شایعه شده که شیائومی 15 در اواسط اکتبر با اسنپدراگون 8 نسل 4 عرضه می شود

هفته گذشته گزارشی ادعا کرد که شیائومی اولین حق راه اندازی انحصاری تراشه آتی اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام را در اختیار دارد، و امروز شایعه جدیدی به ما می گوید که دقیقاً چه زمانی باید منتظر عرضه آن باشیم. طبق گزارش پرکار Digital Chat Station، اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 4 قرار است در اواسط اکتبر وارد بازار شود.

اگر گزارش قبلی در مورد انحصار شیائومی دقیق بود، این بدان معناست که شیائومی 15 (و احتمالاً 15 پرو در کنار آن) در اواسط اکتبر رسمی خواهد شد.

البته خیلی چیزها ممکن است بین این زمان و آن زمان تغییر کند، زیرا هنوز تا آن لحظه فاصله داریم، اما شایان ذکر است که Xiaomi 14 در 26 اکتبر سال گذشته معرفی شد. بنابراین اواسط اکتبر این بار تنها به معنای رونمایی حدود یک تا دو هفته زودتر از آنچه در سال 2023 اتفاق افتاد است – این قطعاً طولانی نیست.

توجه داشته باشید که این عرضه اولیه شیائومی 15 به احتمال زیاد فقط برای بازار چین خواهد بود، همانطور که چند سالی است که برای پرچمداران این شرکت انجام شده است. شیائومی 14 تنها در فوریه امسال در MWC اولین حضور بین المللی خود را داشت.

طبق گفته های Digital Chat Station گویا اسنپدراگون 8 نسل 4 به امتیاز تک هسته ای حدود 2700 و امتیاز چند هسته ای حدود 10000 در Geekbench می رسد. گفته می شود که پردازنده آن دارای دو هسته بسیار بزرگ است که با فرکانس 3.6 تا 4 گیگاهرتز کار می کنند. افشاگر به ما می‌گوید که انتظار بهبود عملکرد نظری نسبتاً بزرگی را در هر دو سمت CPU و GPU داشته باشیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.