پوکو پد گواهینامه دریافت می کند، یک تغییر نام تجاری ردمی Pad Pro خواهد بود

پوکو در کنار ردمی یکی از برندهای ارزشمند شیائومی است و در حالی که قبلاً تبلت‌های ردمی را دیده‌ایم، پوکو هنوز یکی از آنها را عرضه نکرده است. اما این به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا یک تبلت Poco قبلاً گواهی FCC خود را دریافت کرده است و همچنین در پایگاه داده Camera FV-5 مشاهده شده است. بنابراین ما کمی در مورد آن می دانیم.

تبلت پوکو ظاهرا پوکو پد نام خواهد داشت. این گوشی دارای شماره مدل 2405CPCFBG برای بازارهای جهانی خواهد بود و سیستم عامل HyperOS 1.0 شیائومی را احتمالاً در بالای اندروید 14 عرضه خواهد کرد.

فهرست FCC تأیید می کند که Poco Pad و Redmi Pad Pro اخیراً رونمایی شده دستگاه های مشابهی هستند، بنابراین این مورد دیگری از تغییر نام Redmi به Poco است. لیست دوربین FV-5 تأیید می کند که پوکو پد دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو است، درست مانند Redmi Pad Pro.

ردمی Pad Pro دارای صفحه نمایش لمسی 12.1 اینچی 1600×2560 120 هرتزی IPS LCD، Snapdragon 7s Gen 2 SoC، 6/8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با -3 W است. پشتیبانی از شارژ سیمی بنابراین وقتی Poco Pad در آینده نزدیک به بازار عرضه شود، باید این مشخصات دقیق را نیز داشته باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.