT9669 SoC و 3 گیگابایت رم اجرا می‌کند. با این حال، دارای دو پورت HDMI 2.0b، یک پورت USB 2.0 Type-A، اتصال اترنت و یک پورت صدای اپتیکال برای اتصال به دستگاه‌های خارجی است.

در صورتی که ترجیح می‌دهید دستگاه دیگری را متصل نکنید، می‌توانید محتوای استریم را از طریق Wi-Fi پخش کنید. به همین منظور، فنگ می آر ۱ دارای دو بلندگو با قدرت ۱۰ وات صدا است که از DTS-HD و Dolby Audio نیز پشتیبانی می‌کند. پروژکتور فنگ می آر ۱ برای سفارش در Banggood با قیمت 1299.99 دلار در دسترس قرار دارد. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است هزینه و عوارض وارداتی برای دستگاهی گران قیمت مانند پروژکتور فنگ می آر ۱ وجود داشته باشد.

منبع notebookcheck
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.